Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

Het is op onze school zo dat wij geen petje op mogen hebben. Maar de Joodse kinderen en Moslims mogen wel een kappeltje of hoofddoek op. Dat vind ik nou zo'n situatie waar de Nederlanders elkaar gaan discrimineren. Dit land begint overigens een beetje heel veel op Turkije te lijken. Als je kijkt naar al die moskee's en bedhuizen.

Ook vind ik dat de Turken en Marrokanen gewoon Nederlands moeten praten en niet in hun eigen taal. Jij verstaat echt geen zak van hun maar ze weten wel wat jij allemaal zegt. Ze kunnen je bivoorbeeld uitschelden zonder dat je het weet.

De regering is veel te soft en doen echt geen meter aan het opkomen van de Marrokanen, Turken, Polen en ga zo maar door. En Ik wil wel eens zien als wij een kerk bouwen in Turkije. Wedden dat er dan problemen komen. De Turkse overheid zal zeggen dat dat niet mag en in strijd is met geloof. Kunnen wij ook zeggen dat wij dan geen tostemming meer geven voor moskeeen in ons land. Oei Oei een grote ruzie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

Het is op onze school zo dat wij geen petje op mogen hebben. Maar de Joodse kinderen en Moslims mogen wel een kappeltje of hoofddoek op. Dat vind ik nou zo'n situatie waar de Nederlanders elkaar gaan discrimineren. Dit land begint overigens een beetje heel veel op Turkije te lijken. Als je kijkt naar al die moskee's en bedhuizen.

Als jij een geloof hebt waar het dragen van een petje bij hoort, dan denk ik dat de schoolleiding het vast wel goed vind :7

Is het verschil tussen geloofsuiting/regels van geloof en een gewoon hoofddeksel dragen omdat het 'cool' is of je het lekker vind zitten zo moeilijk te zien dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook vind ik dat de Turken en Marrokanen gewoon Nederlands moeten praten en niet in hun eigen taal. Jij verstaat echt geen zak van hun maar ze weten wel wat jij allemaal zegt. Ze kunnen je bivoorbeeld uitschelden zonder dat je het weet.

Leuk toch!!! ben je net spion...

Maar effe ontopic: Ik vind het niet goed dit gaat me te ver....Niet dat ik wat tegen moslims heb...maar NL is kathloeik en moet katholiek blijfen!

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ik vind persoonlijk dat het aantal moskeeën in Nederland wel te veel wordt. Ik vraag me af of er in Marokko of Turkije evenveel christelijke kerken zijn als moskeeën in Nederland. Ik vind ook dat allochtonen in he topenbaar gewoon Nederlands moeten praten. Ik erger me er ook aan als een Marokkaanse kassamiep voor de ogen van de wachtende klanten gewoon Marokkaans praat, dat vind ik ronduit asociaal.

Ik heb ook het gevoel dat je er tegenwoordig niks meer over mag zeggen, want dan schijn je te discrimineren. Ik heb echt geen hekel aan allochtonen, mits ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden houden. Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik toch ook Marokkaans leren? Ik vind ook dat de term 'multiculturele samenleving'te pas en te onpas wordt gebruikt.

Of ben ik nu aan het discrimineren? :7

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: simpel andwoord, NEE

Ik vind anders dat Robin2130 wel een punt heeft.

Tegenwoordig wordt iets zo snel voor racisme aangezien.

En ik vind dat ze in het openbaar geen eigen taal mogen spreken, ik stoor mij eraan omdat ik niet hoor wat ze zeggen.

Als ik nu in Marokko zou wonen zou ik ook vinden dat ik zelf zo snel mogelijk hun taal leer en mezelf aan pas aan hun, omdat ik mij kan voorstellen dat hun zich daar ook aan kunnen storen... maar in Nederland wordt het direct racisme als je er wat van zegt. Dan komen ze weer van ja dat zeg je alleen maar omdat het weer een buitenlander is of wat dan ook.. Dat is niet waar! Alleen als je het tegen een Nederlander zegt wordt er geen probleem van gemaakt omdat dat iemand is van hetzelfde volk.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ik vind persoonlijk dat het aantal moskeeën in Nederland wel te veel wordt. Ik vraag me af of er in Marokko of Turkije evenveel christelijke kerken zijn als moskeeën in Nederland. Ik vind ook dat allochtonen in he topenbaar gewoon Nederlands moeten praten. Ik erger me er ook aan als een Marokkaanse kassamiep voor de ogen van de wachtende klanten gewoon Marokkaans praat, dat vind ik ronduit asociaal.

Ik heb ook het gevoel dat je er tegenwoordig niks meer over mag zeggen, want dan schijn je te discrimineren. Ik heb echt geen hekel aan allochtonen, mits ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden houden. Als ik in Marokko ga wonen, dan moet ik toch ook Marokkaans leren? Ik vind ook dat de term 'multiculturele samenleving'te pas en te onpas wordt gebruikt.

Of ben ik nu aan het discrimineren? :7

Als je dat aan linkse partijen had gevraagd vonden ze van wel :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: simpel andwoord, NEE

Ik vind anders dat Robin2130 wel een punt heeft.

Tegenwoordig wordt iets zo snel voor racisme aangezien.

En ik vind dat ze in het openbaar geen eigen taal mogen spreken, ik stoor mij eraan omdat ik niet hoor wat ze zeggen.

Als ik nu in Marokko zou wonen zou ik ook vinden dat ik zelf zo snel mogelijk hun taal leer en mezelf aan pas aan hun, omdat ik mij kan voorstellen dat hun zich daar ook aan kunnen storen... maar in Nederland wordt het direct racisme als je er wat van zegt. Dan komen ze weer van ja dat zeg je alleen maar omdat het weer een buitenlander is of wat dan ook.. Dat is niet waar! Alleen als je het tegen een Nederlander zegt wordt er geen probleem van gemaakt omdat dat iemand is van hetzelfde volk.

Hoeveel dat wij moeten hore: "Eh, vuil racist!" enzo

:duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: simpel andwoord, NEE

Ik vind anders dat Robin2130 wel een punt heeft.

Tegenwoordig wordt iets zo snel voor racisme aangezien.

En ik vind dat ze in het openbaar geen eigen taal mogen spreken, ik stoor mij eraan omdat ik niet hoor wat ze zeggen.

Als ik nu in Marokko zou wonen zou ik ook vinden dat ik zelf zo snel mogelijk hun taal leer en mezelf aan pas aan hun, omdat ik mij kan voorstellen dat hun zich daar ook aan kunnen storen... maar in Nederland wordt het direct racisme als je er wat van zegt. Dan komen ze weer van ja dat zeg je alleen maar omdat het weer een buitenlander is of wat dan ook.. Dat is niet waar! Alleen als je het tegen een Nederlander zegt wordt er geen probleem van gemaakt omdat dat iemand is van hetzelfde volk.

jij bent van STROMFRONT zeker :cya:

GRINGO

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: simpel andwoord, NEE

Ik vind anders dat Robin2130 wel een punt heeft.

Tegenwoordig wordt iets zo snel voor racisme aangezien.

En ik vind dat ze in het openbaar geen eigen taal mogen spreken, ik stoor mij eraan omdat ik niet hoor wat ze zeggen.

Als ik nu in Marokko zou wonen zou ik ook vinden dat ik zelf zo snel mogelijk hun taal leer en mezelf aan pas aan hun, omdat ik mij kan voorstellen dat hun zich daar ook aan kunnen storen... maar in Nederland wordt het direct racisme als je er wat van zegt. Dan komen ze weer van ja dat zeg je alleen maar omdat het weer een buitenlander is of wat dan ook.. Dat is niet waar! Alleen als je het tegen een Nederlander zegt wordt er geen probleem van gemaakt omdat dat iemand is van hetzelfde volk.

jij bent van STROMFRONT zeker :cya:

GRINGO

Wat bedoel je met Stromfront?

Link to comment
Delen op andere websites

StormFront is een extreem-rechtse website/forum voor mensen die zelf niks kunnen, en daarom allochtonen overal de schuld van geven... Lees mijn reactie over StormFront in het Belgische rellen topic ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...