Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

he bah wat een lugubere en ungezellige topic :{

in ieder geval ik denk dat we het er over eens zijn dat als je zelfmoord pleegt je dat maar lekker ergens alleen in een hoekje moet doen inplaats van in een drukke plek waar mensen komen die wel eens trauma's daarvan zouden kunnen krijgen. eigenlijk zou het niet eens zover moeten komen dat een persoon daadwerkelijk zelfmoord gaat plegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

in ieder geval ik denk dat we het er over eens zijn dat als je zelfmoord pleegt je dat maar lekker ergens alleen in een hoekje moet doen inplaats van in een drukke plek waar mensen komen die wel eens trauma's daarvan zouden kunnen krijgen.

Zoals ik in een eerdere post al zei; Als je in erge situatie bekeert waarbij zelfmoordneigingen in je op komen denk je er echt niet aan of andere mensen er misschien last van zouden kunnen krijgen. Het word je gewoon allemaal teveel en in één keer explodeer je als het ware. Ik vind dit dus een zeer verkeerde uitspraak.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het echt kotsbeu bent dan trek je je nix meer aan van iemand anders. Je wilt gewoon dood.

Dat zal wel, maar je kan ook nog het leven van andere mensen verpesten. En dat is nou juist zo zielig. Je geeft andere personen een levenslange trauma, waar ze misschien zelf ook zelfmoordneigingen van krijgen, omdat die mensen het niet van hun netvlies afkrijgen..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je dat diegene die wilt springen denkt oh nee nu bezorg ik die machinist een trauma. Hij zit zelf tot in zijn oren in de problemen fzo. Dus ze geven er echt niet om. Btw als je een trauma hebt spreek ff af met de psycholoog fzo. Het helpt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Wij hebben gevoel, dat betekent niet dat we mietjes zijn ;)

Ontopic: als diegene zou leven, en als hij zou smeken dat ik heb dood zou rijden, dat zou ik wel een stukje door rijden met de trein, als ik heb daar een plezier mee doe...

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.

Wij hebben gevoel, dat betekent niet dat we mietjes zijn ;)

Ontopic: als diegene zou leven, en als hij zou smeken dat ik heb dood zou rijden, dat zou ik wel een stukje door rijden met de trein, als ik heb daar een plezier mee doe...

Ik niet.

Omdat hij op dat moment zo denkt wil dat niet zeggen dat hij later nog zo denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoeizo zou ik nie doorijden: 1) het lijkt me nie echt leuk iemant met een trein over te rijden extres.

2) je krijgt last met de politie.

Oh nee. Hoe ga je stoppen mssch? Geloof me als je ziet springen is het te laat.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoeizo zou ik nie doorijden: 1) het lijkt me nie echt leuk iemant met een trein over te rijden extres.

2) je krijgt last met de politie.

Oh nee. Hoe ga je stoppen mssch? Geloof me als je ziet springen is het te laat.

Dat bedoelt hij ook niet, het ging om deze opmerking:

Ontopic: als diegene zou leven, en als hij zou smeken dat ik heb dood zou rijden, dat zou ik wel een stukje door rijden met de trein, als ik heb daar een plezier mee doe...

;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...