Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

Populair ben ik niet echt nee. Ik ben gewoon een normale gozer die zich een beetje in het midden houd, niet nerdig maar ook niet stoer. Mensen die denken dat ze heel wat zijn, breed gaan lopen en anderen irriteren en dan denken dat ze populair zijn, dat vind ik gewoon diep triest. Gedraag je gewoon...

Ik heb gewoon een groepje van 5/6 man waarmee ik bevriend ben, af en toe doen we nog wel wat (pokeren oid), maar buiten school zie ik ze niet echt vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Bij ons is het nog altijd het klassieke patroon: als je (als jongen) rijk en (als meisje) knap bent en merkkledij en zo draagt ben je populair :ch: anders niet.

Bij ons is het anders. Mijn ouders hebben een ruim boven gemiddeld inkomen,maar toch ben ik niet populair. Bij ons zijn van die hard-core luisterende scooter sjonnies populair,en paupers.

Als je bij ons op school Retour of Björn Bjorg onderbroeken draagt, goed kunt voetballen, altijd in bent voor een vechtpartijtje, heb je die factoren allemaal, dan ben je gaandeweg populair...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons is het nog altijd het klassieke patroon: als je (als jongen) rijk en (als meisje) knap bent en merkkledij en zo draagt ben je populair :ch: anders niet.

Bij ons is het anders. Mijn ouders hebben een ruim boven gemiddeld inkomen,maar toch ben ik niet populair. Bij ons zijn van die hard-core luisterende scooter sjonnies populair,en paupers.

Als je bij ons op school Retour of Björn Bjorg onderbroeken draagt, goed kunt voetballen, altijd in bent voor een vechtpartijtje, heb je die factoren allemaal, dan ben je gaandeweg populair...

Tja, beetje het geëikte verhaal. Toch grappig hoe het collectief daarachter komt: wat voor merk onderbroeken iemand draagt. Je zou het grut dat de broek wat lager heeft om het merk te laten zien, kunnen aanklagen voor exhibitionisme. Kan je een hoop lol aan beleven.

Maar even over mezelf: volgens mij sta ik er wel redelijk op. Ik kan aardig voetballen, en ben nogal fysiek daarin, dus boezem ik angst in op dat vlak. En mensen laten schrikken, kan best aardig werken om het ijs te breken trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt populair maar ook niet een buitenbeentje. Ik ben niet echt populair omdat de meest populaire mensen bij ons op school de pestkoppen zijn. En ik heb schijt aan pestkoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik dit weten. Ik let er niet op of die wijven gaan geilen als ik in de buurt ben.

En bij de jongens wil ik niet eens populair zijn.

HAHAHAHA! De meeste populaire 'wijven' kennen mijn naam niet eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij ons op school Retour of Björn Bjorg onderbroeken draagt, goed kunt voetballen, altijd in bent voor een vechtpartijtje

Ik heb een van deze 3 factoren .

Maar ik ben een gemiddeld persoon ik ben niet Populair maar heb toch genoeg weer genoeg mensen en vrienden waar ik mee omga om niet 'onderpopulair' ik heb niet veel 'vrouwelijke' vriendinnen in mijn klas. maar dat ligt aan mij zelf ik heb een beetje een hekel aan ze ze zijn Lelijk & Nerd[/font] ik zit in een 1 VWO+ speciaal klassie maar daar voel ik me niet echt thuis.

@ everbody

Als je met Populaire mensen omgaat ben jezelf niet populair want je bent eigenlijk een meelopertje van zo iemand.

Je kan gewoon beter voor jezelf leven dan door zo'n Verwend , ughh ..'Mooi' , Stoer(dat denkt hij ) [/font] Gedirigeerd te worden

Het is jullie vast wel bekend dat over het algemeen de populairdere kinderen meestal wat rijker zijn als gemiddeld.

Kijk ik zelf ben ook wel eens de stoere bink( dat denk ik tenminste :puh:)

Maar dat doe ik voor me zelf en niet voor andere .

Ik ga dan een beetje de Concierge uitdagen of proberen uit het Raam te klimmen daar zijn Leraren niet blij mee.

Bewerkt: door hjerpseth
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...