Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Hoi, ik doe nu ongeveer 2 jaar aan krachttraining. Maar ik vind mijn lichaamsvetpercentage te hoog.

Nu vond ik deze site. Het wilt verkopen, dus is het waarschijnlijk niet echt(/echt niet) objectief. Maar is dit spul wat ze aanbieden echt zo fantastisch goed? Heeft iemand hier het misschien geprobeerd?

Nooit met die rommel beginnen.

Als je Lichaamsvetpercentage echt te hoog is zou ik een beetje meer cardio er bij doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alleen buikspieren en biceps, ik ben overgins nog maar 12 jaar.

** FEEST **

*** GetrOMMbbbel.... Trom Trom Trom ....

600STE REACTIE, JAAAAA!! :dans: :dans: :dans:

* Feliciteert zichzelf en gaat weer aan het slag *

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er wel mee beginnen, maar ik weet niet waarmee ik moet beginnen.. Tips?

Wil je er thuis mee beginnen?

Of wil je op sportschool gaan?

Gewoon thuis. Ohja, misschien moet je er rekening mee houden dat ik niet echt sterk ben (zeg maar gerust slap) dus misschien beginnen met een makkelijke oefening? :7

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er wel mee beginnen, maar ik weet niet waarmee ik moet beginnen.. Tips?

Wil je er thuis mee beginnen?

Of wil je op sportschool gaan?

Gewoon thuis. Ohja, misschien moet je er rekening mee houden dat ik niet echt sterk ben (zeg maar gerust slap) dus misschien beginnen met een makkelijke oefening? :7

Gewoon sit ups, en pompen.

Begin met 2Reeksen van 10 als je echt slap bent zoals je zegt.

Vind je dit nu al te licht dan doe je 3Reeksen van 15 herhalingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er wel mee beginnen, maar ik weet niet waarmee ik moet beginnen.. Tips?

Zelfde verhaal als bij MegaPilot 1 pagina terug:

Ten eerste zou ik wat dumbells aanschaffen van minimaal 30kg. Het liefst met extra schijven die je er op kan schroeven voor als je wat verder komt. Dan zou ik een schema maken met welke groep je op welke dag wilt trainen, het belangrijkst hierbij zijn de buikspieren die je kan trainen met crunches (sit-ups, maar dan zonder dat je je rug verneukt) en de plank oefening met gewichten op je rug. Verder moet je kiezen welke oefeningen je voor je overige spieren wilt doen. Ik raad je aan 1 groep spieren 2 maal per week te trainen. Niet meer en niet minder.
Gewoon sit ups, en pompen.

Begin met 2Reeksen van 10 als je echt slap bent zoals je zegt.

Vind je dit nu al te licht dan doe je 3Reeksen van 15 herhalingen.

Sit-ups zijn nogal slecht voor je rugwervels en je traint je buikspieren er wat minder mee dan met crunches. Een hele kleine aanpassing in de oefening, maar een wereld van verschil.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben niet dik ofzo maar je kan bij mij niet zo goed mijn buikspieren zien. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ze wel zie?

Zorgen dat je nog minder vet hebt. Eventueel nog een trainen met die crunches die je hier boven ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet dik ofzo maar je kan bij mij niet zo goed mijn buikspieren zien. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ze wel zie?

Zoals men hierboven zei.

Crunches doen.

Veel op buikspieren trainen en je vetpercentage verlagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik wil beginnen met pompen + crunches voor het slapengaan. Probleem: Ik heb in de laatste voetbalmatch v/h seizoen m'n lies verrokken(lichtjes, oftewel is er weer een ontsteking). Ik ga nog niet meteen naar de dokter lopen en hoop dat het vanzelf geneest door er elke dag ijs op te leggen en het sporten op school rustig aan te doen. Is het erg om te pompen + crunches te doen met een verrokken lies of niet? Alvast bedankt!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik wil beginnen met pompen + crunches voor het slapengaan. Probleem: Ik heb in de laatste voetbalmatch v/h seizoen m'n lies verrokken(lichtjes, oftewel is er weer een ontsteking). Ik ga nog niet meteen naar de dokter lopen en hoop dat het vanzelf geneest door er elke dag ijs op te leggen en het sporten op school rustig aan te doen. Is het erg om te pompen + crunches te doen met een verrokken lies of niet? Alvast bedankt!

Ik zou het eerst zelf eens proberen, als het pyn doet onmiddellijk stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...