Jump to content

9/11 conspiracy

9/11 Conspiracy   

144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Baardlengte & kleur kunnen in de loop der tijd veranderen.

En de gezichtsbouw is niet goed te vergelijken.

Moslims mogen geen gouden ringen dragen.

binladen-ring3.jpg

moslims mogen ook geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Volgens mij hecht hij niet zoveel waarde eraan.

• Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

49

• PowerPats

19

• Dieko

17

• wesley123

16

Geplaatst:

binladen-ring3.jpg

moslims mogen ook geen vliegtuigen in gebouwen vliegen. Volgens mij hecht hij niet zoveel waarde eraan.

Echt precies wat ik ook wilde zeggen...

Geplaatst:

Nee, dat mag geen enkel geloof.

Nog een bewijs dat het hoax was.

Gisteren nog op RTL, Het Complot.

BBC reporter kreeg 23 minuten van te voren het bericht dat WTC 7 al was ingestort. Reuters had het bericht naar BBC gestuurd. Hoe weet Reuters in godsnaam dat WTC 7 zou neerstorten?

Geplaatst:

makkie, waarschijnlijk staat ze niet echt op de plaats delict, Maar gewoon voor een groen scherm. Op het scherm achter haar word nog steeds oud videomateriaal gedraaid. Bij zo een ongeval, hebben reporters geen tijd om helemaal naar de crime scene te gaan en daar alle videomateriaalen klaar te zetten. Waarschijnlijk is dit gewoon in een studio gedaan.

Geplaatst:
makkie, waarschijnlijk staat ze niet echt op de plaats delict, Maar gewoon voor een groen scherm. Op het scherm achter haar word nog steeds oud videomateriaal gedraaid. Bij zo een ongeval, hebben reporters geen tijd om helemaal naar de crime scene te gaan en daar alle videomateriaalen klaar te zetten. Waarschijnlijk is dit gewoon in een studio gedaan.

Ze was gisteren op RTl, ze vertelde dat ze daar stond en alleen heeft voorgelezen. Ze was gewoon in New York.

Geplaatst: (bewerkt)

binladen-ring3.jpg

Moslims moeten toch zichzelf en hun geloof beschermen tegen al het kwaad van buitenaf? Ik meen dat er zelfs iets in de koran staat (levensbeschouwingsles) dat alles wat niet in die Allah of hoe ie ook heten mag gelooft, slecht is.

@ Dieko: Scherm wat vaak gebruikt wordt zoals eerder al gezegd is. Oudere beelden worden getoond omdat de nieuwe beelden in de maak zijn/niet beschikbaar zijn. Gebeurt ook met ons weer ;)

Een andere logische verklaring is dat er instortingsgevaar was, waarvoor iedereen gewaarschuwd was. Doordat het in New York niet allemaal van één duidelijk iemand afkwam, kreeg de hele stad 't door elkaar te weten, waardoor dingen veranderen, in dit geval "mogelijk instortingsgevaar" naar "WTC7 gaat instorten" uit paniek. Als je iemand iets verteld als "de aap heeft een plan uitgewerkt om een aanslag te plegen op het Koninklijk huis", en het gaat via gesprekken (stuk of 20, om maar wat te noemen) voordat 't aankomt bij de uiteindelijke ontvanger, is het al verdraaid als iets als "de aap gaat een aanslag plegen op het Koninklijk huis".

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst: (bewerkt)

binladen-ring3.jpg

Moslims mogen inderdaad geen gouden ringen dragen. Maar wat dacht je van een trouw ring? :7

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:

binladen-ring3.jpg

Moslims mogen inderdaad geen gouden ringen dragen. Maar wat dacht je van een trouw ring? :7

zilver?

Geplaatst:

binladen-ring3.jpg

zilver?

Of gewoon geen, maar op die foto lijkt me idd geen goud :puh:

Geplaatst:

binladen-ring3.jpg

zilver?

Of gewoon geen, maar op die foto lijkt me idd geen goud :puh:

Lever?

Geplaatst:
@ Dieko: Scherm wat vaak gebruikt wordt zoals eerder al gezegd is. Oudere beelden worden getoond omdat de nieuwe beelden in de maak zijn/niet beschikbaar zijn. Gebeurt ook met ons weer ;)

Bullcrap. Je kan aan het licht zien dat het niet in een studio opgenomen is, maar dat ze gewoon live op dat moment daar staat. En nee, dit gaan ze niet in een studio doen, aangezien de opname overbelicht is en het licht waar ze in staat redelijk klote licht is.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik denk gewoon dat Osama Bin Laden verantwoordelijk is voor de aanslagen op 11 september 2001.

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Hallo :)

Ik denk dat iedereen zich nog wel de (terroristische) aanslagen herinnerd van 11 september 2001 op het WTC en het Pentagon.

Maar wat is de waarheid achter deze aanslagen?

Was het echt een terroristische aanslag of was het toch de overheid zelf die dit in elkaar heeft gezet? (9/11: Inside job)

Wat denken jullie over de aanslag ?

Wie liegt er of wie spreek de waarheid over deze aanslag?

:)

Geplaatst:

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...