Bierbuikje Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 1. Die was al bekent. 2. Net als wat posts hiervoor: Het vliegtuig lijkt op een Joystick (door KoenKucharek) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keessie Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Als je in het eerste land bij de haven in de garage ben en je gaat naar buiten zie je heel eventjes het water boven je stromen(altans dat is bij mij) als je op een goed punt stil staat zie je allemaal golven boven je omdat je onder de zeespiegel ben ik weet niet of dit onder easter eggs valt dus ik melde het maar gewoon even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Als je in het eerste land bij de haven in de garage benen je gaat naar buiten zie je heel eventjes het water boven je stromen(altans dat is bij mij) als je op een goed punt stil staat zie je allemaal golven boven je omdat je onder de zeespiegel ben ik weet niet of dit onder easter eggs valt dus ik melde het maar gewoon even Het is geen EE, maar eerder een glitch. Een EE is een verwjzing/grapje naar iets. Wat is een Easter Egg?Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kruger Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Alex Shrub, de radicale politicus in VC is een parodie op George Bush. Shrub en Bush betekenen hetzelfde in het Engels. Bovendien zijn Alex en George allebei namen die uit het Grieks komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Alex Shrub, de radicale politicus in VC is een parodie op George Bush. Shrub en Bush betekenen hetzelfde in het Engels. Bovendien zijn Alex en George allebei namen die uit het Grieks komen. dat van het grieks weet ik niet, maar bush en shrub wel. ik denk dat je een soort van EE hebt gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 wel erg vergezocht niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2008 wel erg vergezocht niet? bij ons moet je de eieren zoeken, soms ook heel ver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Ik Heb er misschien ook een: Flash FM, Fresh FM? Kan Dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Net eventjes Vice City gedaan, en toen ik over Leaf Links vloog, zag ik een raar figuur in een zandbak... Ik heb er even een screen van gemaakt. De afbeelding is gespiegeld, anders kreeg ik hem er niet op deze manier op. Het lijkt een beetje op het vrouwelijk voortplantingsstelsel, lijkt me. Misschien nieuwe EE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Is er iemand al in de ''geheime'' Gta VC wereld geweest? Zo niet... Ga bij de malibu op de koelkast staan en blaas jezelf omhoog met een bazooka(let op je leven cheat is ASPIRINE) en dan ren je over de malibu dan zie je een weg probeer daar op te springen je valt en komt op de weg en je kan vrij rondrijden, alleen op de radar zie je waar je rijdt eer zijn bijna geen wegen SUCCES Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 tussen downtown en leafy links had een man op een zeeberg met een blok aan zijn voet gezien is dat al bekend?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 tussen downtown en leafy links had een man op een zeeberg met een blok aan zijn voet gezienis dat al bekend?? Deze waren inderdaad al bekend. Er ligt trouwens ook nog een lijk ten zuidoosten van Prawn Island. Meer informatie op WikiGTA (staan meeste EE's al op). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 tussen downtown en leafy links had een man op een zeeberg met een blok aan zijn voet gezien is dat al bekend?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) tussen downtown en leafy links had een man op een zeeberg met een blok aan zijn voet gezienis dat al bekend?? Deze waren inderdaad al bekend. Er ligt trouwens ook nog een lijk ten zuidoosten van Prawn Island. Meer informatie op WikiGTA (staan meeste EE's al op).(als dit niet mag hoor ik het wel he VWO-er?) Bewerkt: 16 maart 2008 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Ik heb een hele stomme, het is ook zeker geen EE. Maar het is een geintje (zoals in de titel van dit topic.) Ik zat in de Cuban Hermes. En toen moest ik denken aan Cuban Herpes. Als je niet weet wat herpes betekent, moet je het zelf maar ff opzoeken. xD Het moet maar net je humor zijn, sommige vinden het niet grappig, maar ik wel. Bewerkt: 25 maart 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.