Jump to content

Homo les op school


Muay Thai

Recommended Posts

Ik wil graag reageren op Sandra18. Ik heb even je posts doorgekeken en ik krijg de indruk dat het punt wat je wilt maken is dat homo's helemaal hetzelfde zijn als hetero's. Natuurlijk zijn ze dat wel qua mensenrechten etc, maar je moet wel onthouden dat homo's in de maatschappij gewoon anders zijn en tot een kleinere groep behoren. Het is niet ''normaal''. Als ik twee mannen zie zoenen ga ik bijna over mijn nek, en dat is niet omdat ik homo haat heb maar omdat ik er gewoon misselijk (in de vorm van niet goed voelen) van wordt om dat te zien. Dus als homo's te koop lopen met hum homo zijn is dat toch zeker wel anders dan dat hetero's dan doen. Verder zeg je ''Er word toch ook les gegeven over hetro's? (biologie/seksuele voorlichting). Waarom zou je geen les maken over homo's?'' Nu weet ik niet precies wat je bedoelt met ''homo les'' maar ik zit echt niet te wachten om op school te leren waar homo's hun speelstokjes in moeten steken.

Even een conclusie dan maar, natuurlijk zijn homo's gelijk als aan ieder mens maar wat ze doen is niet even ''normaal'' als wat hetero's doen, en dan begrijp je volgens mij zelf ook wel. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    36

  • Muay Thai

    30

  • Scarface92

    22

  • DenkaanHenk

    20

Top Posters In This Topic

Wat de meesten hier doen (ik heb het over diegenen die negatief praten/denken over homo's) is pure discriminatie!

Homo's mogen van jullie niet handelen/zich voelen/en zich uitten zoals ze zelf willen.

Ze mogen gewoon van jullie niet zichzelf zijn!

Jij gaat over je nek als je 2 mannen ziet zoenen, ga je ook over je nek als je 2 vrouwen ziet zoenen.

Lesbische meisjes zijn immers precies zo als homofiele jongens.....

Waarom mogen zij wel met elkaar zoenen, en jongens niet...?? :?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Wat de meesten hier doen (ik heb het over diegenen die negatief praten/denken over homo's) is pure discriminatie!

Homo's mogen van jullie niet handelen/zich voelen/en zich uitten zoals ze zelf willen.

Ze mogen gewoon van jullie niet zichzelf zijn!

Jij gaat over je nek als je 2 mannen ziet zoenen, ga je ook over je nek als je 2 vrouwen ziet zoenen.

Lesbische meisjes zijn immers precies zo als homofiele jongens.....

De mannen moeten weer even stoer zijn zoals de normale mannen,homo= geen echte man,volgens die negatief praten.Ze hebben nog steeds een mannelijk geslachtsdeel en geen vrouwelijk geslachtsdeel,wat als hetero een "misdaad" is,dan zouden jullie dat ook niet leuk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de meesten hier doen (ik heb het over diegenen die negatief praten/denken over homo's) is pure discriminatie!

Homo's mogen van jullie niet handelen/zich voelen/en zich uitten zoals ze zelf willen.

Ze mogen gewoon van jullie niet zichzelf zijn!

Jij gaat over je nek als je 2 mannen ziet zoenen, ga je ook over je nek als je 2 vrouwen ziet zoenen.

Lesbische meisjes zijn immers precies zo als homofiele jongens.....

Waarom mogen zij wel met elkaar zoenen, en jongens niet...?? :?

Hhaaawwtt..!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dikke lul met hun...ik hoef geen les over homo's, ik kom er toch vrijwel nooit mee in aanraking. En ik vind het wel mooi om te zien als 2 knappe meiden zoenen, bij mannen niet, nee.

Edit; een vriend van mij heeft 2 vaders zeg maar, hij zegt dat tegen niemand, en geef hem maar is ongelijk. Alleen z'n vrienden weten het voor de rest niemand. Waarom? Omdat ie zich kapot schaamt en bang is afgeslagen te worden, want zo gaat dat tegenwoordig. Ik denk ook niet dat veel homo's zich veilig voelen in 020, daar klappen ze je gewoon als je er ook maar als een homo uitziet.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Tja we leven in een kromme wereld. Hier in Nederland is de natte droom van elke man om het met 2 vrouwen te doen en het liefst toe te kijken hoe hun het doen. Maar zodra het 2 mannen zijn komt er een commentaar. Ik kan niet zeggen dat ik opgewonden word van 2 mannen die zoenen maar ik kan me er ook geen moment druk om maken. En ik denk dat die lessen misschien wel goed zijn om de tolerantie weer wat opgekrikt hier in Nederland, aangezien die op dit moment ook ver te zoeken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nou aan meisjes homo les geven , en aan jongens lesbee les geven. Vind ik dat niet erg :D , ik zie liever 2 naakte vrouwen dan 2 naakte mannen.[/font] :schater:

Maar even buiten dat , als iedereen gay word dan worden er ook veel minder kinderen gemaakt op de wereld. En dan sterft de mensheid langzaam uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik veel van de verkondigde meningen in dit topic lees schrik ik behoorlijk en krijg ik spontaan de neiging om een heel groot applaus te geven aan degene die met het idee is gekomen om meer voorlichting op scholen te geven over homofilie.

Wat een berg onbegrip, vooroordelen en intolerantie komen uit dit topic naar boven. Als dit het algemene beeld is onder jongeren, is het echt hard nodig dat daar meer aandacht aan wordt gegeven op scholen.

Want dat homo's zich zouden moeten schamen en in elkaar worden geslagen, is juist het gevolg van deze onwetendheid en vooroordelen. En door er op scholen meer aandacht aan te schenken, zou dit in de toekomst beter moeten kunnen worden.

En ik denk echt niet dat je bang hoeft te zijn dat er twee homo's voor de klas gaan staan, die even haarfijn demonstreren hoe het in z'n werk gaat. Het zal voornamelijk bestaan uit het kweken van begrip, door te laten zien dat homofielen ook doodgewone mensen zijn, die toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nou aan meisjes homo les geven , en aan jongens lesbee les geven. Vind ik dat niet erg :D , ik zie liever 2 naakte vrouwen dan 2 naakte mannen.[/font] :schater:

Maar even buiten dat , als iedereen gay word dan worden er ook veel minder kinderen gemaakt op de wereld. En dan sterft de mensheid langzaam uit. :7

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Die lessen zijn er niet om iedereen te overtuigen homofiel te worden. Die zijn er om onwetende kindjes zoals jou beter te laten begrijpen wat het is. En zoals PatrickW al zei, als ik dit allemaal lees is het echt wel nodig.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Homo's worden al jaren niet geacepteerd... het probleem ligt niet alleen bij homo's maar bij ierdeen die "anders is"

door zown boek zal er niets verandere, ja alleen maar meer haat omdat mensen een boek moeten gaan lezen wat ze niet willen....

En sheep wat jij zei, ik keur homo gezinnen niet goed, Als je weet hoe ziek veel er mee geziekt wordt (Dat je vader bv homo is) dan doe je dat je kind toch niet aan?

je weet gewoon dat je daar gezeik mee krijgt

Gast,hoe kan je vader daar nu aan doen?Dus jij keurt me vader,me vader z'n vriend,m'n zuster,ik af?

nee dat zeg ik niet....

Jij zelf zei ook al dat je er vroeger mee gepest werd en dat bedoel ik, ik keur jullie niet af maar als ik homo zou zijn, zou ik denk ik geen kinderen nemen.... anders word je kind helemaal kapot gemaakt....

En tuurlijk is het een lastige en (oneerlijke) keuze... maar mij lijkt het wel het beste voor je kind...

Nee, het probleem ligt niet aan de homo's en mensen die anders zijn!

Het probleem ligt bij de mensen die homo's niet accepteren!

Ja dat probeerde ik te zeggen, ik zei het mischien in de verkeerde volgorde...

WAAROM ZOUDEN HOMO'S ZICHZELF NIET MOGEN ZIJN!?!?!?

waarom "schreeuw" jij zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bullshit '' Homo's worden niet gezien als normaal iets in de maatschapij '' jongen kijk eens naar het buitenland vraag de rest van de wereld wat ze van homo's vinden ze haten gays omdat het hier een trent is dat iemand een gay is hoeft het heus nog niet in het buitenland zo te zijn.

Homo's mogen blij zijn dat ze hier in de super land worden geaccepteert.

Ze wouden gayparade in Rusland vieren, mocht niet van de russen en toch deden ze het wat gebeurde er?

Ze werden helemaal inmekaar geslagen door de politie's daarna kwamen de mensen die hun inmekaar sloegen en dan later de neo nazi's zo zie je maar dat homo's blij mogen zijn dat ze hier zijn.

En wtf is dat nou weer als je homo's uitscheld dat je ze discrimineert rot een end op man homo's zijn flikkers.

Twee mannen die mekaar van achter nemen.

HOMO'S KLOPPEN GEWOON NIET de natuur is gewoon MAN EN EEN VROUW !!

>>> Door GTA-Sheep: Deze post is op het randje (eigenlijk erover) van het toelaatbare. Een volgende opmerking van dit caliber van jou of een ander levert 20% op<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bullshit '' Homo's worden niet gezien als normaal iets in de maatschapij '' jongen kijk eens naar het buitenland vraag de rest van de wereld wat ze van homo's vinden ze haten gays omdat het hier een trent is dat iemand een gay is hoeft het heus nog niet in het buitenland zo te zijn.

Homo's mogen blij zijn dat ze hier in de super land worden geaccepteert.

Ze wouden gayparade in Rusland vieren, mocht niet van de russen en toch deden ze het wat gebeurde er?

Ze werden helemaal inmekaar geslagen door de politie's daarna kwamen de mensen die hun inmekaar sloegen en dan later de neo nazi's zo zie je maar dat homo's blij mogen zijn dat ze hier zijn.

En wtf is dat nou weer als je homo's uitscheld dat je ze discrimineert rot een end op man homo's zijn flikkers.

Twee mannen die mekaar van achter nemen.

Wtf,je bent echt een racist,zei je dat ook van je moeder?

Toen je ontdekte dat ze een **** was?Als er iemand één vinger aan een homo komt,hier in Ledegem of ergens anders,die dicht bij ons is,dan mag je naar z'n begraving komen.Als mensen Gays haten,dan zijn het mongolen die teveel achter hun pc zitten,die er willen bijhoren,maar in RL zijn het allemaal zielige mensen,zoals jij,Muay.En nee,ik ben geen gay,maar ik ken iemand die gay is en mensen die hem pesten en dergelijke vlug één op z'n muil kreeg.

Edit;Elke man die negatief praat over homo's,zijn zielige mensen,ze willen stoer bij vrouwen,maar zo,ben je niet zo stoer,maybe bij die BreezahSletjes,maar die zijn hoeren,dus daar moet je niet opletten.Ik vind het niet erg als me vader zoent met een man,tenslotte is het z'n keuze,ik zie niet in om over mij te schamen,vroeg of laat weet heel de wereld het en trouwens niemand kent mij in RL,iedereen wilt een vrouw eens *jeweetwel*,ik ook,maar als er dan zo'n zielige mensen homo's aftuigen,neonazi's zijn ook "homo's",ze zijn voor Hitler,dat was een zielige mongool,ik ben niet bang van Neonazi's,ze durven alleen met groepjes toe te slaan,als ze m'n bende zien,dan zullen ze wel direcht weglopen en ik heb altijd iets mee om me te beschermen.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bullshit '' Homo's worden niet gezien als normaal iets in de maatschapij '' jongen kijk eens naar het buitenland vraag de rest van de wereld wat ze van homo's vinden ze haten gays omdat het hier een trent is dat iemand een gay is hoeft het heus nog niet in het buitenland zo te zijn.

Homo's mogen blij zijn dat ze hier in de super land worden geaccepteert.

Ze wouden gayparade in Rusland vieren, mocht niet van de russen en toch deden ze het wat gebeurde er?

Ze werden helemaal inmekaar geslagen door de politie's daarna kwamen de mensen die hun inmekaar sloegen en dan later de neo nazi's zo zie je maar dat homo's blij mogen zijn dat ze hier zijn.

En wtf is dat nou weer als je homo's uitscheld dat je ze discrimineert rot een end op man homo's zijn flikkers.

Twee mannen die mekaar van achter nemen.

Wtf,je bent echt een racist,zei je dat ook van je moeder?

Toen je ontdekte dat ze een **** was?Als er iemand één vinger aan een homo komt,hier in Ledegem of ergens anders,die dicht bij ons is,dan mag je naar z'n begraving komen.Als mensen Gays haten,dan zijn het mongolen die teveel achter hun pc zitten,die er willen bijhoren,maar in RL zijn het allemaal zielige mensen,zoals jij,Muay.En nee,ik ben geen gay,maar ik ken iemand die gay is en mensen die hem pesten en dergelijke vlug één op z'n muil kreeg.

Je zegt nu al 100x dat je geen homo bent..

Maar waarom neem je het dan telkens weer op voor de homo's als ik vragen mag.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Seva, ondanks dat ik het met je eens ben maak je op deze manier je punt niet echt duidelijk. Al dat gescheld erbij is helemaal niet nodig. Zeg gewoon eens je punt zonder te schelden. Is veel duidelijker en echt waar dat wordt ook veel eerder gelezen. Nu blijven je scheldwoorden hangen en je mening wordt daardoor niks meer waard. (Ik hoop niet dat je deze zin nu verkeerd opvat ;) )

@ hierboven... Doe eens normaal kindje :cya:

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...