Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Als je zelfmoord pleegt omdat je gepest word ben je echt zwak

Helemaal niet, je weet niet wat er allemaal in hun hoofd speelt. Dat kan je alleen weten als je zelf erg hard word gepest.

Je bent dan zwak omdat je je teveel van andere mensen aantrekt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Als je zelfmoord pleegt omdat je gepest word ben je echt zwak

Helemaal niet, je weet niet wat er allemaal in hun hoofd speelt. Dat kan je alleen weten als je zelf erg hard word gepest.

Je bent dan zwak omdat je je teveel van andere mensen aantrekt

Nou als je elke dag in elkaar geslagen word, je geld word afgepakt en je word elke dag uitgescholden dan denk ik dat je wel wat van die mensen moet aantrekken. Mensen die gepest worden hebben vaak gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen en kunnen dan ook moeilijk voor hunzelf opkomen. Dit is hun schuld niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelfmoord pleegt omdat je gepest word ben je echt zwak

Helemaal niet, je weet niet wat er allemaal in hun hoofd speelt. Dat kan je alleen weten als je zelf erg hard word gepest.

Je bent dan zwak omdat je je teveel van andere mensen aantrekt

Kom op mensen, op deze jongen moet men niet ingaan. Zijn denkvermogen is toch duidelijk onderontwikkeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelfmoord pleegt omdat je gepest word ben je echt zwak

Helemaal niet, je weet niet wat er allemaal in hun hoofd speelt. Dat kan je alleen weten als je zelf erg hard word gepest.

Je bent dan zwak omdat je je teveel van andere mensen aantrekt

Kom op mensen, op deze jongen moet men niet ingaan. Zijn denkvermogen is toch duidelijk onderontwikkeld?

Heb je gelijk in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mijn droom is nog altijd om machinist te woorden als zinds ik 2 jaar oud ben. zonde van de trein toch als er iemand voor de trein springt. het is en blijft zijn keus. Als het zelfmoord is zou ik er niet echt over in zitten. het word wel een heel ander verhaal als het een ongeluk is. dat zou ik veel erger vinden. Een machinist is iemand die verantwoordelijkheid heeft over zijn passagiers. en verantwoordlijkheid voelt voor de veiligheid. als zoiets gebeurt is het vrij normaal als je je daar beroerd over voelt. Ik h3eb zelf een keer een aanreiding gehad met een kip.... die sprong voor me fiets. aan de ene kant dacht ik ag tis toch maar een kippenpoot die zometeen op me bord licht die ik opeet. maar aan de andere kant vond ik het best zielig. en ik denk dat machinisten dit ook hebb n aleen in een wat grootere vorm.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg voor die machinist. Maar de machinist kan er niks aan doen. Je kan toch nooot rekening houden met zo iets en de trein kan nooit zo snel stoppen dat duurt wel 5 min tot een trein stopr ongeveer

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit van de Runescape affaire gehoord fiegel? :?

Runescape ?:ch: Het is gewoon hoe je normaal bent en hoe je telkens word uitgescholden/uitgedaagd. je zult je leven toch alleen maar eindigen als je er niks meer aan hebt of je er genoeg van hebt.

Er zijn genoeg mensen, vooral jongere die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden. Hoe weet jij nou wanneer je je leven toch alleen maar zou eindigen, als het jouwe nog bezig is?

Bij de meeste gevallen van zelfmoord bij kinderen is de reden vaak dat het kind gepest werd. Daardoor gaat hij/zij zich bagger voelen, wat weer leid tot dat het kind geen zin meer heeft in zijn/haar leven.

Fiegel5, geloof mij, pesterijen zijn vaak erger dan je zou denken. Wat Morpheus 83 zegt klopt helemaal, en het gebeurt veel. Té veel. Op al die basisscholen en middlebare scholen roepen ze altijd dat pesten niet getolereerd, maar ondertussen word er té weinig aan gedaan. Veel leraren geven de pester een waarschuwing of kijken even boos en dan gaat het gewoon weer verder.

goed gezegt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.
Da,s onzin je kan wel zeggen dat je er tegen kan maar er zijn nou eenmaal mensen die er niet tegen keunen.ik bedoel als de hele wereld overal tegen kon dan was het hier een saai boeltje hoor.het kan traumatisch zijn als je zo,n lijk tegen komt ineens.
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat laf zelfmoord plegen :duh:

en dan nog iemand anders een trouma aandoen is nog erger :duh:

Wanneer je zelf in die positie staat denk je echt wel anders over het leven en heb je gewoon even schijt aan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal en je moet de persoon dus niet zomaar beoordelen als hij eens wat doet. Misschien werd hij gepest, jarenlang mishandeld en krijg hij nooit liefde van zijn ouders. Achter iedereen schuilt een verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je zelf in die positie staat denk je echt wel anders over het leven en heb je gewoon even schijt aan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal en je moet de persoon dus niet zomaar beoordelen als hij eens wat doet. Misschien werd hij gepest, jarenlang mishandeld en krijg hij nooit liefde van zijn ouders. Achter iedereen schuilt een verhaal.
dat is nog eens prachtig denk werk :7 . Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je zelf in die positie staat denk je echt wel anders over het leven en heb je gewoon even schijt aan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal en je moet de persoon dus niet zomaar beoordelen als hij eens wat doet. Misschien werd hij gepest, jarenlang mishandeld en krijg hij nooit liefde van zijn ouders. Achter iedereen schuilt een verhaal.
dat is nog eens prachtig denk werk :7 .

Is geen denkwerk het is gwn zo. Alleen mensen die er al echt aan ged8 hebben (niet perse geprobeerd) weten hoe het voelt. Dan moeten anderen niet beginnen lullen van ik vind het laf etc...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat laf zelfmoord plegen :duh:

en dan nog iemand anders een trouma aandoen is nog erger :duh:

Wanneer je zelf in die positie staat denk je echt wel anders over het leven en heb je gewoon even schijt aan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal en je moet de persoon dus niet zomaar beoordelen als hij eens wat doet. Misschien werd hij gepest, jarenlang mishandeld en krijg hij nooit liefde van zijn ouders. Achter iedereen schuilt een verhaal.

ik werd zelf gepest en dat is geen reden om zelfmoord te plegen maar je moet de pesters aanpakken

maar dat van die ouders moet je aan iemand melden ( beste vrienden of familie die aandacht aan je geven )en mischandeling dat is een andere zaak dat moet je melden aan de politie

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je zelf in die positie staat denk je echt wel anders over het leven en heb je gewoon even schijt aan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal en je moet de persoon dus niet zomaar beoordelen als hij eens wat doet. Misschien werd hij gepest, jarenlang mishandeld en krijg hij nooit liefde van zijn ouders. Achter iedereen schuilt een verhaal.

ik werd zelf gepest en dat is geen reden om zelfmoord te plegen maar je moet de pesters aanpakken

maar dat van die ouders moet je aan iemand melden ( beste vrienden of familie die aandacht aan je geven )en mischandeling dat is een andere zaak dat moet je melden aan de politie

Misschien was het voor jou geen reden om zelfmoord te plegen omdat je wellicht liefdevolle ouders hebt of een vriend waarmee je de problemen kan bespreken. Andere kinderen zullen dat misschien niet hebben en voor hun is dan sneller de maat vol. Sommigen die hun hele schoolperiode gepest worden kunnen makkelijk tegen pesten en negeren het gewoon. Anderen die voor een korte periode gepest worden kunnen er helemaal niet tegen. Iedereen is anders en heeft een ander verhaal, andere omstandigheden en heeft andere gevoelens. Je kunt dus niet iedereen gelijk beoordelen. Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...