Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Maaaaaaaarrrrr,, mijn benen zien er alleen 'dik' uit. Terwijl mijn bovenlichaam er echt gespierd uit zie. Ik ben bang dat ik alleen nog maar dikkere benen krijg als ik dat meer ga trainen, iemand misschien een idee hoe ik daar wat vet kwijt kan raken? Of kan dat alleen maar door in het geheel vet weg te pompen?

In welke zin zien je benen er 'dik' uit, dan? Bedoel je dat er vet zit? Tja, dat is dan een kwestie van gewoon vet verbranden. Vet kun je niet plaatselijk verbranden, dus over het algemeen meer cardioën helpt om vet te verbranden. Maar toch lijkt 't me sterk dat je vet op je benen hebt zitten als je jarenlang op voetbal hebt gezeten...

Ik ken ook een gast die ik op 150 kilo (vet, geen spieren, heul erg vet :kots: ) en die heeft zijn hele leven lang gevoetbalt. Maar dat was ook het enige wat hij deed en hij vreet dat wil je niet weten. :7

Wat kan ik allemaal nemen voor die snelle suikers?

Persoonlijk vind ik Gatorade of Vitargo een aanrader, maar je kunt ook wit brood met jam, energy drinks uit de supermarkten, een waterijsje en zo nemen. Zat producten... :puh:

Een waterijsje heeft bijna niks in zig. Energy drink daarintegen wel. Maar dat spul is verslavend zeg! En het is heel gevaarlijk om er voor het sporten een te drinken. Je moet in dat geval een half uur wachten en een halve liter water drinken. Maarja, wel verdomt lekker. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D )

Miek, laat me niet lachen!!! JIJ, krachttraining? Ik ken je persoonlijk en jij ziet er niet al te gespierd uit en niet echt sterk om 40 keer te pompen. Dit is niet kwaad bedoelt hoor maar ik geloof het gewoon niet.

Bewerkt: door Nstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D )

Miek, laat me niet lachen!!! JIJ, krachttraining? Ik ken je persoonlijk en jij ziet er niet al te gespierd uit en niet echt sterk om 40 keer te pompen. Dit is niet kwaad bedoelt hoor maar ik geloof het gewoon niet.

Oja? Jij bent pas elf, en je denkt dat je het dubbele kan XD. Trouwens moet je daar niet voor gespierd zijn. Maar meneer denkt dat hij alles kan, maar hij zag me niet in de turnles 40 sec. hangen. Take that!

Trouwens is GTAForum er niet om ruzies te maken, zeker niet als ik je persoonlijk ken en je elke dag zie op school en we het daar kunnen uitpraten. Zo dwaal je alleen af van het onderwerp.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D )

Miek, laat me niet lachen!!! JIJ, krachttraining? Ik ken je persoonlijk en jij ziet er niet al te gespierd uit en niet echt sterk om 40 keer te pompen. Dit is niet kwaad bedoelt hoor maar ik geloof het gewoon niet.

Af en toe een beetje opdrukken is niet echt krachttraining hé.

En hij zegt dat hij 4 setjes van 10 doet, en niet 40 in een keer.

En trouwens, je hoeft er niet gespierd uit te zien om vaak te kunnen opdrukken.

Vorig jaar, waren me armen nog een stuk dunner als nu en toen kon ik wel 40 keer achter elkaar opdrukken.

Ik zou zeggen, hou op school maar gezellig een wedstrijdje wie meest kan opdrukken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D)

Minstens een keer per week? Minstens een keer per dag!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D)

Minstens een keer per week? Minstens een keer per dag!

Minstens om de 10 minuten!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, maak je geen zorgen, minstens één keer per week doe ik nog:

  • 40 keer pompen (of te wel 4 sets van 10)
  • 7 keer optrekken (in sets van 3, elke set 7 x optrekken)
  • 30 crunches (2 sets van 15)
  • Elke dag 40 keer hurken (geleerd van Sander :D)

Minstens een keer per week? Minstens een keer per dag!

Minstens om de 10 minuten!

Bijna wel. :7 Nee, 3 á 4 keer per dag is genoeg hoor Miek. :Y

Minstens.. Nu weer normaal en ontopic posten of anders ga je die training erg hard nodig hebben..

Ik word dus echt zo stront ziek van dit soort reacties. :duh: Een beetje proberen stoer te doen om te zeggen we onze trianing hard nodig hebben om jouw te kunnen verslaan. Jij bent zeker zo'n **** die denkt dat je binnen een paar maanden trainen dikke spieren hebt als Disturbed. Think again ****. En als je nog zo stoer wilt doen, schep er dan niet zo over op. Ik weet gewoon 100% zeker dat PietjeII je met zijn wijsvinger nog de grond in boort. :duh: Loop nu maar weer verder.... opschepper...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word dus echt zo stront ziek van dit soort reacties. :duh: Een beetje proberen stoer te doen om te zeggen we onze trianing hard nodig hebben om jouw te kunnen verslaan. Jij bent zeker zo'n **** die denkt dat je binnen een paar maanden trainen dikke spieren hebt als Disturbed. Think again ****. En als je nog zo stoer wilt doen, schep er dan niet zo over op. Ik weet gewoon 100% zeker dat PietjeII je met zijn wijsvinger nog de grond in boort. :duh: Loop nu maar weer verder.... opschepper...

Nounou, blijkbaar kan je geen normale discussie met normale woorden voeren. Schelden is een teken van zwakte, hoeveel spieren je dan ook hebt. Maar dat terzijde. Ik loop hier niet stoer te doen, en die reactie die ik plaatste is niet letterlijk bedoeld. Als je een beetje doordenkt is het nogal onlogisch dat ik persoonlijk bij je langs kom om je te 'verslaan', ik poste het met een knipoog naar het onderwerp van dit topic. Daarnaast heb ik niks over verslaan gezegd, dus denk aan je hart. Doe een beetje rustig en reageer niet gelijk zo fel, dat kan veel problemen voorkomen. Check je PB's.

Btw, over Pietje II.. Giechel.. :clown:

ONTOPIC!

Link to comment
Delen op andere websites

Whahahaha :schater: lol... :puh: Ow enne Warrock, dat over mijn vinger en Jowx klopt wel trouwens. :D

Pas maar op hoor Jowx, jij bent namelijk nog te klein voor mijn holle kies! Har! Har! Har!

http://www.dailymotion.com/video/x2bg3k_vi...ersion-lo_music

Ontopic dan maar...die ban-knuppel doet zelfs teveel pijn, ook al heb je nog zulke dikke pecs. Ehm... tsja, deze week heb ik een rustweekje gehouden, dus geen trainingen voor mij. Op zich erg lekker, ik voelde dat m'n lichaam zich goed herstelde. Alhoewel ik toch wel merkte dat m'n spieren die weerstand toch effe nodig hebben... verslaving dus :puh: Volgende week start ik met een nieuw schema.

Trouwens, ik hoorde dat Disturbed laatst nog zijn persoonlijk record met pc-spierheffen heeft verbroken!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Men broer van bijna 16 heeft reuze armspieren, buikspieren en een grote borstkas en is geen bodybuilder. Hij heeft die gekweekt van een vaste trainingsschema en de sport "boksen". Hij deed dat als hij van school kwam of 's ochtends en 's avonds. Dus diegenen die willen krachttraining doen, doe het 2 keer per dag met een vaste schema die ongeveer 10 minuten à 30 minuten duurt. Het moet wel een schema zijn die je aankunt! Ik doe ook krachttraining en ik volg de raad van men broer op. Ik wil hier niet de les lezen of stoer doen maar ik zeg gewoon hoe het eigenlijk moet. En hij heeft een boekje over hoe je buik- en borstspieren kweekt en ook dus hoe je brede schouders krijgt. Maar momenteel weet ik niet waar het boekje is (dus men broer heeft het ergens weggestopt).

Oja? Jij bent pas elf, en je denkt dat je het dubbele kan XD. Trouwens moet je daar niet voor gespierd zijn. Maar meneer denkt dat hij alles kan, maar hij zag me niet in de turnles 40 sec. hangen. Take that!

Trouwens is GTAForum er niet om ruzies te maken, zeker niet als ik je persoonlijk ken en je elke dag zie op school en we het daar kunnen uitpraten. Zo dwaal je alleen af van het onderwerp.

Allez Miek, we gaan toch geen ruzie maken nu we beste vrienden zijn (ik ken Miek persoonlijk via school) zeker? Gaan we de handshake doen? *Doet Officiele Zelfbedachte Handshake Met Miek*

YEAH! Take this!*Doet Handshake*

>>> Door Jowx: Niet dubbelposten, geen quotepiramides maken, niet offtopic posten, geen nepruzie maken, deze ook vervolgens niet bijleggen. De laatste 2 kan je met een korreltje zout nemen, ik daag je niet uit ofzo.. =\ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...