Jump to content

Voor Trein Springen

Recommended Posts

Geplaatst:
Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.
Da,s onzin je kan wel zeggen dat je er tegen kan maar er zijn nou eenmaal mensen die er niet tegen keunen.ik bedoel als de hele wereld overal tegen kon dan was het hier een saai boeltje hoor.het kan traumatisch zijn als je zo,n lijk tegen komt ineens.

Ik snap niet dat gewoon een lijk zien traumatisch kan zijn. Je vind het natuurlijk heel erg als je de persoon in kwestie kent, maar als iemand voor je trein springt ga je je toch niet schuldig voelen. En op tv en zo zie je toch constant lijken, en bij een bgrafenis ook

• Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

29

• Groot-Duimpje

22

• Fiegel5

16

• 2fast{0}

15

Geplaatst:
Jullie zijn mietjes,het is maar een lijk,dat ben je ook binnen zoveel jaar,ik heb ook iemand zien liggen op de rails(in stukken,dood),ik heb geen trauma aan gekregen.Het is z'n werk en zelfmoord,als het niemand is die ik ken,dan moeten ze het maar zelf weten,dat is een onherroepelijke keuze.
Da,s onzin je kan wel zeggen dat je er tegen kan maar er zijn nou eenmaal mensen die er niet tegen keunen.ik bedoel als de hele wereld overal tegen kon dan was het hier een saai boeltje hoor.het kan traumatisch zijn als je zo,n lijk tegen komt ineens.

Ik snap niet dat gewoon een lijk zien traumatisch kan zijn. Je vind het natuurlijk heel erg als je de persoon in kwestie kent, maar als iemand voor je trein springt ga je je toch niet schuldig voelen. En op tv en zo zie je toch constant lijken, en bij een bgrafenis ook

Ik denk niet dat wij daar over kunnen oordelen. Pas als je in zo'n situatie zit, zul je zien hoe je er op reageert.

Verder vind ik de stelling "Risico van het vak" behoorlijk zwak, en gemakkelijk.

Geplaatst:

Een lijk hoeft misschien niet zo traumatisch te zijn. Maar als een trein met volle vaart tegen je lichaam aan komt en je lichaam vliegt uit elkaar krijg je wel een traumatisch effect. :{

Geplaatst:

[

Ik was al behoorlijk geschokt toen ik gisteren een duif zag overreden worden door een auto :{

Dus ik denk niet dat ik er maar lichtjes zal over gaan mocht ik iemand zien aangereden worden door een trein.

Geplaatst:
Een lijk hoeft misschien niet zo traumatisch te zijn. Maar als een trein met volle vaart tegen je lichaam aan komt en je lichaam vliegt uit elkaar krijg je wel een traumatisch effect. nosmile.gif

nee volgens mij ga je gewoon gelijk dood :duh:

Geplaatst:
Een lijk hoeft misschien niet zo traumatisch te zijn. Maar als een trein met volle vaart tegen je lichaam aan komt en je lichaam vliegt uit elkaar krijg je wel een traumatisch effect. nosmile.gif

Je leeft nog 15 seconden verder als je zo iets meemaakt dus het laatste wat je weet is dat je helse pijn hebt.

Geplaatst:

Je leeft nog 15 seconden verder als je zo iets meemaakt dus het laatste wat je weet is dat je helse pijn hebt.

Dat lijkt me onzin...

Hoe kan je nu nog leven als je maag tegen een hek plakt terwijl je hoofd 20 meter verder ligt.

En pijn kan je volgens mij al helemaal niet meer voelen.

Geplaatst:

de hersenen blijven 10 seconde tot een minuut werken.

hangt er vanaf of ze bloed krijgen of niet.

dan nog denk ik dat je vreselijk veel pijn hebt.

Geplaatst:

En wat houd volgens jou "op slag dood" dan in?

Geplaatst:

Je lichaam is dood ja. Maar je hersenen blijven nog ff leven.

Geplaatst:

Maar als je lichaam dood is heb je er dus ook geen gevoel meer in.... :7

Geplaatst:

Maar als je lichaam dood is heb je er dus ook geen gevoel meer in.... :7

Zo denk ik er ook over. Oké, je kan best nog even iets waarnemen als je kop ergens tien meter van de rest van je lichaam ligt verwijdert, maar pijn kan je toch nooit voelen daar er geen zenuwen meer verbonden zijn van je lichaam naar je hoofd. En pijnprikkels worden vervoerd via zenuwen naar de hersenen.

Geplaatst:

Het gaat gwn om het laatste dat je ziet. Maar dit lijkt me toch de snelste manier om zelfmoord te plegen. Ik heb vorig jaar een heel jaar rond gelopen met zelfmoordgedachten. En dan d8 ik ook steeds aan een trein.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...