Jump to content

Voor Trein Springen


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Als een persoon zulke emotionele problemen heeft dat hij/haar geen andere uitweg meer ziet dan zelfmoord plegen, dan zijn de eerste dingen die vermoedelijk bij hem/haar opkomen:

1. Pillen. Pillen zorgen voor een pijnloze en rustige dood. Dit is ook de manier waarop je nog eens na kan denken. Pillen zijn echter moeilijk te krijgen, aangezien je niet bij de drogist kan binnenstappen voor 50 slaappillen.

2. Ophanging. Ophanging is een simpele dood. Het is echter zeer onaangenaam om 2 minuten te hangen voordat je ook daadwerkelijk sterft. Bovendien moet je een plek hebben om jezelf om te brengen.

3. Voor de trein springen. Dit is een simpele manier, haast geen nadelen, en is snel voorbij.

Dan mag je raden welke hij/zij kiest om te sterven.

Die machinist die dan jammer genoeg dienst heeft zal dan inderdaad een schok krijgen. Meestal ziet een overreden lichaam er niet zo smakelijk uit, maar het is ook een stukje verantwoordelijkheidsgevoel. De wet is niet voor niets gemaakt om iedereen zo gezond mogelijk te houden. Als diegene nog leeft, dan moet die worden geholpen.

Natuurlijk is het erg, maar je kan iemands leven redden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    29

  • Groot-Duimpje

    22

  • Fiegel5

    16

  • 2fast{0}

    15

Het is logisch dat de machinist moet stoppen om vervolgens een kijkje te nemen bij het stoffelijk overschot van de springer. Ook de concucteur moet een kijkje gaan nemen. Ik vind het niet normaal. Je kan moeilijk doorrijden. Op tijd stoppen voor een springer lukt niet als een intercity met 140km/h een station voorbij raast.

Laat ik nu maar eens mijn mening gaan uiten over de springers. Ik vind het zulke gevoelloze mensen die met niks rekening houden. Hun laten hun familie achter en de machinist loopt daardoor trauma's op. Als je zo depri bent en je wilt zelfmoord plegen; mij best, maar doe het dan met een overdosis aan pillen of wat dan ook, maar val anderen er niet mee lastig.

Ik wil zelf machinist worden, maar aan de andere kant wil ik het ook niet vanwege die springers die je eventueel tegen kan komen. De machinist staat volledig machteloos bij zo'n moment en krijgt dan wel een flink schuldgevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dit is echt wel de snelste manier. Bij pillen is het niet 100% dat je dood gaat. Bij een trein dus wel.

Mensen die echt dood willen zullen dan ook sneller voor de trein kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,maar zulke mensen snappen niet hoe erg je andere mensen daar mee kan laten schrikken..

De machinist kan een trauma krijgen ,heel misschien wil hij nooit meer een trein besturen,zo bang zijnde dat het nog een keer gebeurt,,

Mensen die zelfmoord willen plegen,denken niet meer goed na,en nemen de makkelijkste en snelste manier..

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw een trauma. Iedereen heeft wel van iets een trauma dus zo erg is dat ook niet. IK weet dat het niet leuk is maar na een paar jaar ben je er vanaf (sommige mensen dan). Maar mssch heeft diegene wel problemen die veel erger zijn dan een trauma.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw een trauma. Iedereen heeft wel van iets een trauma dus zo erg is dat ook niet. IK weet dat het niet leuk is maar na een paar jaar ben je er vanaf (sommige mensen dan). Maar mssch heeft diegene wel problemen die veel erger zijn dan een trauma.

Ja, en dan ga je anderen maar lekker met je probleem opzadelen? Dat lijkt mij nou niet zo erg snugger. En ik heb ook het idee dat jij niet precies weet wat een trauma is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw een trauma. Iedereen heeft wel van iets een trauma dus zo erg is dat ook niet. IK weet dat het niet leuk is maar na een paar jaar ben je er vanaf (sommige mensen dan). Maar mssch heeft diegene wel problemen die veel erger zijn dan een trauma.

Ja, en dan ga je anderen maar lekker met je probleem opzadelen? Dat lijkt mij nou niet zo erg snugger. En ik heb ook het idee dat jij niet precies weet wat een trauma is.

Toch wel. Btw je spreekt tegen me of ik een kleine ben van 5 xD.

Ik bedoel dat de problemen van de mensen die springen vaak erger zijn dan een trauma. Ok een trauma is erg maar zelfmoord is toch veel erger?

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik jullie us wat vertellen

ik werd altijd fals beschuldigd op een dag had ik het gehad ik d8 ik wil dood dus ik pak een mes hou hem bij me keel en denk na Ik doe me familie zo'n verdriet als ik dit doe en toen d8 ik als ik dood ben merk ik daar niks van uiteindelijk heb ik hetn iet gedaan ik d8 ook als ik me met een mes vermoordt voel ik het dan? ik wil in een slag dood zijn d8 ik dus ik wou voor de trein springen het boeide me niet wat anderen d8en

mesnen denken dat je pijn lijdt als je ervoor springt denk 't niet je voelt een klap dan de volgende seconde word je opnieuwe geboren weer een rot leven weer zelfmoord etc

ik heb wel us op het station gestaan om te springen maar toen ik nad8 dacht ik wat doe ik al die mensen aan :S toen deeed ik hetn iet de reden waaorm ik niet zelfmoordp leegde:

Ik doem ensen iets vreselijks aan

ik lijdt (mischien)

en je komt mischien in de hell

Bewerkt: door GTA-The-Best
Link to comment
Delen op andere websites

Geloof me daar denk je op dat moment niet aan. Je bent het gwn kotsbeu en pats je springt. Weg problemen, weg alles, weg gezever.

Dat dacht jij. Je weet niet half wat je je vrienden en familie aandoet :-(

Nou je denkt wel na hoor ik was 11 toen ik zelfmoord wou plegen en ik d8 wel na ik wou ook dood omdat ik gepest en vals beschuldigd werd als ik dood ging zou ik een brief typen waarop stond beste, familie ik vervloek iedereen die mij gepest en vals heeft beschuldigd ik zal julie altijd pijn doen jullie haten etccc

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja bij ons in Tilburg is er al twee keer voorgekomen dat iemand voor de trein springt :-( ,Dat was een jongen genaamd Felix mijn vrienden kende hem hij werdt gepest en had problemen met zijn familie en hij ging na schooltijd op de rails staan en toen de trein eraankwam was het in een keer Patsssss! En zijn leven is aan een einde gekomen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij ons in Tilburg is er al twee keer voorgekomen dat iemand voor de trein springt :-( ,Dat was een jongen genaamd Felix mijn vrienden kende hem hij werdt gepest en had problemen met zijn familie en hij ging na schooltijd op de rails staan en toen de trein eraankwam was het in een keer Patsssss! En zijn leven is aan een einde gekomen.....

Dat is verschrikkelijk, dan moet diegene wel heel erg gepest worden als hij zoiets gaat doen,

Ik leef met dat zulk mensen mee :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ga geen verhaal ophangen wat jullie allemaal al gezegd hebben tig maal, want het meest klopt idd.

Maar degene die dat doet intresseert zich niet om de mensen in de trein, wat betreft familie/vrienden etc.. kan het misschien maar denk eens beter het kan zijn dat degene ze niet eens meer heeft, nooit gehad, niet kan krijgen etc.. het kan zijn dat ie zulke erge dingen heeft meegemaakt, trauma's, ongelukken of niet eens is wat de mensheid doet. Hij wil een snelle dood en het is zijn leven als je het doet denk je echt niet aan de gevoelens van andere/of geliefden.

Het is niet goed natuurlijk maar waarom jarenlang door lijden tot een natuurlijke dood...want dat is een hel lijkt me ook al heb je alles geprobeerd met hulp.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Al dat gezeur over zelfmoord voor een trein doet mij denken aan deze cartoon:

http://pbfcomics.com/?cid=PBF048-Suicide_Train.gif

Een cartoon van The Perry Bible Fellowship. Geweldige cartoons. :Y

WHAHAHAAH DIE PLAATJES XD

lol sorry, vondt wel grappig om te zien :puh:

maare btw over dat zelfmoord voor een trein springen... Wuthefuk O_o, je hebt dan wel lef. en idd zielig voor de machinist, als ik het goed schrijf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...