Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Zelfmoord is inderdaad vervelend, daar niet van. Maar hoezo zou het zielig voor de machinist zijn, wanneer hij moet stoppen bij een zelfmoordgeval als in de beginpost beschreven staat? Als je iemand met een ander voertuig aanrijdt, ben je toch ook verplicht te stoppen?

Ik zie niet in waarom dit bij een treinmachinist opeens 'vreemd' en 'zielig' moet zijn, aangezien een auto-aanrijding gelijkwaardige gevolgen kan hebben en je hier ook verplicht bent om te stoppen.

omdat er bijna nooit iemand ineens voor je auto springt, wel voor de trein...

Meestal is het ook nog zo dat de auto de "schuldige" is...

En het gaat om het feit dat de machinst moet kijken of alles goed zit bij het "slachtoffer"

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Maar het is wel onzin dat de machininst moet kijken.

Want als hij weet dat er iemand voor de zijn trein in gesprogen.

Dan heb 0.000001 kans om het te overleven. :7

ja maar als ie wel nog leeft en jy tuft lkkr verder me je treintje, ligt die persoon wel half te sterfe :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het inderdaad sneu voor de machinist, Want zulke beelden blijven natuurlijk in je geheugen zitten.

Maar wel logisch dat je moet stoppen dat is bij elk ongeluk zo.

En ik vind het echt Zwak dat iemand voor de trein springt,,

Sorry hoor maar als je zelfmoord gaat plegen doe het dan in je eigen huis/kamer. Zonder dat de "hele wereld" mee kan genieten van zo'n bloederig festijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelfmoord plegen kansloos. Het is gewoon puur zelf medelijden :duh: .

En eigenlijk is het ook asociaal om het te doen. Want je hebt alleen je familie, vrienden en de gene die het moeten zien er mee.

Kansloos?Dus iedereen die zelfmoord doet is kansloos?Jij bent nog niet ver in je onderwijs,daar is het extreem hard,moeilijk,maar ja als je nog op de basis school zit of in het 1ste middelbaar,dus je weet niet hoe extreem het is.

Link to comment
Delen op andere websites

het persoon*:Voor de trein springen is leuk en je bent als je geluk hebt ook gelijk dood zou zijn eigen keuze !!

de machinist: het is zijn eigen keuze als je het leger in gaat dan kied je er ook voor om mensen dood te maken nou en volgens mij is dat tegenwoordig ook zo bij de trein.

ik : ik zou niet voor de trein springen doe het bij mij maar kort en krachtig neem een overdosis ofzo of laat je lekker inslapen voel je ook niks en heb je dat gezeur niet wie erft mijn geld enzo:P maarja als je het tog voor de trein wilt springen nouja dan weet ik in iedergeval wel dat er een steekje bij je los zit hoor

)of je moet tog zo'n vreselijk leven gehad hebben) . Maar een wet maken dat als e voor de trein springt dat je dan een boete krijgt en je in de gevangenis gaat heeft ook weinig zin je zit er tog niet meej je bent tog dood :puh: voordat die trein stopt is iie al 2 stations verder

*degene die voor de trein springt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelfmoord plegen kansloos. Het is gewoon puur zelf medelijden :duh: .

En eigenlijk is het ook asociaal om het te doen. Want je hebt alleen je familie, vrienden en de gene die het moeten zien er mee.

maar je bent zel fwel van het lijden af lijkt mij !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is wel onzin dat de machininst moet kijken.

Want als hij weet dat er iemand voor de zijn trein in gesprogen.

Dan heb 0.000001 kans om het te overleven. :7

Dus volgens jou moeten we het lijk maar weg laten rotten, omdat het te vies is om naar te kijken? Als de machinist niet gaat kijken, wie doet dat dan? Is het alleen voor de machinist zielig, of geldt dat voor iedereen die moet kijken?

@ Plantenbak: Bij een auto-aanrijding, onder welke omstandigheden dan ook, is het ook belangrijker dat je kijkt hoe het slachtoffer eraan toe is, in plaats van de bumperschade te controleren. Natuurlijk zul je niet iemand zo snel voor een rijdende auto zien springen en is het vaker de schuld van de automobilist zelf, maar er bestaan ook situaties waarin dit niet het geval hoeft te zijn. Een dronken zwerver die in het donker over straat loopt, bijvoorbeeld (om maar even snel een voorbeeld te noemen :7).

Feit blijft dat je altijd, in welk voertuig dan ook, verplicht bent om te stoppen bij een aanrijding.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben het niet hard in je lessen,jullie moeten maar blijven tot 15.00/16.00,maar de Belgen moeten tot 19.00(de meeste,ik moet tot 17.00 blijven) blijven,en het is harstikke moeilijk,je kunt het niet voorstellen,en als je nog een thug life hebt,dan zie ik geen reden in waarom je niet zelfmoord mag plegen.

En denkaanhenk,zullen we dat ook eens zeggen dat er iemand dood is van je familie,'het intresseert me niet,het is toch van henk',dan zou je het ook niet graag hebben.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

@ Bling

Ik vind het gewoon raar dat het verplicht is dat de machininst MOET kijken.

tuurlijk nieet als er een auto op het spoor vast staat of als er rood licht word gegeven wie kijkt daar naar of waar het perron is ! dat is de taak van de machinist !! dus hij moet wel kijken als jij op de fiets zit kijk je tog ook liever of niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Bling

Ik vind het gewoon raar dat het verplicht is dat de machininst MOET kijken.

tuurlijk nieet als er een auto op het spoor vast staat of als er rood licht word gegeven wie kijkt daar naar of waar het perron is ! dat is de taak van de machinist !! dus hij moet wel kijken als jij op de fiets zit kijk je tog ook liever of niet :?

Dus als jij iemand dood rijdt met een trein. Dan zou jij graag gaan kijken. Misschien nog wel even een foto maken van het lijk nog even tegen aan schoppen of het wel echt dood is? :?

lijkt met niet hea. ;)

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

ja, je kan hem moelijk op de rails laten liggen, misschien leeft die nog wel.. hij heeft zelf ook wel nagedacht over zulke dingen toen hij de baan aannam denk ik.. maar dat mensen zulke dingen zien kan je nooit voorkomen

? Iemand die voor een trein springt en de trein rijdt over hem zal niet meer leven. Dat verzeker ik je...

Ik vind ook dat de machinist niet zou moeten gaan kijken, is nogal erg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...