Amfetamientje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik snap geen hol van je zin om eerlijk te zijn . Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik vind dat nederland vanaf nu moskeeen moet slopen en meer kerken moet maken, oke dan is hun cultuur hier tegen maar kop op zeg, dit is wel nederland een van oorsprong christelijk land en meer moskeeen dan kerken? en dan worden ze boos als hun hun zin niet krijgen, HALOO je zit hier wel in een ander land, WIJ bepalen de regels niet jullie, En bTw een paar moskeeen is heust niet erg, maar zo als het nu met nederland gaat gata te ver Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Weg met de kerken? heb je door dat je in nederland zit vriend niet in marokko of turkije ofzo kijk dit bedoel ik nou, met je WE GAAN TOCH OOK NIET ZEGGEN jullie hebben geen ene reet te vertellen Reageren
EXIT Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Weg met de kerken? heb je door dat je in nederland zit vriend niet in marokko of turkije ofzo kijk dit bedoel ik nou, met je WE GAAN TOCH OOK NIET ZEGGEN jullie hebben geen ene reet te vertellen slopen, allebij moskeen en kerken, afbranden die handel. we leven nu in 2008, die onzin hebben we niet meer nodig Reageren
Sdajafol Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ze moeten jou afbranden En jij bent volgens je profiel 18?... Waarom zouden we in hemelsnaam meer kerken bouwen, staan er niet genoeg? Het dorp waar ik woon heeft er 2, voor 11.000 inwoners, en dat alleen maar omdat twee soorten christenen zo nodig niet in één kerk willen zitten. Iedere gelovige in dit land heeft recht op een gebedshuis en die mogen van mij dan ook best gebouwd worden, maar het moet niet te ver gaan. Twee kerken of moskeeën in dezelfde wijk is onzin, maar een aantal in een grote stad (A'dam, bijvoorbeeld) en gewoon ééntje in kleinere steden en gemeenten vind ik best mogelijk. Zolang men er maar voor zorgt dat het gebouw in de omgeving past en het lawaai beperkt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 En voor de oudjes dan EXIT, moeten we die weg laten rotten? Als mensen naar de kerk willen dan doen ze dat, als mensen naar de moskee willen doen ze dat. Niks mis mee toch. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Jullie zijn echte kleuters ruzie maken over dit Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Jullie zijn echte kleuters ruzie maken over dit Om eerlijk te zijn vind ik het teveel, straks worden wij geen Nederland meer ! Reageren
Vegeta Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ze moeten jou afbranden En jij bent volgens je profiel 18?... Waarom zouden we in hemelsnaam meer kerken bouwen, staan er niet genoeg? Het dorp waar ik woon heeft er 2, voor 11.000 inwoners, en dat alleen maar omdat twee soorten christenen zo nodig niet in één kerk willen zitten. Iedere gelovige in dit land heeft recht op een gebedshuis en die mogen van mij dan ook best gebouwd worden, maar het moet niet te ver gaan. Twee kerken of moskeeën in dezelfde wijk is onzin, maar een aantal in een grote stad (A'dam, bijvoorbeeld) en gewoon ééntje in kleinere steden en gemeenten vind ik best mogelijk. Zolang men er maar voor zorgt dat het gebouw in de omgeving past en het lawaai beperkt. Fantastische gezegd jongen !! Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 En voor de oudjes dan EXIT, moeten we die weg laten rotten? Als mensen naar de kerk willen dan doen ze dat, als mensen naar de moskee willen doen ze dat. Niks mis mee toch. ik deel volledig jouw mening mensen kiezen zelf voor hun geloof, en willen dat dan ook graag kunnen beleven in de buurt waar ze wonen. iedereen heeft daar recht op, en daar is inderdaad niets mis mee, zolang dat allemaal probleemloos verloopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.