Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

Ik heb best wel wat vrienden,maar die zitten in mijn klas. De kinderen in de rest van de klassen ken ik niet echt of mag ik niet/mogen mij niet(zijn er erg veel!).

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

ik zit een beetje tussen buitenstaander en gemiddeld in. Op de basisschool werd ik vaak gepest omdat ik anders was dan de rest en andere dingen leuker vond(nee ik ben geen homo), maar nu word ik eigenlijk nooit meer gepest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

basisschool werd ik nonstop gepest en geslagen enzo dus daar was ik buitenbeentje

VMBO werd ik nonstop gepest maar had wel vrienden dat waren allemaal alternatievelingen. (Ik zeg altijd soort zoekt soort) er werd altijd met blikjes/flesjes en wat dan ook naar ons gegooit toen liep ik een keer naar hun toe en ze waren zo stom om te blijven staan :schater: dus ik ram er eentje zachtjes op zijn muil toen piste hij in zijn broek en toen viel hij flauw :7 maar het pesten was wel meteen afgelopen en ze durfden mijn vrienden ook niks meer te Flikken! =D

Nu ben ik van het VMBO af en 1 september moet ik naar het MBO opleiding van 4 jaar ff kijken hoe het daar zit

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik ben toch redelijk populair,zeker omdat ik bijna alles win bij lopen,zwemmen :duh: .Om eerlijk te zeggen,zo leuk is dat nu ook alweer niet hoor,iedereen kan niet van je afblijven,iemand van de 1ste klas vroeg zelfs een HANDTEKENING!!![/font] :duh::7 .Ik wil niet meer dan normaal zijn. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...