Jump to content

9/11 conspiracy

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Als je er bij stil staat kan je zelf al genoeg verzinnen

En daarmee is in principe alles gezegd.. Mensen verzinnen er van alles bij, zo kan je overal wel iets achter zoeken. Echt harde bewijzen zijn er nog niet, anders had het wel groot in de media gekomen. Al het 'bewijs' wat er is komt voor het speculatie en mensen die iets suggereren. Het is altijd een verhaal van: Het zou kunnen zijn.. Ofwel: We weten het niet zeker, maar wellicht is het zo. Als je eenmaal iets denkt te zien, dan verzin je de rest er gewoon bij. Mensen zien wat ze willen zien, mensen horen wat ze willen horen. Welkom in de wereld van een complottheorie, welkom in een wereld vol onzin. Op zich niet erg, dat is menselijk. Maar goed, bewijzen kun je niet verzinnen..

Met jou kan ik typen.

• Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

49

• PowerPats

19

• Dieko

17

• wesley123

16

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het zeer interessant om alles te weten te komen over een ramp als op 9/11. Ik kijk rond deze tijd van het jaar ook veel films erover, en ik kijk jaarlijks wat docu's op youtube (Loose Change bijv.). Zo probeer ik langzaam een beeld te krijgen van wat er precies gebeurde op en voorafgaaand aan 9/11. Ik ben ervan overtuigd dat Amerika gezien de relaties met het middenoosten het níet kon voorkomen. Aan de ene kant vind ik het net zo prachtig als een auto die met DTM vol achterin op een voorgaande auto rijdt, expres. De een lokt iets uit bij de ander, waarop de ander niet goed weet wat hij moet doen: hard terugslaan of gewoon focussen op het feit dat dit nooit meer moet kunnen gebeuren. Er zitten altijd gaten in wetten en dergelijke, dus ook in Amerika, waar de terroristengroep netjes op inspeelt.

Hieronder is een afbeelding te zien van ontploffingen, enkele etages beneden het gat wat het vliegtuig veroorzaakte. Mij kun je wijsmaken dat 't bommen zijn van Amerika zelf, maar ergens lijkt het me niet eens zo'n rare theorie dat 't onderdelen van het vliegtuig zijn die etages gezakt zijn en daar ontploften, of dat daar brandbare spullen stonden die met de vliegtuigonderdelen tot ontbranding gebracht zijn.

Het Pentagon (post van Basssss) kan ik moeilijker verklaren, maar ook daar kán wel eens wat soortgelijks gebeurd zijn. Je moet je bedenken dat de onderdelen van het vliegtuig op de plaats van de impact nergens gevonden zijn, zelfs geen kleine stukjes. Volgens mij zijn er maximaal een aantal stukjes van een paar centimeters groot gevonden, maar daar heb ik geen zekerheid van. Het vliegtuig (ja, dit heb ik even uit docu's als Loose Change) is met een dusdanige snelheid het gebouw is ingevlogen dat lantaarnpalen volledig de grond uit gerukt zijn door het vliegtuig. Ik weet toevallig dat een krasje op de propeller van een helikopter makkelijk kan zorgen voor wijziging in het gedrag van de helikopter onder bepaalde omstandigheden. Ik denk dat het met een vliegtuig niet zo extreem anders is, en dat er ook delen zijn losgekomen bij het raken van deze lantaarnpalen. Deze kunnen in theorie door ruiten gevlogen zijn, of tegen een muur en dan teruggekaatst zijn.

Er zijn veel bewijzen tegen Amerika over de ramp op 9/11, maar in theorie kan alles gebeurd zijn. Explosieven geplaatst door Amerika zelf, explosieven geplaatst door 'undercover' terroristen die werkten in deze gebouwen, onderdelen die loskwamen en explosie veroorzaakten. In theorie kan 't zelfs zo zijn (dit even niet serieus nemen, maar zie het meer als een voorbeeld van hoe deze dingen, gepost door Basssss, allemaal wel niet te verklaren valt, hoe onwaarschijnlijk dan ook) dat er een varkentje uit een vliegtuig gelost werdt met radioactieve poep die scheet op licht ontvlambare onderdelen in de gebouwen, wat héél toevallig een vonkje veroorzaakten wat rampzalige gevolgen had.

Bush was misschien niet de slimste president die Amerika ooit gekend heeft, maar zo idioot verwacht ik hem toch weer net niet.

Er gebeuren veel voor mensen onverklaarbare dingen, zo kun je zelfs zeggen dat 't onlogisch is dat stroom opgewekt kan worden, maar ik geloof er heilig in dat alles simpel verklaard kan worden. Zie mij als een droge kloot die meer uit zijn duim zuigt dan dat hij weet, zie mij als een expert op 't gebied van logisch denken, maar zie mij vooral als iemand met een redelijk gezond verstand.

De groeten van de Wienish

Edit: Ik vind 't wel grappig (heb nu een paar posts gelezen) dat er nauwelijks wordt stilgestaan bij Flight 93, die ergens in een veldje neerstortte meen ik (ik kan vliegtuigen verwisselen), en het WTC7 gebouw.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Flight 93 is ook bullshit. Je ziet alleen puin.

Alle vliegtuigen die zijn neergestort hebben wel een vleugel of motor achtergelaten. Behalve die van Flight 93

Geplaatst:

Alle vliegtuigen die zijn neergestort hebben wel een vleugel of motor achtergelaten. Behalve die van Flight 93

En die mensen die erin zaten kwamen uit het sprookjesbos? :puh: Waar is die vlucht dan gebleven..?

Geplaatst:

Het waren gewoon van die domme midden oosten extremisten.

Ik denkt niet dat Bush de veroorzaker ervan is,

Als je weet hoeveel de WTC kosten,

E.t.c

Toch een hele domme actie :N

Geplaatst:

En die mensen die erin zaten kwamen uit het sprookjesbos? :puh: Waar is die vlucht dan gebleven..?

Die zijn allang ondergebracht.

Geplaatst:

Je wilt niet weten wat iemand kan doen met de wereld. De Russische Stalin kon mensen uit de geschiedenis laten verdwijnen, dus het zal me niets verbazen als de Amerikaanse overheid mensen in de geschiedenis kan toevoegen. :7

Geplaatst:
Het waren gewoon van die domme midden oosten extremisten.

Ik denkt niet dat Bush de veroorzaker ervan is,

Als je weet hoeveel de WTC kosten,

E.t.c

Toch een hele domme actie :N

Kerel, ik wil niks zeggen, maarehh:

Bush is oud, maar niet zó oud dat hij verantwoordelijk was voor 't opzetten van de 7 WTC-gebouwen.

Geplaatst:

ja natuurlijk :{ , wist jij dat dan nog niet :sigaar::schater:

Geplaatst:

Bewijs dat de vrijmetselaars, en de Illuminati het land, en economie hebben opgefokt. Hebben ze nog projecten voor de wereld te ruïneren. JA! De grote midden-oosten project (alle moslims vernielen, en van alles aan de Joden te verkopen); De krediet crisis (door de vrijmetselarij ontstaan, en zorgen ervoor dat de wereld zo blijft).

Geloof je me nog steeds niet?

Geplaatst:
Bewijs dat de vrijmetselaars, en de Illuminati het land, en economie hebben opgefokt. Hebben ze nog projecten voor de wereld te ruïneren. JA! De grote midden-oosten project (alle moslims vernielen, en van alles aan de Joden te verkopen); De krediet crisis (door de vrijmetselarij ontstaan, en zorgen ervoor dat de wereld zo blijft).

Geloof je me nog steeds niet?

Fail Fail, dubbelFail.

Geplaatst:
En daarmee is in principe alles gezegd.. Mensen verzinnen er van alles bij, zo kan je overal wel iets achter zoeken. Echt harde bewijzen zijn er nog niet, anders had het wel groot in de media gekomen. Al het 'bewijs' wat er is komt voor het speculatie en mensen die iets suggereren. Het is altijd een verhaal van: Het zou kunnen zijn.. Ofwel: We weten het niet zeker, maar wellicht is het zo. Als je eenmaal iets denkt te zien, dan verzin je de rest er gewoon bij. Mensen zien wat ze willen zien, mensen horen wat ze willen horen. Welkom in de wereld van een complottheorie, welkom in een wereld vol onzin. Op zich niet erg, dat is menselijk. Maar goed, bewijzen kun je niet verzinnen..

Ja, je hebt gelijk dat ik dit niet helemaal juist gezegd heb. Ik bedoelde: Je kan het motief zelf al verzinnen, de feiten moet je opzoeken op bijv. internet of in films. Maar omdat veel Amerikanen het niet wilde geloven, en helemaal aan de kant van Amerika stonden, is er (volgens mij) geen verder en veel onderzoek naar gedaan waardoor feiten die je echt kan bewijzen schaars zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...