Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@ Bling

Ik vind het gewoon raar dat het verplicht is dat de machininst MOET kijken.

tuurlijk nieet als er een auto op het spoor vast staat of als er rood licht word gegeven wie kijkt daar naar of waar het perron is ! dat is de taak van de machinist !! dus hij moet wel kijken als jij op de fiets zit kijk je tog ook liever of niet :?

Dus als jij iemand dood rijdt met een trein. Dan zou jij graag gaan kijken. Misschien nog wel even een foto maken van het lijk nog even tegen aan schoppen of het wel echt dood is? :?

lijkt met niet hea. ;)

:? ik zou gaan kijken/letten op het sppr ja op rood licht het perron en dat zei ik net ook maar ik zou geen foto maken van het lijk nee :puh: maar het is je eigen keus om machinist te worden dus moet je ook klaar zijn voor de consekwenties net zoals bij alles !! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Jullie hebben het niet hard in je lessen,jullie moeten maar blijven tot 15.00/16.00,maar de Belgen moeten tot 19.00(de meeste,ik moet tot 17.00 blijven) blijven,en het is harstikke moeilijk,je kunt het niet voorstellen,en als je nog een thug life hebt,dan zie ik geen reden in waarom je niet zelfmoord mag plegen.

En denkaanhenk,zullen we dat ook eens zeggen dat er iemand dood is van je familie,'het intresseert me niet,het is toch van henk',dan zou je het ook niet graag hebben.

Dit is een heel ander verhaal , diegene heeft zelfmoord gepleegd. Die moest opgenomen worden , maar dat willen de meeste mensen niet. Ze moeten je gewoon opnemen , een kennis van ons heeft een dochter die depresief is die ook zelfmoord wil plegen. Die heeft een pot vol met hart pillen van haar moeder ingenomen , en moest allemaal uit haar maag gezogen worden met een slang in het ziekenhuis. Die vergalt het hele leven van haar moeder man broers en kinderen. Je bent depresief als je zelfmoord pleegt. Dat kan gewoon niet anders , anders doe je dat soort dingen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat diegene dood is intreseert me nog geen eens , want die is gewoon compleet gestoord. Maar voor die machinist is het gewoon vreselijk.

In de zin van het zelfmoord plegen of in de zin van voor een trein springen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben het niet hard in je lessen,jullie moeten maar blijven tot 15.00/16.00,maar de Belgen moeten tot 19.00(de meeste,ik moet tot 17.00 blijven) blijven,en het is harstikke moeilijk,je kunt het niet voorstellen,en als je nog een thug life hebt,dan zie ik geen reden in waarom je niet zelfmoord mag plegen.

En denkaanhenk,zullen we dat ook eens zeggen dat er iemand dood is van je familie,'het intresseert me niet,het is toch van henk',dan zou je het ook niet graag hebben.

Dit is een heel ander verhaal , diegene heeft zelfmoord gepleegd. Die moest opgenomen worden , maar dat willen de meeste mensen niet. Ze moeten je gewoon opnemen , een kennis van ons heeft een dochter die depresief is die ook zelfmoord wil plegen. Die heeft een pot vol met hart pillen van haar moeder ingenomen , en moest allemaal uit haar maag gezogen worden met een slang in het ziekenhuis. Die vergalt het hele leven van haar moeder man broers en kinderen. Je bent depresief als je zelfmoord pleegt. Dat kan gewoon niet anders , anders doe je dat soort dingen niet.

Dat is niet zielig,jij bent ook zielig.Mensen die zelfmoord plegen hebben problemen en zien geen ander uitweg dan de dood,jij hebt geen problemen,alleen dat je moeder heel erg ziek is,dat noem ik geen probleem,maar zoals vele hele grote problemen zoals ik en vele.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat diegene dood is intreseert me nog geen eens , want die is gewoon compleet gestoord. Maar voor die machinist is het gewoon vreselijk.

In de zin van het zelfmoord plegen of in de zin van voor een trein springen?

voor de trein springen is zelfmoord plegen dus het is beide :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben het niet hard in je lessen,jullie moeten maar blijven tot 15.00/16.00,maar de Belgen moeten tot 19.00(de meeste,ik moet tot 17.00 blijven) blijven,en het is harstikke moeilijk,je kunt het niet voorstellen,en als je nog een thug life hebt,dan zie ik geen reden in waarom je niet zelfmoord mag plegen.

En denkaanhenk,zullen we dat ook eens zeggen dat er iemand dood is van je familie,'het intresseert me niet,het is toch van henk',dan zou je het ook niet graag hebben.

Dit is een heel ander verhaal , diegene heeft zelfmoord gepleegd. Die moest opgenomen worden , maar dat willen de meeste mensen niet. Ze moeten je gewoon opnemen , een kennis van ons heeft een dochter die depresief is die ook zelfmoord wil plegen. Die heeft een pot vol met hart pillen van haar moeder ingenomen , en moest allemaal uit haar maag gezogen worden met een slang in het ziekenhuis. Die vergalt het hele leven van haar moeder man broers en kinderen. Je bent depresief als je zelfmoord pleegt. Dat kan gewoon niet anders , anders doe je dat soort dingen niet.
Dat is niet zielig,jij bent ook zielig.Mensen die zelfmoord plegen hebben problemen en zien geen ander uitweg dan de dood,jij hebt geen problemen,alleen dat je moeder heel erg ziek is,dat noem ik geen probleem,maar zoals vele hele grote problemen zoals ik en vele.
Geen enkel probleem is naar mijn mening groot genoeg om zelfmoord te moeten plegen. Natuurlijk begrijp ik dat de mensen die dat doen echt geen andere uitweg meer zien, maar je doet de nabestaanden er zo ongelooflijk veel pijn mee, dat moet je niet willen. Het zal prima dat je dan van je problemen af bent, maar anderen zullen de rest van hun leven door jou pijn lijden. Als er niemand is die om je geeft en die dus zal rouwen om jouw dood zie ik nog geen reden om zelfmoord te plegen: Try to get most out of life...hoe moeilijk 't ook is, je kunt er altijd zelf wat van maken.

Overigens vind ik je opmerking dat anderen het niet moeilijk hebben een beetje misplaatst, want daar kun je zelf weinig vanaf weten. Wat ik nog vreemder vind is dat je in een topic over zelfmoord je druk gaat maken om tijden dat je naar school moet. Als je dat al erg vindt... :{

[Overigens is de jij in m'n eerste alinea niemand in 't bijzonder, dat is in 't algemeen bedoeld]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak je dood als je over me moeder begint. Er is altijd een andere uitweg dan zelfmoord.

Jesus zeg je kan nooit een beetje meningsverschil hebben hierzo , ik ga lekker naar Insidegamer forum hoor.

Begon ik over je moeder,ik zeg alleen dat je moeder een erge ziekte heeft,ik zeg toch niet dat een hoer[/font] is?Het is jij die zegt dat mensen met zelfmoord zielig zijn,dus wie begon er?Jij hebt geen erge problemen dan mensen die zelfmoord pleegde,nee,alleen dat!

En Nandro:Dat van school gaan,was een deel waarom ze zelfmoord plegen,maar ook jij weet er niets van,en ik weet niet wat je bedoelt met die 'jij'.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon raar dat het verplicht is dat de machininst MOET kijken.
Zie jij een andere oplossing dan? Ten eerste zal het schuldgevoel voor de machinist alleen maar groter worden, aangezien hij is doorgereden en niet 100% zeker weet wat er met het persoon gebeurd is. Daarnaast komt de vraag: "Wat moet er dan gedaan worden?" Net zolang wachten tot een voorbijganger het lijk vindt? Dit persoon zal waarschijnlijk dubbel zo erg schrikken, aangezien hij/zij niet voorbereid was om iemand in stukjes terug te vinden. Is dit dan niet, hoe jij dat zo mooi zegt, enorm zielig voor deze man/vrouw?

@ sevaboy: Dat je snapt waarom iemand depressief kan zijn, kan ik nog begrijpen. Maar het lijkt mij niet verstandig om zelfmoord voor deze mensen als juiste oplossing te kiezen, want zelfmoord lost niets op..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak je dood als je over me moeder begint. Er is altijd een andere uitweg dan zelfmoord.

Jesus zeg je kan nooit een beetje meningsverschil hebben hierzo , ik ga lekker naar Insidegamer forum hoor.

Begon ik over je moeder,ik zeg alleen dat je moeder een erge ziekte heeft,ik zeg toch niet dat een hoer[/font] is?Het is jij die zegt dat mensen met zelfmoord zielig zijn,dus wie begon er?Jij hebt geen erge problemen dan mensen die zelfmoord pleegde,nee,alleen dat!

Jij vind het geen probleem dat me moeder dood ziek is , dat beledigd me. Je begint gewoon zomaar over me moeder , dat vind ik niet leuk.

En idd zelfmoord is de verkeerde oplossing , je kan altijd alles proberen goed te maken. En proberen alles op rolletjes te laten lopen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak je dood als je over me moeder begint. Er is altijd een andere uitweg dan zelfmoord.

Jesus zeg je kan nooit een beetje meningsverschil hebben hierzo , ik ga lekker naar Insidegamer forum hoor.

Begon ik over je moeder,ik zeg alleen dat je moeder een erge ziekte heeft,ik zeg toch niet dat een hoer[/font] is?Het is jij die zegt dat mensen met zelfmoord zielig zijn,dus wie begon er?Jij hebt geen erge problemen dan mensen die zelfmoord pleegde,nee,alleen dat!

There's no discussion without the seva.

Eigenlijk, nu ik er 2 keer over heb nagedacht, zit ik eigenlijk wel te huilen hoe erg het voor die machinist moet zijn, damn dat zou echt het ergste beroep ooit zijn als ik ooit tot machinist zou worden aangewezen zou IK voor een trein springen...NOT

@ DAH: Komt er nog antwoord..

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak je dood als je over me moeder begint. Er is altijd een andere uitweg dan zelfmoord.

Jesus zeg je kan nooit een beetje meningsverschil hebben hierzo , ik ga lekker naar Insidegamer forum hoor.

Begon ik over je moeder,ik zeg alleen dat je moeder een erge ziekte heeft,ik zeg toch niet dat een hoer[/font] is?Het is jij die zegt dat mensen met zelfmoord zielig zijn,dus wie begon er?Jij hebt geen erge problemen dan mensen die zelfmoord pleegde,nee,alleen dat!
Persoonlijke dingen laten we achterwege, we richten ons enkel op de discussie omtrent zelfmoord, zónder daar gevoelige, persoonlijke onderwerpen bij te betrekken. Overigens is een doodsbedreiging ook absoluut niet de bedoeling...negeer posts die je niet waardeert en schakel een crewlid in als je een post te ver vindt gaan.

Bij deze dus weer ontopic :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het inderdaad sneu voor de machinist, Want zulke beelden blijven natuurlijk in je geheugen zitten.

Maar wel logisch dat je moet stoppen dat is bij elk ongeluk zo.

En ik vind het echt Zwak dat iemand voor de trein springt,,

Sorry hoor maar als je zelfmoord gaat plegen doe het dan in je eigen huis/kamer. Zonder dat de "hele wereld" mee kan genieten van zo'n bloederig festijn. :7

Maar het geeft wel een soort kick ipv je door je kop te schieten op je kamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het inderdaad sneu voor de machinist, Want zulke beelden blijven natuurlijk in je geheugen zitten.

Maar wel logisch dat je moet stoppen dat is bij elk ongeluk zo.

En ik vind het echt Zwak dat iemand voor de trein springt,,

Sorry hoor maar als je zelfmoord gaat plegen doe het dan in je eigen huis/kamer. Zonder dat de "hele wereld" mee kan genieten van zo'n bloederig festijn. :7

Maar het geeft wel een soort kick ipv je door je kop te schieten op je kamer.

Wat bedoel je?

@ Seva: Stop :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...