Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Zo hé Fuffie, goeie fysiek al voor een 13-jarige hoor! :tu: Mooie basis.

Als je nu eens serieus aan krachttraining zou gaan doen, weet ik zeker dat je potentie hebt om flink groot te worden. En je bent nog jong, dus als je er vroeg bij bent is het alleen maar beter.

Aw, bedankt Disturbed en Pietje !

Ik zou inderdaad meer willen verder gaan, maar ik vind dit niet genoeg voor mezelf.

Maar als jullie het zeggen dat het wel goed is :)

Jullie reacties had ik nodig bedankt.

Ik vroeg al aan me moeder als ik naar de sportschool wou 0_0

Daar gaat ze over na denken, ik mijn vrije tijd neem ik en let ik veel op eiwitten.

Maar vroeger was ik er geintreseert in geraakt, en nu wil ik alleen maar verder komen.

Ik ben nu hard bezig met me rug enz.

Daar zie ik boven het stuk al wat groeien.

Alleen ik heb niet zo heel erg verstand, daarom wil ik veel aanleren :)

Ps,Waar kan je die Whey shakes halen :*D

Edit: Sorry als ik overdrevig doe over het gedoe :$

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ps,Waar kan je die Whey shakes halen :*D

Eerst gewoon goed en veel gaan eten (evt. voedingsschema), dan pas kun je aan shakes beginnen als je wilt. Die heb je helemaal nog niet per se nodig, hoor. Gewoon veel eieren, vlees, kip-/kalkoenfilet, vis, kwark, pasta, volkoren brood, pindakaas, noten, Brinta/havermout, volkoren rijst eten en veel melk drinken.

Ik weet niet hoe bedreven je bent in freerunning, maar anders zou je daar natuurlijk even een pauze van kunnen nemen en de technieken van de verschillende oefeningen (compounds als de squat, deadlift, bench press, military press, bent-over row etc.) gaan leren als je naar de sportschool mag. Daar ga je natuurlijk ook gespierd van worden, en je gaat een geweldige basis leggen als je die basisoefeningen goed onder de knie krijgt. Op die manier kun je (dat kun je ook aan je ouders vertellen) eventueel krachttraining gaan doen ter ondersteuning van je freerunning :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ps,Waar kan je die Whey shakes halen :*D

Eerst gewoon goed en veel gaan eten (evt. voedingsschema), dan pas kun je aan shakes beginnen als je wilt. Die heb je helemaal nog niet per se nodig, hoor. Gewoon veel eieren, vlees, kip-/kalkoenfilet, vis, kwark, pasta, volkoren brood, pindakaas, noten, Brinta/havermout, volkoren rijst eten en veel melk drinken.

Ik weet niet hoe bedreven je bent in freerunning, maar anders zou je daar natuurlijk even een pauze van kunnen nemen en de technieken van de verschillende oefeningen (compounds als de squat, deadlift, bench press, military press, bent-over row etc.) gaan leren als je naar de sportschool mag. Daar ga je natuurlijk ook gespierd van worden, en je gaat een geweldige basis leggen als je die basisoefeningen goed onder de knie krijgt. Op die manier kun je (dat kun je ook aan je ouders vertellen) eventueel krachttraining gaan doen ter ondersteuning van je freerunning :)

PietjeII, ik moet alle namen nog kennen :7

Want ik weet meer dan de helft niet wat je bedoeld zoals bench press.

Maar met Freerunning ga ik wel pauzeren, freerunning is gewoon een hobby van me maar tussen door doe ik ook wel aan trainen :-(

Ik voel me opzich niet heel erg okè, is dit niet te overbodig voor een 13 jarige.

Ik post zo een foto van mijn rug :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

PietjeII, ik moet alle namen nog kennen :7

Want ik weet meer dan de helft niet wat je bedoeld zoals bench press.

Dacht je dan dat Disturbed of ik in het begin wel die namen kenden, dan :puh:

Ik voel me opzich niet heel erg okè, is dit niet te overbodig voor een 13 jarige.

Eerst gewoon de techniek aanleren. De rest komt later wel :)

Ik post zo een foto van mijn rug :zz:

Show us those lats 8)

Link to comment
Delen op andere websites

PietjeII, ik moet alle namen nog kennen :7

Want ik weet meer dan de helft niet wat je bedoeld zoals bench press.

Dacht je dan dat Disturbed of ik in het begin wel die namen kenden, dan :puh:

Ik voel me opzich niet heel erg okè, is dit niet te overbodig voor een 13 jarige.

Eerst gewoon de techniek aanleren. De rest komt later wel :)

Ik post zo een foto van mijn rug :zz:

Show us those lats 8)

Is de (Front Lat Pulldowns) handig ?

Morgen maak ik foto's want ik ga nu pitten, ik ben misselijk geworden door 1 liter melk drinken ^_^

Ik was te enthousiast, dus....

Slaapse iedereen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe ik dat ook wordt?

Anaboluh, jwttochzelluf

Gewoon veel vreten en wat trainen, geen kunst aan

@ Fuffie gisteravond: 34 gram eiwit naar binnen geslokt, well done :tu: Maar wat bedoel je met de 'front lat pulldown'? Da's een oefening in de sportschool, kun je inderdaad gebruiken. Maar trek jezelf maar gewoon vaak op, net zo goed.

Trouwens, even aandacht voor de Mr. Olympia die over ruim een weekje gehouden gaat worden :D (Voor de leken onder ons: de Mr. O is voor bodybuilding wat Wimbledon zeg maar voor tennis is, het EK voor voetbal is etc.) Waarschijnlijk gaat het erom spannen, met name tussen Jay Cutler en Dexter Jackson 8)

Jay staat er superdroog bij dit jaar en heeft er superhard zijn best voor gedaan dus ik hoop ook dat hij dit jaar zijn 3e titel op z'n naam kan schrijven.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

jij bent echt gespierd voor een 13 jarige, Fuffie! Je ziet zeker dat jij aan krachttraining doet!

Doe jij met of zonder materialen?

Weet iemand hoe ik dat ook wordt?

Anaboluh, jwttochzelluf

Gewoon veel vreten en wat trainen, geen kunst aan

@ Fuffie gisteravond: 34 gram eiwit naar binnen geslokt, well done :tu: Maar wat bedoel je met de 'front lat pulldown'? Da's een oefening in de sportschool, kun je inderdaad gebruiken. Maar trek jezelf maar gewoon vaak op, net zo goed.

Trouwens, even aandacht voor de Mr. Olympia die over ruim een weekje gehouden gaat worden :D (Voor de leken onder ons: de Mr. O is voor bodybuilding wat Wimbledon zeg maar voor tennis is, het EK voor voetbal is etc.) Waarschijnlijk gaat het erom spannen, met name tussen Jay Cutler en Dexter Jackson 8)

Jay staat er superdroog bij dit jaar en heeft er superhard zijn best voor gedaan dus ik hoop ook dat hij dit jaar zijn 3e titel op z'n naam kan schrijven.

Sirieus 34 gram, zoveel ^_^ .

Ik ben toen wel misselijk geworden, ik heb niet zoveel spullen thuis.

Want ik heb het meest gedaan met een hefding :7

:eten: Op eten let ik nu extra, dus wat je al zei Pietje, is rundvlees ook goed ?

Want daar neem ik ook wel redelijk veel van.

Ik ga voor nog meer resultaat :tu:

Edit: Als je teveel melk neemt is dat goed ? (http://img142.imageshack.us/img142/1966/dsc00958cw9.jpg)

Edit2: Ligt het nu aan mij of zie ik het verkeerd ik vind van mezelf dat ik geen grote spieren heb, de armen van Disturbed zijn veel cooler :7

@Pietje hoe zie jij er eigelijk uit :puh:

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe ik dat ook wordt?

Anaboluh, jwttochzelluf

Gewoon veel vreten en wat trainen, geen kunst aan

@ Fuffie gisteravond: 34 gram eiwit naar binnen geslokt, well done :tu: Maar wat bedoel je met de 'front lat pulldown'? Da's een oefening in de sportschool, kun je inderdaad gebruiken. Maar trek jezelf maar gewoon vaak op, net zo goed.

Trouwens, even aandacht voor de Mr. Olympia die over ruim een weekje gehouden gaat worden :D (Voor de leken onder ons: de Mr. O is voor bodybuilding wat Wimbledon zeg maar voor tennis is, het EK voor voetbal is etc.) Waarschijnlijk gaat het erom spannen, met name tussen Jay Cutler en Dexter Jackson 8)

Jay staat er superdroog bij dit jaar en heeft er superhard zijn best voor gedaan dus ik hoop ook dat hij dit jaar zijn 3e titel op z'n naam kan schrijven.

Nou ik hoop het dus eigenlijk niet. Jay staat droger dan ooit, maar ik gun het Wolf wel, alhoewel ik denk dat ie er nog net niet klaar voor is..

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe ik dat ook wordt?

Anaboluh, jwttochzelluf

Gewoon veel vreten en wat trainen, geen kunst aan

@ Fuffie gisteravond: 34 gram eiwit naar binnen geslokt, well done :tu: Maar wat bedoel je met de 'front lat pulldown'? Da's een oefening in de sportschool, kun je inderdaad gebruiken. Maar trek jezelf maar gewoon vaak op, net zo goed.

Trouwens, even aandacht voor de Mr. Olympia die over ruim een weekje gehouden gaat worden :D (Voor de leken onder ons: de Mr. O is voor bodybuilding wat Wimbledon zeg maar voor tennis is, het EK voor voetbal is etc.) Waarschijnlijk gaat het erom spannen, met name tussen Jay Cutler en Dexter Jackson 8)

Jay staat er superdroog bij dit jaar en heeft er superhard zijn best voor gedaan dus ik hoop ook dat hij dit jaar zijn 3e titel op z'n naam kan schrijven.

Nou ik hoop het dus eigenlijk niet. Jay staat droger dan ooit, maar ik gun het Wolf wel, alhoewel ik denk dat ie er nog net niet klaar voor is..

Disturbed ik ben jarloers op je body :$

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe ik dat ook wordt?

Anaboluh, jwttochzelluf

Gewoon veel vreten en wat trainen, geen kunst aan

@ Fuffie gisteravond: 34 gram eiwit naar binnen geslokt, well done :tu: Maar wat bedoel je met de 'front lat pulldown'? Da's een oefening in de sportschool, kun je inderdaad gebruiken. Maar trek jezelf maar gewoon vaak op, net zo goed.

Trouwens, even aandacht voor de Mr. Olympia die over ruim een weekje gehouden gaat worden :D (Voor de leken onder ons: de Mr. O is voor bodybuilding wat Wimbledon zeg maar voor tennis is, het EK voor voetbal is etc.) Waarschijnlijk gaat het erom spannen, met name tussen Jay Cutler en Dexter Jackson 8)

Jay staat er superdroog bij dit jaar en heeft er superhard zijn best voor gedaan dus ik hoop ook dat hij dit jaar zijn 3e titel op z'n naam kan schrijven.

Nou ik hoop het dus eigenlijk niet. Jay staat droger dan ooit, maar ik gun het Wolf wel, alhoewel ik denk dat ie er nog net niet klaar voor is..

Disturbed ik ben jarloers op je body :$

Hahaa dank je wel, maar jij komt er ook wel hoor! :tu: Keep up teh good workz, jweetz

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Als je teveel melk neemt is dat goed ? (http://img142.imageshack.us/img142/1966/dsc00958cw9.jpg)

@Pietje hoe zie jij er eigelijk uit :puh:

Nou, feitelijk gezien is alles waar 'te' voor staat niet goed :puh: (behalve als het 'tevreden' is :puh:), maar melk is een geweldig middel als je groot wilt worden. Het bevat een van de meest complete eiwitprofielen (34 gram eiwit per liter), het is goedkoop, je kunt het in grote hoeveelheden inslaan, en je kunt het makkelijk wegdrinken. Ikzelf klok dagelijks ruim 2 liter melk naar binnen, en daar heb ik absoluut nog geen nadeel van ondervonden hoor :puh:

En hoe ik eruit zie? Check Foto-album, zou ik zeggen. Foto is niet erg recent (van een paar maandjes terug), ik ben er nu al veeeeul meer op vooruit gegaan.

@ Disturbed: Jay for the win 8) Dennis Wolf is mij te... commercieel. Ook al is hij een Duitser. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Als je teveel melk neemt is dat goed ? (http://img142.imageshack.us/img142/1966/dsc00958cw9.jpg)

@Pietje hoe zie jij er eigelijk uit :puh:

Nou, feitelijk gezien is alles waar 'te' voor staat niet goed :puh: (behalve als het 'tevreden' is :puh:), maar melk is een geweldig middel als je groot wilt worden. Het bevat een van de meest complete eiwitprofielen (34 gram eiwit per liter), het is goedkoop, je kunt het in grote hoeveelheden inslaan, en je kunt het makkelijk wegdrinken. Ikzelf klok dagelijks ruim 2 liter melk naar binnen, en daar heb ik absoluut nog geen nadeel van ondervonden hoor :puh:

Ja, melk = pwnz0r!!! Het is ook erg goed voor je botten en het is gewoon erg lekker. Ik drink bij het ontbijd 2 grote bekers van dit heerlijke spul, op school 2 halve liter pakken van die vifit troep (das gewoon melk met een ander smaakje) en savonds ook meestal nog een grote beker melk. :koffie: Je kan gewoon nooit te veel melk drinken. Als je me niet gelooft, kijk dit dan maar. :7 :

En hoe ik eruit zie? Check Foto-album, zou ik zeggen. Foto is niet erg recent (van een paar maandjes terug), ik ben er nu al veeeeul meer op vooruit gegaan.

Even een vraagje. Moet iedere bodybuilder foto´s maken met een webcam met k#tkwaliteit? Disturbed gebruikt er een, jij nu ook al. Welke spieren versterk je daar mee?

Disturbed ik ben jarloers op je body :$

Ik ook. Wie trouwens niet. Hij is de real-life versie van The Incredible Hulk.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...