Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken.

En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD.

Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten.

Waarom worden al argumenten tegen moskeeën hier van de hand gewezen als racictisch? Ik denk dat dit totaal niet de bedoeling is voor de mensen die hier postte (teminste, ik niet). En dat we Nederland voor ons zelf willen houden is ook niet helemaal juist gezien het grote aantal vluchtelingen wat in ons land verblijft.

@ Moonbeam: Je haalde me de woorden uit de mond. Tegen dit tegenargument kan ik niet op... :duh:

@ Karamanci: Ik denk dat alle moslims je dankbaar zijn voor deze verhelderende uitleg, zo word er teminste met wederzijds respect over elkaar gesproken....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken.

En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD.

Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten.

Probeer dan maar eens een kerk in een extreem-moslim land te bouwen geheid succes (maar niet heus)

En mij zomaar als hitler te bestempelen vindt ik ook nog al zwak van jou ik heb gewoon mijn mening en ik merk het des te meer dat in de grote stad veel meer moskeeen zijn, daar komt nog bij dat ik tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen heb opgedaan met moslims. Dus sorry hoor als ik een beetje boos ben :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken.

En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD.

Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten.

Hij geeft zijn mening en jij begint meteen op hem te schelden, vind je het gek dat hij dan geen moskeen wil hebben? Jullie komen naar ons land omdat het bij jullie oorlog is, daar heb ik verder geen problemen mee. Maar als je dan iedereen uitgaat schelden alsof jij de baas bent, zou ik je gewoon het land uitschoppen. Nederland bied gewoon zijn 'gastvrijheid' aan, en dan ga je zo doen...

(Please, antwoord dit nu niet weer met zo'n gangsta post, dat intresseert me namelijk helemaal noppes)

Link to comment
Delen op andere websites

hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken.

En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD.

Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten.

Cesar heeft gelijk, julie mogen julie rasschtise opmerkingen tegen julie moeder zeggen, julie lijken wel hitlertjes ja, Nederland was toch zogenaamd een vrije land?

:7:7:7

hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

Dit slaat nergens op jij ***** *** aap. Moskeen mogen hier gebouwd worden net zoals kerken. Nederland is voor iedereen gek iedereen bouwt hier als het mag. Jullie rasictische opmerkingen wat voor acties zijn dit. Jullie willen nederland echt voor je zelf houden. Jullie geven mij echt het gevoel dat jullie allemaal hitler'tjes zijn en hier joden proberen dood te maken. Hou toch is op man bemoei je met je eigen zaken.

En waarom zegt iedereen dat er muziek wordt gedraait is moskees. WTF DAT HEB IK NOG NOOIT GEHOORD.

Muziek mag je ten eerste niet eens draaien in moskees laat staan feesten.

Hij geeft zijn mening en jij begint meteen op hem te schelden, vind je het gek dat hij dan geen moskeen wil hebben? Jullie komen naar ons land omdat het bij jullie oorlog is, daar heb ik verder geen problemen mee. Maar als je dan iedereen uitgaat schelden alsof jij de baas bent, zou ik je gewoon het land uitschoppen. Nederland bied gewoon zijn 'gastvrijheid' aan, en dan ga je zo doen...

(Please, antwoord dit nu niet weer met zo'n gangsta post, dat intresseert me namelijk helemaal noppes)

Nou, nu doen julie ''bazig'' Kraai :7 alsof Nederland van jou is :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Kraay - hou toch op man jezus. En of ik bazig ben jongen je weet neit wat je zegt. DE meeste hier op gtaforum weten niks van moslims maar neit iedereen mensen zoals karamanci, respect _O_ . Ik kom hier omdat het in ons land oorlog is nou nee ik ben hier geboren net als jij. Ik heb eerder op zulke posts belefd geantwoord ik dacht mischien luisterd iemand. Maar sommige hebben gwn die vooroordelen van ALLE moslims. Ik weet zelf veel moslims zijn agressief enzo. MAar dat wil niet zeggen dat alle moslims zo zijn.

Powerpats - ik kan begrijpen dat je nare ervaringen hebt gehad met moslims, ik ook met moslims al ben ik zelf moslim.

Maar veel marokanen zijn beetje raar, maar niet alleen marokanen zijn moslims ook : pakistan,turken,indonesiers,arabieren en ook nog veel afrikanen. Als 10 moslims stoer tegen je doen betekent het niet dat ze alle moslims slecht zijn, dus gaan we nu alle moskeen verbranden en op moslims jagen. Ik noemde je hitler omdat hitler ook Alle joden haatte omdat hij in zijn jeugd mischien door eentje is gepest.

En ik scheld nooit ik deed toch : *************** het kon ook iets aardigs zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe blijven we even rustig. :N

Overigens vind ik het nogal associaal om op moskeeën te zeiken, Nederland is van orgine ook nieteens christenlijk, dus waarom wel kerken maar geen moskeeën.

Ik denk bij mezelf laat iedereen bouwen wat hij wilt en dan is iedereen tevreden, ik vraag me serieus af of jij last hebt van een moskee..

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe blijven we even rustig. :N

Overigens vind ik het nogal associaal om op moskeeën te zeiken, Nederland is van orgine ook nieteens christenlijk, dus waarom wel kerken maar geen moskeeën.

Ik denk bij mezelf laat iedereen bouwen wat hij wilt en dan is iedereen tevreden, ik vraag me serieus af of jij last hebt van een moskee..

Juist ja, ''ik denk bij mezelf laat iedereen bouwen wat hij wilt en dan is iedereen tevreden'' maarja aangezien moslims hier wel moskeeén mogen bouwen maar wij in sommige landen geen kerk mogen bouwen vind ik dit zeer onterecht, maar natuurlijk kan de bevolking van dat land er weinig aan veranderen.

grtz kuys

Link to comment
Delen op andere websites

Haloooo,

Gaan we vedder andermans geloof uitkutten of beginnen we weer gewoon ontopic te worden?

Ik weet zekker dat het niet de bedoeling was van dit topic en daarom verzoek ik julie om hier mee te stopen ookal ben ik geen mod, iedereen is welkom in ons op een paar gevallen na en daar hebben wij niks over te zeggen!

>>> Door Mania-92: Je zegt het zelf al.. Je bent geen mod 0_0 <<<

Naja sory ben gewoon tegen geloof rasisme, en zekker als er om gescheld word :D .(ookal ben ik niet gelovig)

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe blijven we even rustig. :N

Overigens vind ik het nogal associaal om op moskeeën te zeiken, Nederland is van orgine ook nieteens christenlijk, dus waarom wel kerken maar geen moskeeën.

Ik denk bij mezelf laat iedereen bouwen wat hij wilt en dan is iedereen tevreden, ik vraag me serieus af of jij last hebt van een moskee..

Juist ja, ''ik denk bij mezelf laat iedereen bouwen wat hij wilt en dan is iedereen tevreden'' maarja aangezien moslims hier wel moskeeén mogen bouwen maar wij in sommige landen geen kerk mogen bouwen vind ik dit zeer onterecht, maar natuurlijk kan de bevolking van dat land er weinig aan veranderen.

grtz kuys

Wij mogen in hun land geen kerken bouwen, dus zij bij ons ook niet.

Zij sturen ons geen kerstkaart, dus wij hen ook niet.

Zij krijgen een snoepje, dus wij krijgen er ook een.

Komop vind je dat zelf niet erg kinderachtig? Als jij het zo "slecht" vind waarom maak je jezelf er dan ook schuldig aan? Je noemt moslims slecht omdat jij geen kerk mag bouwen, maar jij laat hun ook geen moskee bouwen..

Link to comment
Delen op andere websites

Moskeeën mogen van mij part ook weg, je moet maar is een kerk proberen te bouwen in hun land ;) Gegarandeerd geen succes.

In ieder geval, als je zegt dat je zeg wilt heb je vaak dat de reactie komt: "Racist, Hitler, Nazi...."

Ik vind als je zulke dingen zegt juist de racist in je eigen zoekt, ik weet nog goed dat er een opmerking kwam, dat de klokken luiden bij een kerk weg moesten, van mensen uit een moskee omdat die mensen daardoor niet konden bidden?

Maar goed van mij hoeven ze er niet te staan... ik zie liever een landschap met een paar schapen dan een koepel in allerlei kleurtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij geeft zijn mening en jij begint meteen op hem te schelden, vind je het gek dat hij dan geen moskeen wil hebben? Jullie komen naar ons land omdat het bij jullie oorlog is, daar heb ik verder geen problemen mee. Maar als je dan iedereen uitgaat schelden alsof jij de baas bent, zou ik je gewoon het land uitschoppen. Nederland bied gewoon zijn 'gastvrijheid' aan, en dan ga je zo doen...

Kleine correctie: de meeste politieke vluchtelingen (dus wegens oorlog etc) vluchten nauwelijks naar landen zoals Nederland toe. Die vluchten juist vaak naar buurlanden.

Het merendeel van de immigranten hier zijn economische vluchtelingen óf arbeidsimmigranten ;)

Ik vind trouwens dat er niet veel nuttigs uit dit topic komt... Het enige wat ik zie zijn aan de ene kant een stelletje zeikerds (beschreven in Mania-92s post) die vinden dat als moslimlanden intolerant zijn, wij dat ook maar moeten doen... En aan de andere kant heb je tegenstanders van het zeikgebeuren, die dan (helaas) met scheldwoorden en nutteloze argumenten komen.

Er zit hier een stelletje hypocrieten (ik noem geen namen -voel je je aangesproken? da's jouw probleem ;)) dat maar zeikt over dat er in die moslimlanden geen kerken gebouwd mogen worden en dat ze daar zo streng en intolerant zijn, maar ondertussen zijn ze zelf net zo erg en zijn ze tegen moskeeën in Nederland...

Jaja, lang leve logica.

-supremecars-, een landschap met schapen in plaats van die 'koepel in allerlei kleurtjes' zal je toch niet krijgen. Of er op die plek nou een flat, kantoorpark of een moskee staat, dat maakt toch weinig uit? Trouwens, met alle huidige problemen van depressieve tieners etc is een beetje kleur in ons landschap toch niet zo erg? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij geeft zijn mening en jij begint meteen op hem te schelden, vind je het gek dat hij dan geen moskeen wil hebben? Jullie komen naar ons land omdat het bij jullie oorlog is, daar heb ik verder geen problemen mee. Maar als je dan iedereen uitgaat schelden alsof jij de baas bent, zou ik je gewoon het land uitschoppen. Nederland bied gewoon zijn 'gastvrijheid' aan, en dan ga je zo doen...

Kleine correctie: de meeste politieke vluchtelingen (dus wegens oorlog etc) vluchten nauwelijks naar landen zoals Nederland toe. Die vluchten juist vaak naar buurlanden.

Het merendeel van de immigranten hier zijn economische vluchtelingen óf arbeidsimmigranten ;)

Ik vind trouwens dat er niet veel nuttigs uit dit topic komt... Het enige wat ik zie zijn aan de ene kant een stelletje zeikerds (beschreven in Mania-92s post) die vinden dat als moslimlanden intolerant zijn, wij dat ook maar moeten doen... En aan de andere kant heb je tegenstanders van het zeikgebeuren, die dan (helaas) met scheldwoorden en nutteloze argumenten komen.

Er zit hier een stelletje hypocrieten (ik noem geen namen -voel je je aangesproken? da's jouw probleem ;)) dat maar zeikt over dat er in die moslimlanden geen kerken gebouwd mogen worden en dat ze daar zo streng en intolerant zijn, maar ondertussen zijn ze zelf net zo erg en zijn ze tegen moskeeën in Nederland...

Jaja, lang leve logica.

-supremecars-, een landschap met schapen in plaats van die 'koepel in allerlei kleurtjes' zal je toch niet krijgen. Of er op die plek nou een flat, kantoorpark of een moskee staat, dat maakt toch weinig uit? Trouwens, met alle huidige problemen van depressieve tieners etc is een beetje kleur in ons landschap toch niet zo erg? :clown:

Of ik me aangesproken voel ja en nee, Ja omdat mijn naam in je bericht staat en nee, omdat ik me zelf geen zeikerd noem, zoiets noemt men een openlijke belediging.

Ik zie liever een natuur dan een gebouw dat is mijn mening, de moskeeën verpesten mijn uitzicht en dit is mijn mening, voel je je aangesproken reageer gerust. Ik ga niet zeggen dat het je eigen probleem is dat vind ik nog al laagjes.

Wat blijft er over van het landschap met koepels die geel zijn? Niet veel vind het er niet mooier op worden.

Mijn mening, en laat respect zien als je dit bericht leest, ipv RACIST, of Zeikerd... of net als hier boven Hypocriet, als je niet weet wat het woord betekent lees eerst eens een woordenboek of moet ik zeggen een vocabulaire?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij geeft zijn mening en jij begint meteen op hem te schelden, vind je het gek dat hij dan geen moskeen wil hebben? Jullie komen naar ons land omdat het bij jullie oorlog is, daar heb ik verder geen problemen mee. Maar als je dan iedereen uitgaat schelden alsof jij de baas bent, zou ik je gewoon het land uitschoppen. Nederland bied gewoon zijn 'gastvrijheid' aan, en dan ga je zo doen...

Kleine correctie: de meeste politieke vluchtelingen (dus wegens oorlog etc) vluchten nauwelijks naar landen zoals Nederland toe. Die vluchten juist vaak naar buurlanden.

Het merendeel van de immigranten hier zijn economische vluchtelingen óf arbeidsimmigranten ;)

Ik vind trouwens dat er niet veel nuttigs uit dit topic komt... Het enige wat ik zie zijn aan de ene kant een stelletje zeikerds (beschreven in Mania-92s post) die vinden dat als moslimlanden intolerant zijn, wij dat ook maar moeten doen... En aan de andere kant heb je tegenstanders van het zeikgebeuren, die dan (helaas) met scheldwoorden en nutteloze argumenten komen.

Er zit hier een stelletje hypocrieten (ik noem geen namen -voel je je aangesproken? da's jouw probleem ;)) dat maar zeikt over dat er in die moslimlanden geen kerken gebouwd mogen worden en dat ze daar zo streng en intolerant zijn, maar ondertussen zijn ze zelf net zo erg en zijn ze tegen moskeeën in Nederland...

Jaja, lang leve logica.

-supremecars-, een landschap met schapen in plaats van die 'koepel in allerlei kleurtjes' zal je toch niet krijgen. Of er op die plek nou een flat, kantoorpark of een moskee staat, dat maakt toch weinig uit? Trouwens, met alle huidige problemen van depressieve tieners etc is een beetje kleur in ons landschap toch niet zo erg? :clown:

Of ik me aangesproken voel ja en nee, Ja omdat mijn naam in je bericht staat en nee, omdat ik me zelf geen zeikerd noem, zoiets noemt men een openlijke belediging.

Ik zie liever een natuur dan een gebouw dat is mijn mening, de moskeeën verpesten mijn uitzicht en dit is mijn mening, voel je je aangesproken reageer gerust. Ik ga niet zeggen dat het je eigen probleem is dat vind ik nog al laagjes.

Wat blijft er over van het landschap met koepels die geel zijn? Niet veel vind het er niet mooier op worden.

Mijn mening, en laat respect zien als je dit bericht leest, ipv RACIST, of Zeikerd... of net als hier boven Hypocriet, als je niet weet wat het woord betekent lees eerst eens een woordenboek of moet ik zeggen een vocabulaire?

Wacht even, moskeeën moeten weg omdat ze je uitzicht verpesten, maar kerken (ook grote lompe gebouwen) mogen wel blijven? Komop, je weet zelf ook wel dat dat niet fair is.

Link to comment
Delen op andere websites

Of ik me aangesproken voel ja en nee, Ja omdat mijn naam in je bericht staat en nee, omdat ik me zelf geen zeikerd noem, zoiets noemt men een openlijke belediging.

Ik zie liever een natuur dan een gebouw dat is mijn mening, de moskeeën verpesten mijn uitzicht en dit is mijn mening, voel je je aangesproken reageer gerust. Ik ga niet zeggen dat het je eigen probleem is dat vind ik nog al laagjes.

Wat blijft er over van het landschap met koepels die geel zijn? Niet veel vind het er niet mooier op worden.

Mijn mening, en laat respect zien als je dit bericht leest, ipv RACIST, of Zeikerd... of net als hier boven Hypocriet, als je niet weet wat het woord betekent lees eerst eens een woordenboek of moet ik zeggen een vocabulaire?

Nounou, iemand is snel op haar teentjes getrapt hier...

Dat je liever natuur ziet dan een gebouw ben ik het met je over eens, maar dat is niet wat jij in je post zei. Jij had het over een moskee. Wat blijft er over van het landschap met koepels die geel zijn? Niet veel, maar niet meer of minder dan met een grauwe flat of een lelijke nieuwbouwwijk, die verpesten mijn uitzicht net zo erg.

Respect laten zien? Toon jij respect tegenover mij dan? Als iedereen zoveel respect tegenover elkaar toonde dan was de wereld een stuk vriendelijker geweest ;) Trouwens, jij lijkt met die toon van je ook niet veel respect tegenover mij te tonen...

Oh, en even voor de duidelijkheid - ik heb me het woord 'racist' niet in de mond genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic aangemaakt als bedoeling om met elkaar in discussie te gaan.. Maar niet op zo'n agresieve manier :N Dit had ik totaal niet verwacht, maar blijkbaar kunnen bepaalde mensen niet gewoon hun mening geven. Ze moeten hun argumenten ondersteunen met dreigingen en scheldpartijen. Jammer :N

@ Sdajafol

Dat hier bijna geen vluchtelingen komen is totaal niet waar. We hebben in Nederland op dit moment tussen de 160.000 en 180.000 vluchtelingen. Maar dat ze allemaal naar Nederland komen (volgens sommige mensen) is ook niet waar.

Hier een lijstje met de top 20 landen die vluchtelingen opvangen.

Landen met de grootste groep vluchtelingen binnen de grenzen

1-1-2005 1-1-2004

1. Iran 1.046.000 984.900

2. Pakistan 960.600 1.124.300

3. Duitsland 876.622 960.400

4. Tanzania 602.100 649.800

5. Verenigde Staten 420.900 452.500

6. China 299.400 299.400

8. Verenigd Koninkrijk 289.100 276.500

7. Joegoslavië 276.700 291.400

9. Tsjaad 259.900 146.400

10. Uganda 250.500 230.900

(...) (...) (...)

20. Nederland 155.257 185.558

Bron: 2004 Global Refugee Trends, UNHCR, juni 2005

Bewerkt: door Ruwie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...