Ymosky Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Er staat toch gewoon duidelijk "bunch of tools" met een T? En dat betekend zoiets als "stelletje gereedschappen", en dat klopt ook wel geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Oh, ik heb de namen omgedraaid . Het moest natuurlijk het volgende zijn: Deze winkel heet ''Bunch of Fools Tools'', dat is een woordspeling op de Engelstalige uitdrukking ''bunch of tools fools'', oftewel: '''stel gekken''. Bewerkt: 1 oktober 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Kijk voor alle easter eggs eens naar deze video, zeker leuk om te zien hoeveel easter eggs er zijn. 'GTA Vice City - Easter Eggs and Secrets' bekijken op YouTube - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2016 (bewerkt) Al een tijdje ''stoorde'' het me dat een Vice City-variant van deze pagina niet op de wiki bestond. Vandaag heb ik deze aangemaakt. Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, maar misschien staat er iets tussen dat nog niet vernoemd was (en anders is het hopelijk simpelweg een mooi overzichtje). De pagina ga ik zo snel mogelijk (misschien vandaag nog) goed integreren in de wiki, vooralsnog betreft het dus een weespagina, maar dat terzijde. Meningen? Ik ken GTA VC niet zo goed als GTA III, dus ben ik wellicht misschien iets vergeten? Heb ik iets over het hoofd gezien? Is ''Mean Street Taxis'' misschien afgeleid van de film ''Mean Streets''? Of hebben deze posters nog iets te betekenen? edit: Daarnaast had ik ook onderstaande afbeeldingen nog op mijn hardeschijf staan (deze komen, net als die op de wikipagina, rechtstreeks uit de gamefiles). Iemand enig idee of dit nog iets te betekenen heeft? Bewerkt: 2 november 2016 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2016 Bump ^ En daarnaast was het volgende nog niet gemeld in dit topic, nogal overduidelijk daar men nauwelijks om deze EE heen kan. Maar voor de compleetheid meld ik hem toch even : Het opstartscherm van GTA Vice City is een parodie op de interface van de Commodore '64. Daarnaast heb ik onlangs ook deze pagina gesplitst, gecorrigeerd en uitgebreid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2016 Toch goed om te zien dat zo'n spel een eeuwige bron van inspiratie blijft om van alles in te vinden en te duiden. Is deze EE ook compatibel met het jaartal van Vice City en de technologische vooruitgang die op dat moment in real-life al geboekt was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2016 De Commodore '64 verscheen in 1982, destijds was men dus reeds bekend met dit scherm. GTA Vice City zelf was natuurlijk wel een maatje te groot voor de hardware van die tijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.