RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Oh, okee en wel a.u.b een lastige als dat kan... Zie screenshot! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Niet te makkelijk. in de haven aan het 2 de eiland waar je die bom in je auto kan laten zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Is ook die missie van Kauffman Cabs... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Niet te makkelijk. in de haven aan het 2 de eiland waar je die bom in je auto kan laten zetten Nope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 moeilijk <_< een tip misschien?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 die ene missie dat je die angel moet "redden" van die gast uit de greasy chopper ofzo en daat staat ook dat huisje, het is in downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik weet de locatie!!!!!!! NAMELIJK DE WATERTOREN GENAAMD vice city beach tegenover de Malibu club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Als je Caps Lock nog een keer indrukt krijg je niet van die GROTE letters, en ook geen gezeik met Lantyz :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik weet de locatie!!!!!!! NAMELIJK DE WATERTOREN GENAAMD vice city beachtegenover de Malibu club. Ja die is goed, your next. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Waar is dit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 De kaart is zichtbaar ik weet het, maar ik dacht even een makkelijke. [EDIT door Lantyz: Niet dubbelposten svp. Je kunt je berichten aanpassen met de EDIT knop; rechtsbovenaan iedere post die je zet. Zo kun je voorkomen dat er twee berichten van één persoon onder elkaar staan en houd je het forum netjes ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 het is aan de filmstudio dat een huis daar waar je al die gasten moet killen (waar lance je met dei heli brengt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Juist, maar deze was wel heeeeel simpel maar oke het moet niet altijd moeilijk zijn HAHAHAHA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 hier komt ie dus (denk wel dat ie moeilijk is ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Sorry dat ik het zeg maar er zijn wel ontellbare muren en plekken in vice city die zo overkomen,,,,zou je een tip kunnen geven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.