Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Is er iemand al in de ''geheime'' Gta VC wereld geweest?

Zo niet... Ga bij de malibu op de koelkast staan en blaas jezelf omhoog met een bazooka(let op je leven cheat is ASPIRINE) en dan ren je over de malibu dan zie je een weg probeer daar op te springen je valt en komt op de weg en je kan vrij rondrijden, alleen op de radar zie je waar je rijdt eer zijn bijna geen wegen :puh:

SUCCES :dans:

Dat kan ook gemakkelijk via onder andere deze glitch: -->Deze<--

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

nog ff over die easter egg in pole position kheb et geprobeerd maar het lukt me niet om verder te gaan op welke knop moet je dan drukken voor de PS2

kheb nog een leuke easter egg gevonden met typische rockstar humor

naast de winkel waar ze air guitars verkopen tegenover the pole position staat een andere leuke winkel

genaamd ''jack's prosthetics'' met nog wat grappige teksten zoals ''it won't cost you an arm and a leg'' en ''big nose sale now on''

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar Ammu-Nation gaat en je doet de shooting range challenge zie je allemaal targets van personen uit GTA3. Dit is een easter egg volgens mij

Was al bekend hoor,kijk maar !

Wel leuk gevonden.Deze komt tevens ook voor in de missie "the Shootist"

hier zie je het volledige overzicht van nog EE in de Shooting Range.

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enkele dagen geleden een nieuwe Easter Egg gevonden, denk ik. Waarschijnlijk is 'ie al gevonden, maar velen onder jullie weten dit waarschijnlijk nog niet. Het is de T-shirt (Franky Outfit) die je krijgt als je de 100% hebt uitgespeeld.

Deze dus:

VCFrankyOutfit.jpg

In de film The Game krijgt de man op het einde een soortgelijke T-shirt:

tshirtvcwq5.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas kwam na GTA Vice City uit, dus zal het geen verwijzing naar SA zijn. Wel naar GTA III, want daar was ZIP ook al aanwezig.

ZIP is een pariodie van één of ander kledingmerk, CASH is ook een parodie daarop, en dat kan je dan weer in VC vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 'gash', opengescheurt betekende. En dat na Vice City in San Andreas die winkel ZIP heette, wat dichtgeritst betekend. Want bij de winkel gash was ook uitverkoop.

EDIT: Oja, ik weet het weer. Het was wikiGTA kijk maar:

GASH is een persiflage op de kledingzaak GAP. 'Gash' is Engels voor 'scheur'. In GTA Vice City sluit de kledingzaak binnenkort. Inderdaad; in GTA's die zich na 1986 afspelen is de kledingzaak komisch genoeg hernoemd naar 'ZIP', Engels voor 'dichtgeritst'.
Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit een Easter Egg zal zijn. Hoeveel mensen hebben er in Amerika een achternaam die 'Smith' luidt? En als er dan ook nog iemand één van de voorletters van BJ Smith in zijn naam heeft staan... Als je het mij vraagt geen EE dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...