Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

Ik ben gewoon gemiddeld, iedereen kan goed met mij overweg. Behalve hoogbegaafden, die denken dat alles beter weten. (Volgens een test, heb ik een IQ van 132 :cab: Best wel raar. Maar daar hebben we het niet over ;))

Als ik praat met iemand die dan met vrienden of vriendinnen staat, noemen ze mij een 'Stuudje' of 'Nurdje'. Maar als ze alleen met mij zijn kan ik prima met ze overweg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik ben gewoon gemiddeld, iedereen kan goed met mij overweg. Behalve hoogbegaafden, die denken dat alles beter weten. (Volgens een test, heb ik een IQ van 132 :cab: Best wel raar. Maar daar hebben we het niet over ;))

Als ik praat met iemand die dan met vrienden of vriendinnen staat, noemen ze mij een 'Stuudje' of 'Nurdje'. Maar als ze alleen met mij zijn kan ik prima met ze overweg. :)

Bijna hetzelfde ik praat zowat met iedereen.

Alleen is mijn IQ 120... :$

Maar das nog redelijk veel en het was ook een test voor volwassenen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt inderdaad een beetje raar over als je van jezelf zegt dat je populair bent. Maar volgens mij ben ik dat bij mij op school ook wel want ik ben nog nooit gepest heb veel vrienden die ook nooit worden gepest enz... En iedereen doet aardig tegen en ik doe gewoon normaal dus niet raar. Ik ben ook niet dik ofzo iets dergelijks.

Dus ik ben een beetje populair...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe populair ik ben. Naja ik kan wel zeggen dat ik erg populair was op school dan heb ik het hier over Basisschool en Middelbaar onderwijs. Het is niet altijd zo geweest dat ik populair was, maar daar heb ik me naar toe moeten vechten als het ware. Op De basisschool was ik sowieso erg populair of berucht het is maar net hoe je het wil zien. Ik was op de basisschool een vechters baasje en was dan ook de sterkste van de klas met het nodige agressie ramde in een van me favoriete klasgenoten (not) naar de andere kant van het schoolplein. Toch heeft dit zelfs nu nog zijn sporen achter gelaten waardoor sommige mensen hem nog steeds huiveren voor mij. Ook had ik zeker wel kameraadjes waarvan een heel geliefd was en populair door zijn broer die ook bij ons op school had gezeten.

Toch moet ik zeggen dat het niet altijd leuk is om te horen dat er nog steeds mensen ''bang'' voor je zijn, omdat je toen zo'n agressief ventje was. Gelukkig ben ik erg verandert in de jaren en is dat allemaal heel erg veranderen. Vechten bereik je wel wat mee maar niet het juiste.

Op de middelbare school was het op het begin heel anders. (ik sla de eerste klas over) Maar ik ben toen ik klaar was met de eerste klas naar een andere school gegaan.Daar was een jongen (noem geen namen) maar die wou op het begin niks met mij te maken hebben omdat ik zijn neefje in elkaar had geslagen (hij wist toen de reden nog niet). Maar later toen hij de reden er wel van wist heeft ie mij gelijk gegeven en zijn we erg bevriend geraakt ook kwamen er daar een paar andere personen bij waar wij dan ook wel het beruchte pest groepje werden en ''vecht niet met hun''

Ik heb me school helaas niet afgemaakt en heb nog steeds geen diploma omdat ik mede door dat groepje veel ben gaan spijbelen. En daardoor kon ik mijn opleiding niet afmaken wat natuurlijk erg logies is. Maar dat valt zo vaak als ik het hoor niet te zien aan mijn taalgebruik enzovoort. Toch is het niet handig dat ik dat heb gedaan, maar iedereen maakt fouten. Daarbij ben ik jong en krijg ik nog genoeg kansen die ik hopelijk goed ga gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe populair ik ben. Naja ik kan wel zeggen dat ik erg populair was op school dan heb ik het hier over Basisschool en Middelbaar onderwijs. Het is niet altijd zo geweest dat ik populair was, maar daar heb ik me naar toe moeten vechten als het ware. Op De basisschool was ik sowieso erg populair of berucht het is maar net hoe je het wil zien. Ik was op de basisschool een vechters baasje en was dan ook de sterkste van de klas met het nodige agressie ramde in een van me favoriete klasgenoten (not) naar de andere kant van het schoolplein. Toch heeft dit zelfs nu nog zijn sporen achter gelaten waardoor sommige mensen hem nog steeds huiveren voor mij. Ook had ik zeker wel kameraadjes waarvan een heel geliefd was en populair door zijn broer die ook bij ons op school had gezeten.

Toch moet ik zeggen dat het niet altijd leuk is om te horen dat er nog steeds mensen ''bang'' voor je zijn, omdat je toen zo'n agressief ventje was. Gelukkig ben ik erg verandert in de jaren en is dat allemaal heel erg veranderen. Vechten bereik je wel wat mee maar niet het juiste.

Op de middelbare school was het op het begin heel anders. (ik sla de eerste klas over) Maar ik ben toen ik klaar was met de eerste klas naar een andere school gegaan.Daar was een jongen (noem geen namen) maar die wou op het begin niks met mij te maken hebben omdat ik zijn neefje in elkaar had geslagen (hij wist toen de reden nog niet). Maar later toen hij de reden er wel van wist heeft ie mij gelijk gegeven en zijn we erg bevriend geraakt ook kwamen er daar een paar andere personen bij waar wij dan ook wel het beruchte pest groepje werden en ''vecht niet met hun''

Ik heb me school helaas niet afgemaakt en heb nog steeds geen diploma omdat ik mede door dat groepje veel ben gaan spijbelen. En daardoor kon ik mijn opleiding niet afmaken wat natuurlijk erg logies is. Maar dat valt zo vaak als ik het hoor niet te zien aan mijn taalgebruik enzovoort. Toch is het niet handig dat ik dat heb gedaan, maar iedereen maakt fouten. Daarbij ben ik jong en krijg ik nog genoeg kansen die ik hopelijk goed ga gebruiken

Dat is best jammer Sa Bulldog. dat je je school niet afgemaakt hebt.

Ik heb op dit moment geen vrienden.

In mijn vorige post stond soort vrienden omdat ik dacht ze doen aardig tegen me dus misschien willen ze met mij optrekken. Maar ik kwam erachter dat ze eigenlijk me er niet bij willen hebben omdat ze al een ''groepje'' hebben, ik haat dat zo groepjes :duh:

Bewerkt: door Motley.Crue
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel gemiddeld. Ik hou mezelf uit de spotlight, en dan maak ik probleemloos de middelbare school af. Ook niet bepaald een overschot aan vrienden (2) maar dat vind ik genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zat vrienden en veel kennen mij wel, maar ik probeer niet echt op te vallen. Een vriend van mij probeert dat wel en dan kent hij wel wat mensen, maar iedereen kent hem als een mongool :puh:

Dus om je imago een beetje normaal te houden, gewoon normaal doen. Niet proberen op te vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zit denk ik tussen middel en buitenstaander in ik heb niet veel vrienden, maar genoeg om mee rond te komen.

maar ja sommige mensen mogen mij gewoon niet en ik mag hun niet, daar is gewoon soms geen enkele reden voor.

Link to comment
Delen op andere websites

ag wel gemiddeld denk ik zo. Ik ben ook wel degene die lol wil hebben in de klas, alleen dan wel tot de grens gaan :D 1 keer strafwerk door een paar domme elastiekjes waarmee we gingen meppen samen met een vriend :duh: Hoe streng die leraren :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bij ons is het nog altijd het klassieke patroon: als je (als jongen) rijk en (als meisje) knap bent en merkkledij en zo draagt ben je populair :ch: anders niet.

Bij ons is het anders. Mijn ouders hebben een ruim boven gemiddeld inkomen,maar toch ben ik niet populair. Bij ons zijn van die hard-core luisterende scooter sjonnies populair,en paupers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...