Jump to content

Voor Trein Springen

Recommended Posts

Geplaatst:
Oke.....we zijn er inmiddels van overtuigd dat het plegen van zelfmoord of het bezit van een vuurwapen iets anders is dan het opvoeren van een scooter. Nu weer graag ontopic..... ^_^

zal ik doen ;)

ik vind zelfmoord plegen overdreven wil je weg? dan heb ik niks te zeggen eigenlijk ^_^

wat bedoel je met wil je weg? dan heb ik niks te zeggen eigenlijk ..

ik bedoel...

als je dood wilt dan wil je dood en daar had ik dus geen cometaar op zoals ik zei ^_^

• Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

29

• Groot-Duimpje

22

• Fiegel5

16

• 2fast{0}

15

Geplaatst:

Ik ben zelf tegen zelfmoord, maarja probeer daar suicidale mensen maar eens van te overtuigen. Je doet er niets tegen, het is de keus van die persoon en daar moet je mee leven je hebt geen andere opties. Het is natuurlijk zwaar triest als iemand zelfmoord moet plegen in zijn eigen ogen om wat voor reden dan ook, maar als hij zich niet meer lekker voelt dan is desbetrefende meestal het gelukkigst door zichzelf van het leven te beroven, zolang de echte slachtoffers daar vrede mee hebben (nabestaanden) dan respecteer ik de keuze van de mensen die zelfmoord plegen wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Zolang ze maar geen trauma aanrichten tegenover andere personen, kan ik het wel normaal noemen. Ik bedoel: Als diegene zichzelf vermoord door bijv. medicijnen te slikken, en in de nacht overlijd, hebben andere mensen geen trauma, zoals je krijgt door voor trein te springen :N

EDIT: Daar gaan we weer :7. Bump trouwens :D

Bewerkt: door Steel Dogg
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

het is maar een lijk, hele stomme opmerking! :N snap je niet wat die mensen meegemaakt hebben?

Geplaatst:

ik ken een paar mensen die zichzelf snijden omdat ze ongelukkig zijn enzo.mijn toekomstige vriendin snijd zich ook en ik ga proberen haar deraf te helpen.En niemand moet zeggen dat zelfmoord plegen een stom idee is want ik heb ook een tijdje rondgelopen met het gevoel wat doe ik hier nog maar dan dacht ik trg aan iedereen die ik kende en ik durfde het ook niet echt dat zelfmoord plegen soms nu heb ik nog steeds die gedachten maar ik probeer wel andere mensen op andere iedeeen te brengen.

ik ken een paar mensen die zichzelf snijden omdat ze ongelukkig zijn enzo.mijn toekomstige vriendin snijd zich ook en ik ga proberen haar deraf te helpen.En niemand moet zeggen dat zelfmoord plegen een stom idee is want ik heb ook een tijdje rondgelopen met het gevoel wat doe ik hier nog maar dan dacht ik trg aan iedereen die ik kende en ik durfde het ook niet echt dat zelfmoord plegen soms nu heb ik nog steeds die gedachten maar ik probeer wel andere mensen op andere iedeeen te brengen.

Ik snap een paar dingen niet aan je verhaal. Ten eerste: Wat bedoel je hier met snijden? Gewoon tsjak mes in je hand?. Nog iets: Jij zegt mijn toekomstige vriendin :? Kan je daar uitleg bij geven? Want volgens mij is dat heel erg raar :D. En zelfmoord plegen is een hele stomme idee. Wat denk je zelf? Je vermoord jezelf om de stomste redenen. Vaak is dat omdat je depressief bent. Zelf verlos je jezelf uit de lijden, maar wat denk je van je familie? Moet je vooral niet gaan zeggen dat zelfmoord geen stom idee is :S

Geplaatst:
En zelfmoord plegen is een hele stomme idee[/b]. Wat denk je zelf? Je vermoord jezelf om de stomste redenen. Vaak is dat omdat je depressief bent. Zelf verlos je jezelf uit de lijden, maar wat denk je van je familie? Moet je vooral niet gaan zeggen dat zelfmoord geen stom idee is :S

Sorry maar jij kan niet oordelen of zelfmoord een stom idee is. Dat is per persoon verschillend. Ik heb een paar bladzijdes terug een stuk geschreven over een vriend van mij. Lees dat maar een keer. Voor zowel zijn familie en vrienden was het een opluchting dat het eindelijk over was. En nee we waren niet blij dat hij overleden is. Maar als iemand echt niet meer wil leven, wie zijn wij dan om te bepalen of dat wel of niet goed is?

Zelfmoord plegen is in geen enkel geval goed ding. Daar oordeel ik over omdat dat mijn mening is. Wou je beweren dat er aan zelfmoord méér voordelen dan nadelen aanzitten? :7:t

Geplaatst:

eyey geen ruzie maken he

ok 1 snijden is jezelf verminken in je armen enzo

2 toekomstige vriendin = ik ben op haar maar heb haar nog niet gezien in het echt dus nog niet aangevraagd

3 ik zei al dat ik trg d8 aan al mijn vrienden enzo en dat ik het drm niet doe ok snap je het nu?

en4 iedereen mag denken over zelfmoord zoals ie zelf wil we zijn nog allebei vrije landen BE als NL

Geplaatst:

Niet openbaar. Denk je dat als je van een gebouw afspringt en je er levend vanaf komt de Politie je niet aanhoud? Mag gewoon niet ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Je moet dan gewoon in een TBS-kliniek

Ook daar zal je zelfmoord kunnen plegen..

Als je echt niet meer wil leven heeft de gevangenis geen zin.

Daar word je juist gek en gefrustreerd van! :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...