Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

ja , maar het is toch ooki weer zielig dat ie moet stoppen , en al leeft hij nog heeft hij ten eerste heelveel pijn en ten tweede heeft hij zijn zin niet gekregen , hij wou dood toen hij ervoor sprong.

Link to comment
Delen op andere websites

ja , maar het is toch ooki weer zielig dat ie moet stoppen , en al leeft hij nog heeft hij ten eerste heelveel pijn en ten tweede heeft hij zijn zin niet gekregen , hij wou dood toen hij ervoor sprong.

Niet iedereen die onder een trein komt wou zelfmoord plegen, het kan ook een ongeluk zijn. Daarom moeten ze altijd stoppen voor de zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

ja , maar het is toch ooki weer zielig dat ie moet stoppen , en al leeft hij nog heeft hij ten eerste heelveel pijn en ten tweede heeft hij zijn zin niet gekregen , hij wou dood toen hij ervoor sprong.

Niet iedereen die onder een trein komt wou zelfmoord plegen, het kan ook een ongeluk zijn. Daarom moeten ze altijd stoppen voor de zekerheid.

hij wou dood toen hij ervoor sprong.

Maar stel dat hij/zij ervoor is geduwd. Dan wil je niet dood :N

zoals jullie zeggen heb ik niet overnagedacht en jullie hebben daarmee volkomen gelijk , natuurijk kan zo iets ook gebeuren ja ,

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je gewoon erg veel pech... Op school zijn 2 mesen van de NS een preek gaan houden over het werk @ NS en hoe het is om iemand voor de trein zien springen en jij bent daar toevallig de bestuurder van... Okay, 1 had het meegamaakt maar het was toch ranzig beschreven, alle organen lagen overal, en zijn pink zat aan de deur vast.. Jakkes..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je gewoon erg veel pech... Op school zijn 2 mesen van de NS een preek gaan houden over het werk @ NS en hoe het is om iemand voor de trein zien springen en jij bent daar toevallig de bestuurder van... Okay, 1 had het meegamaakt maar het was toch ranzig beschreven, alle organen lagen overal, en zijn pink zat aan de deur vast.. Jakkes..

inderdaad , dat wil je toch niet zien , gatver .. nou ik weet wel wat ik niet wil worden :N

Link to comment
Delen op andere websites

In Schiedam was iemand een keer voor de tram gesprongen/geduwt.. Kwam echt dichtbij.. ik vond het wel zielig. 2 Jongetjes hadden namelijk de darmen gevonden en over een heel traject lagen lichaamsdelen. Die mensen die écht zelf springen vind ik echt losers.. Om iemand zo'n ervaring te laten meemaken. En iedereen zegt wel heel stoer; "Je krijgt geen trauma en ik heb het ook meegemaakt, was niks.. :zz: " die liegen gewoon duidelijk. Ik zou trouwens even een tandje harder gaan rijden, hij wilde toch dood? Dan kan hij het krijgen ook.. En daarna bel ik wel de politie. Je bent verplicht burgers te redden, maar dit zijn geen burgers, maar associale mensen die alleen aan zichzelf denken. Als ze dood willen moeten ze maak zichzelf kapot snijden, kogel door hun kop jassen, van een brug afspringen, maar deze mensen moeten niet hard werkende burgers met hun gruwelijke ideeën opzadelen. Sterf.. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

eigelijk zouden op zelfmoord gewoon levens lang cels straf moeten staan. maar ja dat kan dus niet meer wand ze zijn al dood. maar het is inderdaat best kut voor de mensen die het zien gebuuren.

de gene die springt is mooi van zijn problemen af. maar de mensen die het zien hebben er weer 1 bij. en denk ook ff aan al die mensen die het weer mogen op ruimen.

nee als je zelf moord wil doen. prima... maar slik dan te veel slaap pillen en ga leker naar bed. maar spring niet voor een trijn of uit een flat of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

het enigste wat ze kunnen doen is mensen ervan bewust maken dat het verkeerd is om voor de trien te springen egt meer kunnen ze niet boet/gevangenisstraf heeft weinig nut ! en ik vein het sneu voor de machinist, voor de familieleden, degene die het moeten opruimen, degene die het hebben gezien en natuurlijk de gene die ervoor is gesprongen dat ie gek is :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

het enigste wat ze kunnen doen is mensen ervan bewust maken dat het verkeerd is om voor de trien te springen egt meer kunnen ze niet boet/gevangenisstraf heeft weinig nut ! en ik vein het sneu voor de machinist, voor de familieleden, degene die het moeten opruimen, degene die het hebben gezien en natuurlijk de gene die ervoor is gesprongen dat ie gek is :cry:

Meeloper!Iemand zegt dat ze gestoort zijn,iedereen zegt dat ze gestoort zijn,pure meeloperij.

Die is niet gestoort,die wil alleen dood.En wat is er nu mis aan bloed?En aan openliggende darmen?Iedereen heeft dat.

Link to comment
Delen op andere websites

het enigste wat ze kunnen doen is mensen ervan bewust maken dat het verkeerd is om voor de trien te springen egt meer kunnen ze niet boet/gevangenisstraf heeft weinig nut ! en ik vein het sneu voor de machinist, voor de familieleden, degene die het moeten opruimen, degene die het hebben gezien en natuurlijk de gene die ervoor is gesprongen dat ie gek is :cry:

Meeloper!Iemand zegt dat ze gestoort zijn,iedereen zegt dat ze gestoort zijn,pure meeloperij.

Die is niet gestoort,die wil alleen dood.En wat is er nu mis aan bloed?En aan openliggende darmen?Iedereen heeft dat.

rot op met je meeloper dat is mijn menig gast !!

voor de trein springen is niet normaal en openliggende darmen ook niet dats smerig en vooral als dat door een trein komt is niet normaal je gaat tog geen zelfmoord plegen :S

@EDIT: hieronder oke sorry GTA-sheep ik zal wel ophouden :D liet me een beetje meeslepen

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

(...) Als ze dood willen moeten ze (...)van een brug afspringen, maar deze mensen moeten niet hard werkende burgers met hun gruwelijke ideeën opzadelen. Sterf.. :ch:

ja, en wie moet die troep van de straat afkrabben? :7

Er zal altijd íemand de 'troep' op moeten ruimen.

Maar toch vind ik zelfmoord ook gestoord hoor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...