Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Ja bij ons in Tilburg is er al twee keer voorgekomen dat iemand voor de trein springt :-( ,Dat was een jongen genaamd Felix mijn vrienden kende hem hij werdt gepest en had problemen met zijn familie en hij ging na schooltijd op de rails staan en toen de trein eraankwam was het in een keer Patsssss! En zijn leven is aan een einde gekomen.....
weer gevolg van pesten :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger toen bij mijn vader die woonden in de buurt van een treinrails, kwamen ze aan de deur. Je vader licht onder de train [Zeiden ze tegen mij vader].. Was blijkbaar de buurman. Hier zou je heel erg van schrikken denk ik :Y

Link to comment
Delen op andere websites

voor de trein springen = niet slim :N

doe iets anders, maar ga geen mensen die het niet verdienen in schock brengen door ervoor te springen (Ik heb het dus over de machinist ;)) maar nee, niet doen... das nie cool :N

tot ziens, tjippie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat weten jullie er nu van wat er door die persoon door gaat als je zelf nog nooit aan zelfmoord hebt gedacht?

dat moet jij wel weten eh emo? (srry man was een grapje, was niet beledigend bedoelt... en het spijt me als het beledigent aankomt :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Dag leden!

mijn vader komt later thuis omdat er een man voor de trein is gesprongen tussen Purmerend/Hoorn



de Machinist Moet dan stoppen om te kijken "hoe het gaat" , natuurlijk is dit vreselijk voor de Machinist , ten eerste ziet hij hoe de man/vrouw voor de trein springt en daarna moet hij ook nog stoppen om te kijken hoe het met hem gaat , en of er niks anders is , oftewel de Machinistzelf heeft een trauma opgelopen.

Wat vinden jullie er nou van van de regel en de zelfmoord ?

Ikzelf vind het zielig voor de Machinist dat hij dat zo moet zien , hij doet gewoon ze werk en dan krijgt hij zulke erge dingen te zien , vreselijk.

DSC_1051.JPG

Station Hoorn

Groot-Duimpje

Het is gewoon een kutregel, zeker als jij de machinist zou zijn,

of iemand die nog geen 5 meter van de zelfmoordenaar afstond.

Ik kwam een jaar ofzo geleden eens uit school, kwart op 5 was

huiswerkklas klaar, rond een uur of 6 kwam ik dus op 't station

in Geleen (tegenover het politiebureau) aan, en tja, hefbomen

omlaag, sneltrein naderde, wat een vriend dat links naast me stond

heeft me gewoon echt de schrik van mijn leven bezorgt; hij reed over

de 'fietsstrookdrempel' heen en ging over het spoor.. De trein raakte

de fiets nét, en 'gelukkig' hield die vriend van mij er alleen een gebroken

arm en zwaar gekneusde voet aan over.

Maar ik heb ook al eens gezien dat iemand gewoon te voet sprong, op

'tzelfde station, en ook eens in Roermond, toen ik daar nog woonde, en

ik met familie een dagje naar Almere moest voor een kennis op te zoeken.

In Geleen sprong een agent gewoon van de verhoogde stoep af, op het

spoor, vlak voor een stoptrein die daar wle moest stoppen, maar niet op tijd

kon stilstaan om die agent te ontwijken. Die agent heeft gewoon écht onder

die trein gelegen, dood...

En in Roermond: ongeveer zelfde verhaal, alleen dan met een sneltrein,

en die man sprong toen de sneltrein naderde, hij knalde tegen de 'neus'

op. Over timing gesproken, en gesproken over hoe timing dodelijk kan zijn...

Ach, ik wil 't t liefste nooit meer zien of horen. Heb er nog steeds nachtmerries

van.

Link to comment
Delen op andere websites

niet alleen machinist maar ook vrienden en familie

De vrienden en familie delen ook mee, want die hadden het huidige persoon kunnen helpen. Daarnaast moet de familie het maar accepteren, het is weer een keuze. En keuzes zijn er om te maken, ook'al zijn de zo gruwelijk als iets. Het is een keuze..

Link to comment
Delen op andere websites

voor de trein springen = niet slim :N

doe iets anders, maar ga geen mensen die het niet verdienen in schock brengen door ervoor te springen (Ik heb het dus over de machinist ;)) maar nee, niet doen... das nie cool :N

tot ziens, tjippie :cya:

Al is het alleen maar voor de vertraging.

Link to comment
Delen op andere websites

voor de trein springen = niet slim :N

doe iets anders, maar ga geen mensen die het niet verdienen in schock brengen door ervoor te springen (Ik heb het dus over de machinist ;)) maar nee, niet doen... das nie cool :N

tot ziens, tjippie :cya:

Al is het alleen maar voor de vertraging.

Inderdaad, als die treinen nou eens doorrijden, in plaats van voor elk depressief zieltje honderden mensen te laat laten te komen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

voor de trein springen = niet slim :N

doe iets anders, maar ga geen mensen die het niet verdienen in schock brengen door ervoor te springen (Ik heb het dus over de machinist ;)) maar nee, niet doen... das nie cool :N

tot ziens, tjippie :cya:

Al is het alleen maar voor de vertraging.

Inderdaad, als die treinen nou eens doorrijden, in plaats van voor elk depressief zieltje honderden mensen te laat laten te komen :duh:

Treinen kunnen nooit doorrijden. Als e rop een baanvak een maximumsnelheid geldt van 140km/h, dan kan de machinist ook niet harder rijden. Doet hij dat toch?, dan grijpt de ATB in d.m.v een snelremming. Als een machinist ook met 140 door een rood sein rijdt, dan wordt de trein ook automatisch stilgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

niet alleen machinist maar ook vrienden en familie

De vrienden en familie delen ook mee, want die hadden het huidige persoon kunnen helpen. Daarnaast moet de familie het maar accepteren, het is weer een keuze. En keuzes zijn er om te maken, ook'al zijn de zo gruwelijk als iets. Het is een keuze..

zo'n keuze is egoistisch want er zijn mensen die van je houden, en dan pleeg je zm en laat je ze in de steek
Link to comment
Delen op andere websites

niet alleen machinist maar ook vrienden en familie

De vrienden en familie delen ook mee, want die hadden het huidige persoon kunnen helpen. Daarnaast moet de familie het maar accepteren, het is weer een keuze. En keuzes zijn er om te maken, ook'al zijn de zo gruwelijk als iets. Het is een keuze..

zo'n keuze is egoistisch want er zijn mensen die van je houden, en dan pleeg je zm en laat je ze in de steek

Nee de mensen die van het huidige persoon houden hadden ook misschien kunnen verkomen dat zoiets gebeurt.,,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...