Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

Ik vind dat nederland vanaf nu moskeeen moet slopen en meer kerken moet maken, oke dan is hun cultuur hier tegen maar kop op zeg, dit is wel nederland een van oorsprong christelijk land en meer moskeeen dan kerken? en dan worden ze boos als hun hun zin niet krijgen, HALOO je zit hier wel in een ander land, WIJ bepalen de regels niet jullie, En bTw een paar moskeeen is heust niet erg, maar zo als het nu met nederland gaat gata te ver

Link to comment
Delen op andere websites

Omg!

Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn )

we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet??

Dus wat minder rastische opmerkingen hier

Weg met de kerken? heb je door dat je in nederland zit vriend niet in marokko of turkije ofzo kijk dit bedoel ik nou, met je WE GAAN TOCH OOK NIET ZEGGEN jullie hebben geen ene reet te vertellen

Link to comment
Delen op andere websites

Omg!

Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn )

we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet??

Dus wat minder rastische opmerkingen hier

Weg met de kerken? heb je door dat je in nederland zit vriend niet in marokko of turkije ofzo kijk dit bedoel ik nou, met je WE GAAN TOCH OOK NIET ZEGGEN jullie hebben geen ene reet te vertellen

slopen, allebij

moskeen en kerken, afbranden die handel. we leven nu in 2008, die onzin hebben we niet meer nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten jou afbranden :)

En jij bent volgens je profiel 18?... :7

Waarom zouden we in hemelsnaam meer kerken bouwen, staan er niet genoeg? Het dorp waar ik woon heeft er 2, voor 11.000 inwoners, en dat alleen maar omdat twee soorten christenen zo nodig niet in één kerk willen zitten.

Iedere gelovige in dit land heeft recht op een gebedshuis en die mogen van mij dan ook best gebouwd worden, maar het moet niet te ver gaan. Twee kerken of moskeeën in dezelfde wijk is onzin, maar een aantal in een grote stad (A'dam, bijvoorbeeld) en gewoon ééntje in kleinere steden en gemeenten vind ik best mogelijk. Zolang men er maar voor zorgt dat het gebouw in de omgeving past en het lawaai beperkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten jou afbranden :)

En jij bent volgens je profiel 18?... :7

Waarom zouden we in hemelsnaam meer kerken bouwen, staan er niet genoeg? Het dorp waar ik woon heeft er 2, voor 11.000 inwoners, en dat alleen maar omdat twee soorten christenen zo nodig niet in één kerk willen zitten.

Iedere gelovige in dit land heeft recht op een gebedshuis en die mogen van mij dan ook best gebouwd worden, maar het moet niet te ver gaan. Twee kerken of moskeeën in dezelfde wijk is onzin, maar een aantal in een grote stad (A'dam, bijvoorbeeld) en gewoon ééntje in kleinere steden en gemeenten vind ik best mogelijk. Zolang men er maar voor zorgt dat het gebouw in de omgeving past en het lawaai beperkt.

Fantastische gezegd jongen !!

Link to comment
Delen op andere websites

En voor de oudjes dan EXIT, moeten we die weg laten rotten? :{ Als mensen naar de kerk willen dan doen ze dat, als mensen naar de moskee willen doen ze dat. Niks mis mee toch. 0_0

ik deel volledig jouw mening ^_^

mensen kiezen zelf voor hun geloof, en willen dat dan ook graag kunnen beleven in de buurt waar ze wonen.

iedereen heeft daar recht op, en daar is inderdaad niets mis mee, zolang dat allemaal probleemloos verloopt. :7

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...