Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

Moslims :7

Ze rellen nu weer in Denemarken en in Iran en Pakistan vanwege die Cartoons.

Maar toch wel een vredelievend geloof hoor! :7

Ik vind ik dat er zonder problemen een cartoon mag worden uitgebracht over de profeet Mohammed. Er zijn toch ook 1000en Cartoons over Jezus, ik zie daar geen mensen over klagen. De moslims voelen zich gekwetst door de cartoons die ze te zien krijgen. Zoals Hans Teeuwen een keer zei: Ik voel me elke dag gekwetst over dingen die ik lees of op de tv zie, maar je bouwt er een schild voor.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Moslims :7

Ze rellen nu weer in Denemarken en in Iran en Pakistan vanwege die Cartoons.

Maar toch wel een vredelievend geloof hoor! :7

Ik vind ik dat er zonder problemen een cartoon mag worden uitgebracht over de profeet Mohammed. Er zijn toch ook 1000en Cartoons over Jezus, ik zie daar geen mensen over klagen. De moslims voelen zich gekwetst door de cartoons die ze te zien krijgen. Zoals Hans Teeuwen een keer zei: Ik voel me elke dag gekwetst over dingen die ik lees of op de tv zie, maar je bouwt er een schild voor.

Hier ben ik het mee eens :Y

En zei hij dat niet toevallig in Hans teeuwen en de meiden van Halal ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij gaat het er niet om dat een moslim een schaap op eet.

Mij gaat het erom hoe het dier vermoord wordt, want de keel doorsnijden bij een beest wat leeft is gewoon bruut en niet normaal.

Als je hem dood zonder dat hij het voelt en voor de rest alles goed heeft zeg ik nog ok maar de manier die ze nou gebruiken slaat nergens op.

Denk je dat een keel doorsnijden lang duurt? Trouwens, zoveel minder bruut zal een slager het ook niet doen :?

Moslims :7

Ze rellen nu weer in Denemarken en in Iran en Pakistan vanwege die Cartoons.

Maar toch wel een vredelievend geloof hoor! :7

Ik vind ik dat er zonder problemen een cartoon mag worden uitgebracht over de profeet Mohammed. Er zijn toch ook 1000en Cartoons over Jezus, ik zie daar geen mensen over klagen. De moslims voelen zich gekwetst door de cartoons die ze te zien krijgen. Zoals Hans Teeuwen een keer zei: Ik voel me elke dag gekwetst over dingen die ik lees of op de tv zie, maar je bouwt er een schild voor.

Ach, er zijn ook genoeg Christenen die verdomde snel beledigd zijn. Als ik mijn Deicide shirt met 'Fuck your God' erop draag krijg ik ook gezeik van ze... En wat dacht je van alle Amerikanen die zeuren om Harry Potter enzo? :7

Trouwens, dit is een topic over moskeeën in Nederland. Niet over 'wat vind jij van Moslims' of 'vertel waarom jij moslims stom vind'... ;)

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

Mij gaat het er niet om dat een moslim een schaap op eet.

Mij gaat het erom hoe het dier vermoord wordt, want de keel doorsnijden bij een beest wat leeft is gewoon bruut en niet normaal.

Als je hem dood zonder dat hij het voelt en voor de rest alles goed heeft zeg ik nog ok maar de manier die ze nou gebruiken slaat nergens op.

Denk je dat een keel doorsnijden lang duurt? Trouwens, zoveel minder bruut zal een slager het ook niet doen :?

Doorsnijden duurt zeker wel lang hoor.

Voor een tijd dat iemand heel veel pijn lijdt vind ik dat het erg lang duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij gaat het er niet om dat een moslim een schaap op eet.

Mij gaat het erom hoe het dier vermoord wordt, want de keel doorsnijden bij een beest wat leeft is gewoon bruut en niet normaal.

Als je hem dood zonder dat hij het voelt en voor de rest alles goed heeft zeg ik nog ok maar de manier die ze nou gebruiken slaat nergens op.

Denk je dat een keel doorsnijden lang duurt? Trouwens, zoveel minder bruut zal een slager het ook niet doen :?

Doorsnijden duurt zeker wel lang hoor.

Voor een tijd dat iemand heel veel pijn lijdt vind ik dat het erg lang duurt.

Als je alleen de slagaders doorsnijd zal het dier pas dood gaan wanneer hij te veel bloed heeft verloren, en dat duurt best lang. Maar als ze gewoon blijven doorhakken, moet het toch binnen 20 seconde gebeurt zijn. En dat is tergend lang als je bijna dood bent.

Overigens was er pas in het nieuws dat een speler van het nationale voetbal team van Egypte voor de finale van de Africa Cup een stier had geslacht. Daar was ook veel kritiek op, omdat hij een voorbeeld functie heeft. Daar ben ik het ook wel mee eens.

@Sdjafol: Een slager doet het minder bruut. Anders was daar al veel meer kritiek op geweest, net zoals de varkentjes die gecastreert worden zonder verdoving :-( Moet er echt niet aan denken man :7

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims :7

Ze rellen nu weer in Denemarken en in Iran en Pakistan vanwege die Cartoons.

Maar toch wel een vredelievend geloof hoor! :7

Ik vind ik dat er zonder problemen een cartoon mag worden uitgebracht over de profeet Mohammed. Er zijn toch ook 1000en Cartoons over Jezus, ik zie daar geen mensen over klagen. De moslims voelen zich gekwetst door de cartoons die ze te zien krijgen. Zoals Hans Teeuwen een keer zei: Ik voel me elke dag gekwetst over dingen die ik lees of op de tv zie, maar je bouwt er een schild voor.

Ach joh, in hun heilige boek staat het dat het niet mag, dus waarom zou je het doen? Je veroorzaakt er alleen maar problemen mee. En over de moskeeën: In de Moslim landen zijn ook wel kerken hoor. En iemand geloofd in bvb in Allah, laat hem dan gewoon lekker naar een moskee gaan. Iedereen maakt zich er druk om maar die mensen leven gewoon normaal en biden en zijn gelovig. En dat teveel moskeeën in NL kun je echt niet maken... Ik bedoel in elke dorp is hier ook een kerk enzv.. Dus best nutteloos dit. Laat die mensen gewoon geloven wat ze willen en hun geloof "uitvoeren". EN die Geert WIlders is ook doelloos, net als de Koran verbieden. Het is toch geen Spanje in de 16e en 17e eeuw? Nederland stond juist bekend om z'n vrijheid om het geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims :7

Ze rellen nu weer in Denemarken en in Iran en Pakistan vanwege die Cartoons.

Maar toch wel een vredelievend geloof hoor! :7

Ik vind ik dat er zonder problemen een cartoon mag worden uitgebracht over de profeet Mohammed. Er zijn toch ook 1000en Cartoons over Jezus, ik zie daar geen mensen over klagen. De moslims voelen zich gekwetst door de cartoons die ze te zien krijgen. Zoals Hans Teeuwen een keer zei: Ik voel me elke dag gekwetst over dingen die ik lees of op de tv zie, maar je bouwt er een schild voor.

Ach joh, in hun heilige boek staat het dat het niet mag, dus waarom zou je het doen? Je veroorzaakt er alleen maar problemen mee. En over de moskeeën: In de Moslim landen zijn ook wel kerken hoor. En iemand geloofd in bvb in Allah, laat hem dan gewoon lekker naar een moskee gaan. Iedereen maakt zich er druk om maar die mensen leven gewoon normaal en biden en zijn gelovig. En dat teveel moskeeën in NL kun je echt niet maken... Ik bedoel in elke dorp is hier ook een kerk enzv.. Dus best nutteloos dit. Laat die mensen gewoon geloven wat ze willen en hun geloof "uitvoeren". EN die Geert WIlders is ook doelloos, net als de Koran verbieden. Het is toch geen Spanje in de 16e en 17e eeuw? Nederland stond juist bekend om z'n vrijheid om het geloof.

Maar wat ik zo vreemd vind is dat er in iran, Pakistan, Afhanistan etc. Elke dag bomaanslagen,verkrachtingen, oorlogen, kindsoldaten en ga zo maar door zijn, maar de moslims liggen wakker om een cartoon. Ze moeten hun ogen eens openen, en zien wat er echt afspeelt in de wereld. Daarom vind ik het eigenlijk een kutcultuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verschrikkelijk! Straks zijn er meer Marokanen en Turken dan Nederlanders! Ik heb niks tegen die mensen hoor maar de Nederlandse dingen gaan gewoon weg! Straks word de taal ook nog eens aangepast :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik zo vreemd vind is dat er in iran, Pakistan, Afhanistan etc. Elke dag bomaanslagen,verkrachtingen, oorlogen, kindsoldaten en ga zo maar door zijn, maar de moslims liggen wakker om een cartoon. Ze moeten hun ogen eens openen, en zien wat er echt afspeelt in de wereld. Daarom vind ik het eigenlijk een kutcultuur.

Ik ben het met je eens dat ze zich niet druk moeten maken om zoiets onzinnigs als een cartoon. Maar het is niet zo dat ze niet wakker liggen om de vele oorlogen. Hier is dan ook erg veel aandacht voor maar ze pakken het op een verkeerde manier aan. Ze vechten namelijk mee in de oorlogen in plaats van er daadwerkelijk wat aan te doen.

Ontopic: Ik denk echt niet dat de Nederlandse taal zal verdwijnen door moslims. Misschien is het zo dat er veel buitenlands gesproken word in de grote steden maar als je goed om je heen kijkt zie je dat er toch nog normaal Nederlands gesproken word.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Ik denk echt niet dat de Nederlandse taal zal verdwijnen door moslims. Misschien is het zo dat er veel buitenlands gesproken word in de grote steden maar als je goed om je heen kijkt zie je dat er toch nog normaal Nederlands gesproken word.
Dat de Nederlandse taal verdwijnt is ook de riantste onzin. Dat zeg volgens mij ook niemand. Het gaat om de gehele Nederlandse cultuur, en die is nu al aan het veranderen. Dit komt door nieuwe technologië/ontwikkelingen enz. Maar komt ook door de instroom van buitenlanders die weer nieuwe culturen meebrengen. Ten minste, dat lijkt mij. Dus al die nostalgie over de molens, klompen, tulpen, stamppot enz. is onzin. Het verandert toch, en dat is niet tegen te houden, ook als je de buitenlanders eruit gooit en de grenzen afsluit.
Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Ik denk echt niet dat de Nederlandse taal zal verdwijnen door moslims. Misschien is het zo dat er veel buitenlands gesproken word in de grote steden maar als je goed om je heen kijkt zie je dat er toch nog normaal Nederlands gesproken word.
Dat de Nederlandse taal verdwijnt is ook de riantste onzin. Dat zeg volgens mij ook niemand. Het gaat om de gehele Nederlandse cultuur, en die is nu al aan het veranderen. Dit komt door nieuwe technologië/ontwikkelingen enz. Maar komt ook door de instroom van buitenlanders die weer nieuwe culturen meebrengen. Ten minste, dat lijkt mij. Dus al die nostalgie over de molens, klompen, tulpen, stamppot enz. is onzin. Het verandert toch, en dat is niet tegen te houden, ook als je de buitenlanders eruit gooit en de grenzen afsluit.

Inderdaad, taal- en cultuurevolutie wordt gewoon ten onrechte als verval gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims denken ook aan vrede, het is niet altijd oorlog, oorlog, oorlog!

Moslims worden lastig gevallen door Amerikanen, dan heeft Irak geen keus, of dood of oorlog.

Denk niet dat ik uit Irak kom, maar Irak valt mijn vaderland nu ook aan :N.

OTTO :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.

Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !!

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...