Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik ben gemiddeld, maar ik ga wel met een paar va polulairsten om, maar daarom ben ik nog niet iemand die meteen ook poulair is, verder boeit het me niks, ik heb gewoon vrienden, die zijn belangrijker dan mijn rang

Link to comment
Delen op andere websites

populair zijn op onze school heb je niet echt iedereen kent elkaar toch ((bijna)iedereen kent mij toch) maar iedereen staat bij zijn eigen vriendengroepjes dus ik wweet niet of ik nu poulair ben of niet :?

Bewerkt: door ceejay
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Best wel een buitenstander, op Havo gewoon gemiddeld maar ik was zo koppig om VWO te proberen erna, maar dan vind je gelijk je school niks meer omdat iedereen die je kent er van af gaat. Dit jaar zeker weten een buitenstaander geweest (inmiddels gestopt en op HBO ingeschreven) want mijn klas bestond altijd uit 2 groepjes: Stelletje nerds en van die populaire types. Met allebei kan ik niet zo goed overweg, aan nerds irriteer ik me ( hoewel ik weet dat wat zij doen slimmer is en beter voor later maar toch) en heb ik altijd zo'n gevoel van ''Hou je bek'' of ''chill'' als ze gaan stressen om school, of ik raak geïrriteerd omdat zij zeggen dat ik stil moet zijn omdat zij willen opletten.

De populaire types zijn wel aardig enzo, maar ik ben een zwaar verlegen mannetje, ik HAAT het om te mengen in groepen van gedeeltelijk onbekenden. Als er een groep staat moet ik iedereen kennen anders mij niet gezien :puh:. En die populaire mensen staan altijd met iemand anders te praten en kennen gewoon te veel mensen :puh:.

Zal nog moeten zien hoe het op hbo gaat in september :puh:.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Dunno really..., op de basisschool was ik een enorme buitenstaander, gepest ect. maar nu (4e klas) gemiddeld denk ik... gepest word ik sowieso al niet meer, heb andere instelling gekregen... als ik nu gepest zou worden zou ik iets van whatever zeggen en verdergaan.. x'O

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook zo'n gemiddelde, want ik kan met beide wel een beetje overweg maar dan heb je altijd 1 of 2 populaire mensen die alleen lol hebben als ze iemand anders pesten en die echt altijd achterbaks doen.

daar heb ik zo'n hekel aan.

maar dan denk ik gewoon: laat ze maar lekker lullen jullie zijn toch 1 jaar blijven zitten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Ik ben een redelijke buitenstaander op school. Komt mischien omdat ik een van de weinigen ben

die een hekel heeft aan Hardcore muziek. :D

Maar het maakt me dus geen bal uit.

Haha, maar gelijk heb je, hardcore zuigt zwaar! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ik vorig jaar in dit topic had gepost, had ik op buitenstaander gestemd. Ik werd veel gepest door de 'stoere' klasgenoten. En ja, iedereen doet met de stoere mee, want als je dat niet doet ben je een mietje. Maar ik ben in een andere klas geplaatst, en die hebben me erg geholpen. Ik word niet meer gepest, en ik heb veel vrienden. Nu heb ik op gemiddeld gestemd, omdat ik niet super geliefd wordt op school, maar ik ben zeker geen buitenstaander.

Edit: Op dit forum vind ik eigenlijk niemand een buitenstaander. Ik vind iedereen wel populair, iedereen heeft zijn ding. Modden, pics maken, gameplay.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik ben een redelijke buitenstaander op school. Komt mischien omdat ik een van de weinigen ben

die een hekel heeft aan Hardcore muziek. :D

Maar het maakt me dus geen bal uit.

Haha, maar gelijk heb je, hardcore zuigt zwaar! :bier:

bij ons zou je dan juist eerde populair zijn als je hardcore stom vind :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga nu naar de middelbare, op de basisschool was ik echt een ontzettende buitenstaander. In NL en in Frankrijk. Sorry dat ik het zeg, maar ik ben nogal intelligent en denk als een kind van vier jaar ouder dan dat ik eigenlijk ben (aldus een internationale test), en daarom dat ik een buitenstaander ben. Ik werd wel gezien als haantje de voorste, dat vond ik dan wel weer leuk :puh:. Maar meer ook niet. Op het college hoop ik echte vrienden te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een redelijke buitenstaander op school. Komt mischien omdat ik een van de weinigen ben

die een hekel heeft aan Hardcore muziek. :D

Maar het maakt me dus geen bal uit.

Haha, maar gelijk heb je, hardcore zuigt zwaar! :bier:

bij ons zou je dan juist eerde populair zijn als je hardcore stom vind :ch:

Jah precies bij ons worden juist die Hardcore sukkels met Metallica op hun Eastpaks vast genaaid , gezien als de enge , vieze , levenloze Buitenstaanders :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een redelijke buitenstaander op school. Komt mischien omdat ik een van de weinigen ben

die een hekel heeft aan Hardcore muziek. :D

Maar het maakt me dus geen bal uit.

Haha, maar gelijk heb je, hardcore zuigt zwaar! :bier:

bij ons zou je dan juist eerde populair zijn als je hardcore stom vind :ch:

Jah precies bij ons worden juist die Hardcore sukkels met Metallica op hun Eastpaks vast genaaid , gezien als de enge , vieze , levenloze Buitenstaanders :D

Kuch.. Ik ben een Hardcore-fan, en in real ben ik gewoon heel normaal. Gewoon kleurige kleding en ik heb geen eastpack en Metallica is geen Hardcore.

Link to comment
Delen op andere websites

ik luister ook hardcore en ik gedraag en kleed me ook normaal.en alsjeblieft haal hardcore en mattalica niet door elkaar,mettalika is stom.

en bij ons op school luisteren een deel naar hardcore en een deel naar rap enzo.weet eigenlijk iet meer zo goed of ik nou populair ben of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...