Gijsso Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Helemaal niks van gelezen. Geen neiwusbericht met Google, niet op de site. Misschien als ie naar Europa komt, dat je dan wel een bericht krijgt. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Helemaal niks van gelezen. Geen neiwusbericht met Google, niet op de site. Misschien als ie naar Europa komt, dat je dan wel een bericht krijgt. Lijkt mij stug, want ik zal niet de enigste Europeaan zijn die aan Amerikaanse account heeft. Buiten dat lijkt het mij dat het dan wel op de officiële website hoort te staan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik ga ook is kijken op mijn USA account, maar het lijkt me vaag. Hoeveel koste die? Reageren
Rullez Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik ga ook is kijken op mijn USA account, maar het lijkt me vaag.Hoeveel koste die? Niks... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Ik ga ook is kijken op mijn USA account, maar het lijkt me vaag.Hoeveel koste die? Niks... Het klopt in de Amerikaanse Playstation store is er voor Midnight Club: Los Angeles een Police Car Pack, volledige gratis! Ik heb hem gedownload, maar ik moet hem nog bekijken. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik ga ook is kijken op mijn USA account, maar het lijkt me vaag.Hoeveel koste die? Niks... Het klopt in de Amerikaanse Playstation store is er voor Midnight Club: Los Angeles een Police Car Pack, volledige gratis! Ik heb hem gedownload, maar ik moet hem nog bekijken. Hij werkt niet op Europese Versies. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik ga ook is kijken op mijn USA account, maar het lijkt me vaag.Hoeveel koste die? Niks... Het klopt in de Amerikaanse Playstation store is er voor Midnight Club: Los Angeles een Police Car Pack, volledige gratis! Ik heb hem gedownload, maar ik moet hem nog bekijken. Hij werkt niet op Europese Versies. Andere Bles-code zeker? Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb sinds gister ook Midnight club Los angeles Zeker vet spel Alleen die eerste auto sucks wel XD Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik vindt de golfjes best wel leuk vooral met zo'n widebody! Reageren
Wienish Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik begon met een Scirocco. Ruige wagen. Maar als je wilt tunen is de Volswagen Golf GTI toch echt een van de betere Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 met 5000 kan je nog geen auto kopen toch? En ik weet niet eens waar je auto's moet kopen :shater: Reageren
Wienish Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 met 5000 kan je nog geen auto kopen toch? En ik weet niet eens waar je auto's moet kopen :shater: voor 5000 kun je die beginnersauto's toch al kopen, in ieder geval eentje Reageren
Rullez Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 met 5000 kan je nog geen auto kopen toch? En ik weet niet eens waar je auto's moet kopen :shater: Auto's kan je kopen in de garage van Karol of winnen met Pinkslip races. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 klopt, ben er nu achter hoe je auto's kan kopen Maarja, ff doorsparen, wat een k*t autos XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.