Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Niet iedereen is zo stoer als jou hé Seva. ^^ Sommige mensen nemen dingen anders op dan andere, daarom zijn ze nog geen mietjes.

Ik ben niet helemaal stoer,ik durf veel,maar wat is er erg aan Zelfmoord?Dat is de normaalste zaak van de wereld(nu),als je het niet ziet zitten,maar dan echt extreem,dan vermoord je jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Niet iedereen is zo stoer als jou hé Seva. ^^ Sommige mensen nemen dingen anders op dan andere, daarom zijn ze nog geen mietjes.

Ik ben niet helemaal stoer,ik durf veel,maar wat is er erg aan Zelfmoord?Dat is de normaalste zaak van de wereld(nu),als je het niet ziet zitten,maar dan echt extreem,dan vermoord je jezelf.

dus jou kan het niets schelen als je iemand voor de trein ziet springen die helemaal in stukken word gereden dan? dat je de stukjes kan zien liggen en er op kan staan als je niet even uitkijkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dag leden!

mijn vader komt later thuis omdat er een man voor de trein is gesprongen tussen Amsterdam/hoorn



de Machinist Moet dan stoppen om te kijken "hoe het gaat" , natuurlijk is dit vreselijk voor de Machinist , ten eerste ziet hij hoe de man/vrouw voor de trein springt en daarna moet hij ook nog stoppen om te kijken hoe het met hem gaat , en of er niks anders is , oftewel de Machinistzelf heeft een trauma opgelopen.

Wat vinden jullie er nou van van de regel en de zelfmoord ?

Ikzelf vind het zielig voor de Machinist dat hij dat zo moet zien , hij doet gewoon ze werk en dan krijgt hij zulke erge dingen te zien , vreselijk.

Groot-Duimpje

Treinen hebben geen handrem vriend, ze stoppen dus niet in 123 opvolle vaart... om grof te zeggen : een mens die voor een trein springt is net een vlieg op je autoruit...

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Niet iedereen is zo stoer als jou hé Seva. ^^ Sommige mensen nemen dingen anders op dan andere, daarom zijn ze nog geen mietjes.

Ik ben niet helemaal stoer,ik durf veel,maar wat is er erg aan Zelfmoord?Dat is de normaalste zaak van de wereld(nu),als je het niet ziet zitten,maar dan echt extreem,dan vermoord je jezelf.

Je gedachten slaan niet toch plotsklaps om? Er volgt een heel erg lang denk proces voor je uiteindelijk zelfmoord pleegt. Die Man / Vrouw (als die nog te identiceren is) heeft daar heel lang over nagedacht. Om een klein pesterijtje ga je toch niet voor een stalen monster op rails springen? Waarschijnlijk heeft hij/zij iets ergs meegemaakt, bijvoorbeeld erge, extreme pesterijen, afpersingen, belaste ontduikingen ... Zoveel is mogelijk, Natuurlijk is het erg om te horen dat Zoonlief of Manlief zich gewillig voor de trein heeft gesmeten.

In ieder geval, Innige deelneming ...

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vreselijk om zoiets weer te horen in de krant. Machinisten schijnen hiervoor jaren een trauma aan te hebben. Iemand springt voor de trein, en wat dan? Nachtmerries.. vele nachtmerries. Als je zelfmoord wil plegen, oke, het is al niet goed om zoiets te doen, maar dan vooral niet voor de trein!

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Ik wil jou gezicht weleens zien als er voor jou ogen iemand sterft. Jij hebt echt geen leven als je dat echt vind. Een mens is meer waard dan je denkt hoor :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dag leden!

mijn vader komt later thuis omdat er een man voor de trein is gesprongen tussen Amsterdam/hoorn



de Machinist Moet dan stoppen om te kijken "hoe het gaat" , natuurlijk is dit vreselijk voor de Machinist , ten eerste ziet hij hoe de man/vrouw voor de trein springt en daarna moet hij ook nog stoppen om te kijken hoe het met hem gaat , en of er niks anders is , oftewel de Machinistzelf heeft een trauma opgelopen.

Wat vinden jullie er nou van van de regel en de zelfmoord ?

Ikzelf vind het zielig voor de Machinist dat hij dat zo moet zien , hij doet gewoon ze werk en dan krijgt hij zulke erge dingen te zien , vreselijk.

Groot-Duimpje

Treinen hebben geen handrem vriend, ze stoppen dus niet in 123 opvolle vaart... om grof te zeggen : een mens die voor een trein springt is net een vlieg op je autoruit...

Maar ze moeten wel altijd stoppen als er iemand voor is gesprongen.

En als je als machinist over een mens heen rijd kan ik me best voorstellen (zeker na aantal keren) dat het traumatisch kan zijn om nog trein te rijden.

Ik vind dat mensen die echt niet meer willen leven beter zich kunnen ophangen dan voor een trein te springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

1. Weet je wel wat een mietje betekent. Eeen man die op een man valt. (homo dus)[/font]

2. Als ik jou ouders op het spoort vast maak ben je dan ook nog zo stoer

3. wie zegt dat wij er een trauma van krijgen? Ik teminste niet. maar je schrik je wel rot!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou machinist worden :puh: maar als er dan steeds mensen tegen mijn trein te pletter vliegen dan zie ik daarmaar vanaf. Maar de kans dat je meemaakt dat jij een mens overrijdt met een trein is tog niet groot ?

Gewoon doen, maak je ook nog es wat mee in je leven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

tuurlijk meneer de held....

Ik vind het zielig van die mensen die zelfmoord plegen, en zo ego zijn om andere mensen het werk voor hun op te laten knappen...

En "risco" van et vak slaat ook nergens op , veel van deze mensen hebben al jaren zown baan maar de laatste tijd is dit pas echt "populair"geworden...

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Niet iedereen is zo stoer als jou hé Seva. ^^ Sommige mensen nemen dingen anders op dan andere, daarom zijn ze nog geen mietjes.

Ik ben niet helemaal stoer,ik durf veel,maar wat is er erg aan Zelfmoord?Dat is de normaalste zaak van de wereld(nu),als je het niet ziet zitten,maar dan echt extreem,dan vermoord je jezelf.

jezus sevaboy er kan heel veel in je omgaan als je zoiets ziet gebeuren joor! :{

zeer waarschijnlijk heb jy niet iemand zo verloren, maar dat jy het ''normaal'' vind :-(

beje wel helemaal lkkr ofzo??

denk je alleen jezelf ofzo??

jezus he!

mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfmoord is inderdaad vervelend, daar niet van. Maar hoezo zou het zielig voor de machinist zijn, wanneer hij moet stoppen bij een zelfmoordgeval als in de beginpost beschreven staat? Als je iemand met een ander voertuig aanrijdt, ben je toch ook verplicht te stoppen?

Ik zie niet in waarom dit bij een treinmachinist opeens 'vreemd' en 'zielig' moet zijn, aangezien een auto-aanrijding gelijkwaardige gevolgen kan hebben en je hier ook verplicht bent om te stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfmoord is inderdaad vervelend, daar niet van. Maar hoezo zou het zielig voor de machinist zijn, wanneer hij moet stoppen bij een zelfmoordgeval als in de beginpost beschreven staat? Als je iemand met een ander voertuig aanrijdt, ben je toch ook verplicht te stoppen?

Ik zie niet in waarom dit bij een treinmachinist opeens 'vreemd' en 'zielig' moet zijn, aangezien een auto-aanrijding gelijkwaardige gevolgen kan hebben en je hier ook verplicht bent om te stoppen.

Word, dit is wat ik ze ook maar telkens duidelijk probeer te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...