Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb nog een eastereg bij Sunshine auto's. Daar staat een poster opgeplakt waarop staat: NO CREDIT? NO PROBLEM SECURED LOANS AVAILABLE your life is at risk if you do not keep up with payments Ik vind deze reclame wel droog, hij past ongeveer in het rijtje don't pee in our pool en No parking! Ik weet niet of deze al bekend is maar hij staat nog niet op de vice city eastereg pagina. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ja, dan kom je weer bij de discussie wat nu precies een EE is. Er zijn wel meer grappige reclameteksten van bedrijven, maar om ze nu allemaal als EE te bestempelen is ook een beetje overdreven. Daar komt bij dat met de EE's van Vice City wel heel ruim is omgegaan. Als je voorwaarden voor een EE gaat stellen, denk ik eigenlijk niet dat deze er doorheen komen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Toen ik vanochtend langs Discovery Channel zapte er schoot me een mogelijke easter egg te binnen. Men sprak hier namelijk over de Harley Davidson V-Rod wat uiteraard doet denken aan V-Rock. Nu is het niet zo dat ik dit dan blindelings als EE wil bestempelen, maar de grap is dat dit een typische motor is voor het stereotype V-Rock luisteraar: Harley Davidson V-Rod P.S: Zowel op het forum als WikiGTA kon ik hier (nog) niets over te vinden. Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 V-Rock is een speling op het echte radiostation K-Rock Reageren
Moonbeam Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Wanneer iets op het ene zinspeelt sluit dat het andere niet uit, hè? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Misschien nog een kleine EE, alhoewel ik niet zeker weet of het er wel één is: Op de Bloodring Banger staat '69' op het dak. En vraag nu niet wat er zo speciaal is op het dak. Ik weet wel niet of het de A of de B is. Reageren
kgta forum Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) In de kamer van de Malibu waar je tijdens de filmpjes van de missies de hele tijd zit en er telkens een persoon bijkomt voor 'The Job' staat het jacht van Colonel Cortez in het klein. Ook wel grappig. je kan ook in die kamer van de malibu komen zonder dat je een missie hoeft te starten als je dat wilt dan moet je naar de malibu gaan in de malibu ga je naar de bar schiet eerst de bediende dood (je krijgt een wanted level hiervoor omdat er een agent in de buurt is) spring dan over de bar kijk uit voor de marker dat je er niet perongeluk een beetje doorheenloopt loop langs de marker kijk uit dat je niet door de marker heen loopt want dan start de missie loop naar boven door de trap te nemen en dan kan je alle tijd nemen om te kijken naar dat bootje . de (easter egg) Bewerkt: 29 juli 2007 door kgta forum Reageren
kgta forum Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ik heb ook een paar easter eggs gevonden ze staan bij vice city general zoal agent army etc en bootje malibu enz Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 V-Rock is een speling op het echte radiostation K-Rock Maar dan wel een andere K-Rock namelijk (WXKR) WX K-Rock http://www.923krock.com/ Dit omdat Lazlow hier ook was op te horen en behalve dat Opie & Anthony hier nog steeds op zijn te horen. Reageren
kgta forum Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Is dat bootje onder de brug vanaf Prawn Eiland naar Downtown ook een EasterEgg, of wordt die daar niet onder gerekend? <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[EDIT door Lantyz: Ik heb hem erbij gezet]</span> Trouwens op Starfish Eiland zijn nog 2 zwembaden naast degene met het R* logo-vorm die er ook wel merkwaardig uitzien. <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[EDIT door Lantyz: Wordt aan gewerkt ]</span> het is geen easter egg maar is het jou niet opgevallen dat dat boot je weleens een wrak van een gezonken Reefer kan zijn dit type boot kan je ook echt mee mee varen je kunt hem vinden in de marina haven in ocean beach daar spawnt er altijd een Bewerkt: 29 juli 2007 door kgta forum Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 In de kamer van de Malibu waar je tijdens de filmpjes van de missies de hele tijd zit en er telkens een persoon bijkomt voor 'The Job' staat het jacht van Colonel Cortez in het klein. Ook wel grappig. je kan ook in die kamer van de malibu komen zonder dat je een missie hoeft te starten als je dat wilt dan moet je naar de malibu gaan in de malibu ga je naar de bar schiet eerst de bediende dood (je krijgt een wanted level hiervoor omdat er een agent in de buurt is) spring dan over de bar kijk uit voor de marker dat je er niet perongeluk een beetje doorheenloopt loop langs de marker kijk uit dat je niet door de marker heen loopt want dan start de missie loop naar boven door de trap te nemen en dan kan je alle tijd nemen om te kijken naar dat bootje . de (easter egg) Je of je speelt gewoon die missies uit en kunt er altijd naar binnen. Reageren
K.O. Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 je kan ook in die kamer van de malibu komen zonder dat je een missie hoeft te starten als je dat wilt dan moet je naar de malibu gaan in de malibu ga je naar de bar schiet eerst de bediende dood (je krijgt een wanted level hiervoor omdat er een agent in de buurt is) spring dan over de bar kijk uit voor de marker dat je er niet perongeluk een beetje doorheenloopt loop langs de marker kijk uit dat je niet door de marker heen loopt want dan start de missie loop naar boven door de trap te nemen en dan kan je alle tijd nemen om te kijken naar dat bootje . de (easter egg) Of je springt gewoon over de marker heen en doet niet zo moeilijk. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Is het jullie nog nooit opgevallen dat "Starbucks Coffee" en "Tarbrush Coffee" net iets te veel op elkaar lijken? :') en het tarbrush logo zie ter ongeveer hetzelfde uit als dat van starbucks ik heb dit ontdekt door een modification Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Volgens mij is dit al erg lang ontdekt , maar toch leuk als je het nog neit weet en het dan zelf ontdekt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Is het jullie nog nooit opgevallen dat "Starbucks Coffee" en "Tarbrush Coffee" net iets te veel op elkaar lijken? :')en het tarbrush logo zie ter ongeveer hetzelfde uit als dat van starbucks ik heb dit ontdekt door een modification Welke mod? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.