Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

ik luister ook hardcore en ik gedraag en kleed me ook normaal.en alsjeblieft haal hardcore en mattalica niet door elkaar,mettalika is stom.

en bij ons op school luisteren een deel naar hardcore en een deel naar rap enzo.weet eigenlijk iet meer zo goed of ik nou populair ben of niet.

Metallica?

Maar, populair?

Bij ons op school zijn er niet echt mensen die populair zijn, toch niet zoals in de Amerikaanse series die je soms ziet op televisie.

Bij ons hebben de meesten een vast groepje vrienden waar ze bij staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik heb maar voor ''Gemiddeld'' gestemd omdat ''Heel erg'' weer te overdreven is. Ik zit ergens tussen gemiddeld en heel erg. Praat altijd in een groepje van vrienden en vriendinnen, maar als er iemand is die ik niet ken en er gewoon bij staat (op school ofzo), maak ik daar ook gewoon een praatje mee.

Bij onze school ligt het verschil tussen onpopulair en populair in de manier hoe je je kleed en welke muziek je luistert. Luister je hardcore of heavy metal en kleed je je ook zo (je weet wel, bomberjack, dingen op een tas naaien) sta je standaard buiten in het rokershok omdat je binnen in de aula of de kantine niet geaccepteerd word. Ja, zo gaat het bij mij op school.

Ik luister naar heel veel soorten muziek. Electro, dance, trance... Maar ook pop, of nummers van de '80s/'90s. Ik kleed me ''nowadays''. Dus broek op je hielen (beetje afgezakt ;) ), All Stars en een cool/grappig t-shirt.

OJA! En ik heb een goed gevoel voor humor een goed geplaatste opmerkingen. BELANGRIJK ASPECT!

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Indeling van onze school van de 1ste graad op de speelplaats:

-nerds

-De pestkoppen

-de watjes ( geen nerds gewoon die nisk doen )

-bankzitters

-voetballers

-club de belghollanders ( door mij speciaal opgericht in de overdekte hall)

en

De nitendoDS(I) nerds

BRON : www.ktademerodelei.be

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat als je van je zelf zegt dat je heel erg popuair bent dat je dan gewoon aandacht wil.

Ik deel je mening, hoe kan je weten of je populair bent?

Als je nooit alleen loopt?

Als je hyves meer dan 100,200,300,400 of 500 vrienden heeft?

Als iedereen je naam kent?

Deze dingen zeggen niet bepaald veel, je kan er misschien wel bijstaan, maar je weet nooit hoe ze over jou praten als je er niet bent.

En populair, wat wil je ermee bereiken? Als je 500 vrienden op je school hebt, is het leuk, maar op je sollicitatie gesprek is het nutteloos.

Van die mensen die er gister nog niet bijhoorde, en vandaag opeens wel, en morgen opeens erg stoer gaan lopen en praten ens, heb ik echt een hekel, en waarschijnlijk zijn er meer die dat vinden.

En of ik zelf populair ben of niet, dat weet ik niet. Ik heb genoeg vrienden om mee rond te komen, en daar ben ik tevreden mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind dat als je van je zelf zegt dat je heel erg popuair bent dat je dan gewoon aandacht wil.

dat zou ik ook zeggen als ik niet populair zou zijn.

Het is gewoon een kwestie van zelfkennis. Helaas wordt dit vaak gezien als iets arrogants.

Maar wat moet je dan zeggen als je nou eenmaal populair ben?

Ik vind dat je eerder aandacht aan het zoeken ben als je zegt dat je jezelf bv lelijk vind maar eigenlijk ook wel weet dat je hartstikke knap bent alleen zodat mensen zeggen " ahh nee joh, je bent wel mooi".

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons in de klas was je alleen populair als je naar de liedjes luistert die twee meisjes bedenken. KINDERLIEJDES! Die lopen de hele dag vals te zingen, en zijn alleen maar met zichzelf bezig. Ze denken dat ze belangrijker zijn dan ons, en ze denken dat ze niks hoeven te doen. Want dat doen de jongens wel weer. Ja, dan krijg je al snel meer dan de helft van de klas die er niet bij hoort. Want naar Metal luisteren wordt niet gewaardeert. Ik weet nog dat we muziek gingen luisteren, en dat ik toen had opgeschreven : BFMV - Scream Aim Fire. Ze werden gek!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar wat een kut topic, als j zegt dat je populair bent ben je een aandachtstrekker en als je je bescheiden bent lijk je een no-lifeje :7 Igg ik heb genoeg vrienden die met me hangen, mag jij de judge zijn of ik populair ben. Ik ga toch naar een andere school omdat ik niet populair was bij de leraren :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons ben je weer populair als je weet hoe je dingen moet aanpakken..

Ik ben best wel Populair bij zowel de meiden als de jongens.

Ik ga niet opscheppen maar ik ken iedereen nu wel zo'n beetje in de 1ste

Alleen is het wel kut als iedereen je naam noemt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beetje gemiddeld... Soms maak ik goede grappen, maar leerlingen op de basisschool waren jaloers op mij dat ik zo goed ben in taal... Ze kwamen dan zelfs advies vragen!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben denk ik wel populair. Nu niet héél erg, maar gewoon, gemiddeld. Als m'n moeder me 's ochtends afzet en ik naar school stap, wordt ik altijd wel 's begroet. Ik zit nooit alleen en ook heb ik altijd wel iemand om te sms'en of te chatten. Maar ik ben nu ook niet de jongen die iederéén kent. Ik heb genoeg met de mensen die ik ken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben denk ik gemiddeld, ik heb wel veel vrienden en zoals MidnightMayhem zit ik nooit alleen. In tegenstelling tot een vriend van mij, die kent haast iedereen en met hem ga ik ook wel om.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ben Gothic, Ben een buitenstander, om dat ik op een autistiese school zit, De nautilus college in almere, zijn de leerlingen echt heel erg, GAMEING-NERDS, EGOWISTEN, GEEN EMOTIES KINDEREN.

Ben een buitenstander!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...