1974 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit een Easter Egg zal zijn. Hoeveel mensen hebben er in Amerika een achternaam die 'Smith' luidt? En als er dan ook nog iemand één van de voorletters van BJ Smith in zijn naam heeft staan... Als je het mij vraagt geen EE dus. Nee,maar het had gekunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 op starfish island liggen van die strand ballen als je daar op schiet vliegen ze de lucht in en als je ze op je hoofd krijgt vliegen ze weer de lucht in en als je hem dan weer op je hoofd krijgt dan komt er een 1 te staan en als je ze dan nog een keer op je hoofd krijgt komt er een 2 te staan en ga zo maar verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Eigenlijk is dat niet een EE maar eerder een mini-challenge want het aantal keep-ups (want zo heet dat) staat in je stats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Zou er iemand misschien een plaatje kunnen posten van die strandballen? Ik heb ze namelijk nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) hier de plaatjes: de bal koppen en nog een kaartje bij het huis waar die ligt Bewerkt: 18 juni 2008 door gta fan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Oke,hartelijk bedankt gta fan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megan Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Mischien al bekend heb het nog niet gezien maar als je op het strand staat is er een huis wat lijkt op een gezicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Je heb toch ook zon plaats in amerika of natuurpark waar je zon shirt kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Volgens mij heb ik enkele leuke verwijzingen gevonden. Ik had daarnet Carlito's Way gekeken, een of andere mooie actiefilm. Maargoed, er doet iemand mee, genaamd 'David Kleinfield" (gespeeld door Sean Penn). Ik meende echt wel een verwijzing naar Ken Rosenberg te zien. Beide zijn ze advocaten en beide hebben ze zo'n haarstijl; David Kleinfield Ken Rosenberg Tweede; Na een tijdje in de Arena te racen merkte ik het bord op "Earn Cash, Not Kudos". Lijkt dit niet wat op de Project Gotham Racing beloningen? En ten laatste had ik nog dingen gevonden die te maken hadden met Miami Vice. Onderandere wanneer je een Wanted hebt van 3 sterren komt een Cheetah je toch achterna? Wel, kijk wie er uit stapt. Volgens mij lijken deze figuren enorm op Crockett en Tubs. Een blanke man en een kleurling. Ook vond ik een screenshot op google waarbij ze in hun boot zitten. De Chris Craft Stinger.... En als ik het goed heb staat hij gezellig toch ook op de cover van GTA:VC? Helaas niet goed te zien, maar werd daarnaa doorzeefd met kogels . Bewerkt: 23 juli 2008 door Ice Banana Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik heb geen screen omdat het op mijn zus haar pc gebeurde maar ik vertel het wel even(ik zat er toevallig bij): Ze zat Vice City MP te spelen, ze reed met de brommer tegen die brommer shop(die eruit is gehaalt) en viel ergens doorheen, ik denk net door een punt van het dak. Je zag misschien net 2 seconden die winkel die eruit is gehaalt en plots viel ze helemaal door de grond heen, en kwam ze plots weer op de straat terecht. Ik weet dat dit een outtake is(staat ook bij wikigta), maar ik was er eigenlijk nooit ingeraakt, tot gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Zag het zojuist in de cd-handel in de North point mall: Een flauw persiflage op Iron Maiden's 'The number of the beast': Bewerkt: 2 november 2008 door SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Twee gezien: Respectievelijk 'Een divisie van bla bla bla' 'Vice city international airport Angst en bagage terminaal' >>> Door Flying Dutchman: Al laaaaang bekend en ik krijg jouw plaatje trouwens niet groter.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DutchStyle Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Freight betekent vracht niet angst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Omdat het wel heel erg onwaarschijnlijk is dat er ooit nog nieuwe easter eggs in Vice City gevonden worden, gaat dit onderwerp op slot. Mocht je denken toch nog iets nieuws gevonden te hebben, dan kun je mij een PB sturen en dan kijk ik of het nog het posten waard is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Deze winkel heet ''Bunch of Fools'', dat is een woordspeling op de Engelstalige uitdrukking ''bunch of tools'', oftewel: '''stel gekken''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.