Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

(...) Als ze dood willen moeten ze (...)van een brug afspringen, maar deze mensen moeten niet hard werkende burgers met hun gruwelijke ideeën opzadelen. Sterf.. :ch:

ja, en wie moet die troep van de straat afkrabben? :7

Er zal altijd íemand de 'troep' op moeten ruimen.

Maar toch vind ik zelfmoord ook gestoord hoor. ^_^

Brug --> Water :dans:

Dé oplossing, of maak een vuur en laat je tot as verbranden.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

(...) Als ze dood willen moeten ze (...)van een brug afspringen, maar deze mensen moeten niet hard werkende burgers met hun gruwelijke ideeën opzadelen. Sterf.. :ch:

ja, en wie moet die troep van de straat afkrabben? :7

Er zal altijd íemand de 'troep' op moeten ruimen.

Maar toch vind ik zelfmoord ook gestoord hoor. ^_^

Brug --> Water :dans:

Dé oplossing, of maak een vuur en laat je tot as verbranden.. :7

weet je dat je dan een hele pijnlijke dood hebt dan kun je je net zo goed ophangen :N wel in een riviertje dat 1 meter diep is vanaf een hoge brug dan worden al je ingewanden meegespoeld :N

Link to comment
Delen op andere websites

In Schiedam was iemand een keer voor de tram gesprongen/geduwt.. Kwam echt dichtbij.. ik vond het wel zielig. 2 Jongetjes hadden namelijk de darmen gevonden en over een heel traject lagen lichaamsdelen. Die mensen die écht zelf springen vind ik echt losers.. Om iemand zo'n ervaring te laten meemaken. En iedereen zegt wel heel stoer; "Je krijgt geen trauma en ik heb het ook meegemaakt, was niks.. :zz: " die liegen gewoon duidelijk. Ik zou trouwens even een tandje harder gaan rijden, hij wilde toch dood? Dan kan hij het krijgen ook.. En daarna bel ik wel de politie. Je bent verplicht burgers te redden, maar dit zijn geen burgers, maar associale mensen die alleen aan zichzelf denken. Als ze dood willen moeten ze maak zichzelf kapot snijden, kogel door hun kop jassen, van een brug afspringen, maar deze mensen moeten niet hard werkende burgers met hun gruwelijke ideeën opzadelen. Sterf.. :ch:

ik ben het hiermee eens , alleen ze moeten stoppen en dat is het probleem , het zielige van zo'n zelfmoord is dus dat je er velen mensen ermee lijd.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat vinden jullie eigelijk van de zelfmoordplegers in het WTC 2001, die van het gebouw afsprongen vlak voordat deze naar beneden kwamen.

die hadden weinig keuze

inderdaad , die hadden geen keus , ze dachten maar aan 1 ding: wegkomen .

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Dutchy3010: Provocerend deel verwijderd.<<<

En nu ontopic: Wie is er hier gestoort,wat hebben nu die gasten jullie misdaan?Die machinist weet dat ook wel,dat dat gebeurt,en trouwens de machinist stopt niet,maybe in Nederland,maar ik heb nog nooit geweten,dat ze stoppen.Maarja,als jullie geen problemen hebben,dan kun jullie niet meeleven(en kom niet met je kut probleem,want het zal weer een kleintje zijn),ik weet waarover ik praat,ik heb ook zo'n problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die machinist weet dat ook wel,dat dat gebeurt,en trouwens de machinist stopt niet,maybe in Nederland,maar ik heb nog nooit geweten,dat ze stoppen.

Dus jij probeert een argument te maken van het feit dat jij een belg bent , en het niet wist, ik snap allene je punt niet, en daar bij komt ook nog eens dathet gekke argumenten zijn.

Maarja,als jullie geen problemen hebben,dan kun jullie niet meeleven(en kom niet met je kut probleem,want het zal weer een kleintje zijn),ik weet waarover ik praat,ik heb ook zo'n problemen.

jij zei zojuist al iets over RL/Internet, wat ook mijn punt is... hoe kan jij ingodsnaam weten wat IK heb meegemaakt!

ik heb nog nooit me hele leven hier verteld en hoe kan je zoiest nou over andere zeggen zonder dat je ze ook maar kent...

en als je echt zo'n probleem hebt, dan loop je er niet zo mee "op te scheppen"

EDIT @ hieronder :

wow pietje we zijn het (min of meeR) met elkaar eens :sst:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Wie is er hier gestoort,wat hebben nu die gasten jullie misdaan?

Ze bezorgen een aantal mensen een enorm trauma en ontregelen het treinverkeer. Prima als je dood wil, maar ik vind het hartstikke asociaal om daar andere mensen mee te traumatiseren.

Die machinist weet dat ook wel,dat dat gebeurt,

Dat 'ie dat weet betekent niet dat het niet erg is. Ik weet ook dat er in Afrika mensen dood gaan van de honger, maar maakt dat dat het minder erg is?

en trouwens de machinist stopt niet,maybe in Nederland,maar ik heb nog nooit geweten,dat ze stoppen.

In Nederland gebeurt dat in ieder geval wel. Daar hadden we het ook over, geloof ik.

Maarja,als jullie geen problemen hebben,dan kun jullie niet meeleven(en kom niet met je kut probleem,want het zal weer een kleintje zijn),ik weet waarover ik praat,ik heb ook zo'n problemen.

En daarmee refereer je naar één van je vorige berichten waarin je zegt dat school in België zo zwaar is? :7

Link to comment
Delen op andere websites

geld dat ook dat waarneer iemand wat tegen je zegt (maakt niet uit wat bv iets persoonlijks) je niets mag terug zeggen, ik vind het wel zo fijn als ik me zelf kan verdedigen namelijk :Y

>>> Door Dutchy3010: Lees mijn post door, dan zie je dat jou aanvallen niet is toegestaan, en andersom ook niet. Als je toch aangevallen wordt, wees dan het verstandigste en reageer niet ;)<<<

ja ik snap ook wel dat persoonlijk aanvallen niet de bedoeling is maar het gebeurt tóch, en dan zou ik me willen verdedigen, en daar gin het er bij mij om :)

maar goed ik zal me proberen in te houden :engel:

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Wat iemands probleem ook is, zelfmoord vind ik maar een zwakke oplossing. Maak wat van je problemen, probeer ze op te lossen of leer ermee leven, maar ik kan me geen probleem voorstellen dat zo groot is dat je liever dood bent. Dan heb je het namelijk sowieso van je probleem verloren. Kom nu trouwens alsjeblieft niet aan met iets als "ja maar mijn probleem is echt erg hoor!!". Als je iets als argument wil aandragen moet je dat argument ook geven, je kunt niet iets als argument geven maar dan het feitelijke argumenten verborgen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat iemands probleem ook is, zelfmoord vind ik maar een zwakke oplossing. Maak wat van je problemen, probeer ze op te lossen of leer ermee leven, maar ik kan me geen probleem voorstellen dat zo groot is dat je liever dood bent. Dan heb je het namelijk sowieso van je probleem verloren. Kom nu trouwens alsjeblieft niet aan met iets als "ja maar mijn probleem is echt erg hoor!!". Als je iets als argument wil aandragen moet je dat argument ook geven, je kunt niet iets als argument geven maar dan het feitelijke argumenten verborgen houden.

Piet Herr ondanks dat ik het altijd met je eens ben eigenlijk krijgen we we toch ons eerste meningsverschil. Ik heb een vriend gehad, die jongen was zwaar shizofreen. Zelfs met medicijnen werd hij continu tot het uiterste gedreven. Zichzelf pijn doen. Anderen pijn doen. Zijn hele omgeving leefde eigenlijk in totale angst wat er nu weer zou gebeuren. Elke keer als hij weer een zelfmoordpoging gedaan had vonden ze hem. Normaliter zou ik zeggen dat het een schreeuw om aandacht is, aangezien bjna elke zelfmoordpoging die mislukt een schreeuw om aandacht is. Maar bij hem wist je het gewoon zo zeker dat hij echt niet meer verder wilde leven. Ook niet tijdens zijn goede dagen. Ik heb nachten met hem gepraat en hij wilde gewoon niet meer.

Toen op een dag is het wel gelukt... Niet op een manier waar anderen last van hadden zoals voor een trein springen ofzo. Maar ik weet nu zeker dat hij eindelijk de rust heeft waar hij zijn hele leven naar op zoek is geweest.

Dan heb ik er ook vrede mee. Zelfs zijn ouders zijn voor hem blij dat het afgelopen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...