Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

@hierboven: simpel andwoord, NEE

Ik vind anders dat Robin2130 wel een punt heeft.

Tegenwoordig wordt iets zo snel voor racisme aangezien.

En ik vind dat ze in het openbaar geen eigen taal mogen spreken, ik stoor mij eraan omdat ik niet hoor wat ze zeggen.

Als ik nu in Marokko zou wonen zou ik ook vinden dat ik zelf zo snel mogelijk hun taal leer en mezelf aan pas aan hun, omdat ik mij kan voorstellen dat hun zich daar ook aan kunnen storen... maar in Nederland wordt het direct racisme als je er wat van zegt. Dan komen ze weer van ja dat zeg je alleen maar omdat het weer een buitenlander is of wat dan ook.. Dat is niet waar! Alleen als je het tegen een Nederlander zegt wordt er geen probleem van gemaakt omdat dat iemand is van hetzelfde volk.

jij bent van STROMFRONT zeker :cya:

GRINGO

Precies zoals ik het zeg, ik ben direct een racist als ik er iets van zeg, oftewel mijn mening geef!

Ik heb helemaal niets tegen Turken! Marrokanen! of wie dan ook.... Ik heb er gewoon een hekel aan dat ze gewoon voor mij hun taal staan te spreken terwijl ik er bij sta en dat niet kan verstaan, als je vraagt om Nederlands te praten krijg je een vette bek terug?

En dan ben ik een racist? Omdat ik gewoon vind dat je Nederlands in het openbaar moet praten?

Als ik in Turkije zou wonen zou ik anders ook vinden dat ik zelf geen Nederlands in het openbaar mag spreken en gewoon Turks moest praten, maarja als hun het tegen een Nederlander zeggen is het geen racist...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

Ik vind het eigenlijk best wel stom, omdat we steeds maar aan moeten passen aan de moslims terwijl het de bedoeling is dat zij ze aan ons aanpassen.

oke een paar moskees niet erg maar niet te veel.

en nog wat in moslimlanden zie je geen kerken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Ik ben in een "moslim-land" (alsof moslims anders zijn..) op vakantie geweest en er waren heus wel synagogen en kerken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Ik ben in een "moslim-land" (alsof moslims anders zijn..) op vakantie geweest en er waren heus wel synagogen en kerken.

juist :tu:

wrm zo negatief??

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Ik ben in een "moslim-land" (alsof moslims anders zijn..) op vakantie geweest en er waren heus wel synagogen en kerken.

juist :tu:

wrm zo negatief??

Eigenlijk heeft Plantebak wel een beetje gelijk met de nadruk op beetje. Ik vind dat als Moslims het besluit hebben genomen om zich in ons land te vestigen, dat ze zich wel aan onze cultuur moeten aanpassen. Dit vooral kwa taal. Meestal wordt je in een (buiten) land ook eerder geaccepteerd als jij je inzet om hun cultuur maar vooral hun taal te leren. Tuurlijk mogen er wel enkele (dus niet het halfe land vol) Moskees staan. Ik vind op dat gebied dat iedereen vrijheid mag hebben in wat hij/zij geloofd, dus gun ik het aan de andere kant moslims het wel om hun eigen geloof te kunnen naleven en dus naar een Moskee kunnen gaan (daar is tenslotte ons land een multicultureel land voor :Y ). Maar eerlijk gezegd heb ik dan liever een Kerk naast de deur dan een Moskee... Waarom? Ik vind dat Moskeeën toch veel geluidruchtiger zijn, dit met name omdat er zo'n man loopt te schreeuwen/zingen...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Ik ben in een "moslim-land" (alsof moslims anders zijn..) op vakantie geweest en er waren heus wel synagogen en kerken.

welk land als ik vragen mag...

ik vind het vervelend door de herrie, moslims voor de zoveelste keer het voor elkaar krijgen hun eigen cultuur mee te nemen en die van ons negeren. Zal ik eens een kerk/zienagoog bouwen in een moslim-land, kijken hoe lang ik het uit houd. Als je geacepteerd wilt worden, pas je dan een beetje aan.

misschien is dit niet de schuld van de moslims maar van het angsthazen-beleid dat wordt geleid door de 2e kamer tegenwoordig. ik kots er op.

Ik ben in een "moslim-land" (alsof moslims anders zijn..) op vakantie geweest en er waren heus wel synagogen en kerken.

juist :tu:

wrm zo negatief??

"wrm zo positief", ik beargumenteer mijn mening teminste nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap alleen niet waarom gemeentes vergunningen verlenen voor die bouwwerken. Zo'n ding past toch totaal niet in het bestemmingsplan? Je moet dik betalen wil je een stukje aanbouwen voor een vergunning, en je moet de raarste dingen veranderen aan de tekeningen, om er één te krijgen, en voor zo'n koepel met vier torentjes is het geen probleem...

Link to comment
Delen op andere websites

Moskeeën ok, maar ze passen totaal niet in de omgeving van Nederland,

Als die gewoon in de stijl van Nederland zouden zijn, zou het haast perfect zijn.

Maar hoe zien de Kerken in de Moslimlanden eruit?

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ze liever kwijt dan rijk. Nederland is van oudsher een christelijk land voor zover ik weet. Zijn ze al sinds naja 1500 ofzo :7 En in de jaren 50 komen een stel natte kranten langs met een ander geloof en die MOETEN een Moskee. Dat worden er meer en meer dus ook meer van die partytenten. Het ontsierd de omgeving. Okee moet ik toegeven dat ik nog liever naar een Moskee kijk dan naar de Kuip dus die mag evt wel blijven :7 Maar kom op. Die dingen horen hier eigenlijk gewoon niet thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ze liever kwijt dan rijk. Nederland is van oudsher een christelijk land voor zover ik weet. Zijn ze al sinds naja 1500 ofzo :7 En in de jaren 50 komen een stel natte kranten langs met een ander geloof en die MOETEN een Moskee. Dat worden er meer en meer dus ook meer van die partytenten. Het ontsierd de omgeving. Okee moet ik toegeven dat ik nog liever naar een Moskee kijk dan naar de Kuip dus die mag evt wel blijven :7 Maar kom op. Die dingen horen hier eigenlijk gewoon niet thuis.

Langskomen? Beetje foute woordkeuze denk ik, vooral omdat WIJ degenen zijn die ze hierheen hebben gehaald, omdat Nederlanders zelf te lui waren en geen zin hadden in 'vuile' baantjes bij bedrijven als de Hoogovens (tegenwoordig Corus).

Uiteindelijk is het ook grotendeels onze eigen schuld. Al het 'tuig' dat nu de overlast veroorzaakt is dan wel deels nieuw in het land, maar een groot deel ervan zijn kinderen van de eerste en 2e generatie arbeiders die hierheen kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...