Ruwie Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ja dat bedoelde ik Maar volgens mij kan je zulke lessen niet in Nederland volgen... Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Zo'n jonge in mijn kla zit op jinjutsu of ninjistsu ofzo in ieder geval een van die 2. hij leert vechten met zwaarden en stokke zegt hij. En hij vecht nooit op sgool want heeft geleerd zich in te houden enzo. Mischien is dat wel leuk. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik zelf vind die oosterse sporten niet oz aantrekelijk ik vind een beetje ruige sporten veel leuker zoals boksen(waar ik overginds ook op zit) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 ik zelf zit niet op een vechtsport , maar was laatst wel naar een wedstrijd aan het kijken , we konden er zo heen omdat mijn vriend van mijn zus Nederlandskampioen boksen is , was raar om te zien , maar zou zo nog een x gaan Ook heb ik respect voor boksers , ze boksen , maar eigenlijk gewoon als vrienden tegen elkaar .. Reageren
Ruwie Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb me vergist dat er geen lessen in Nederland zijn van Jui Jutsu.. Ze zijn er wel degelijk!! volgende week ga ik de eerste proefles volgen Reageren
Wesley Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Dan heb jij echt geluk! ik kan alleen in Winschoten iets vinden over: win chun, karate, judo, kickboxen. Verder zijn hier geen echte vechtsporten, of ik moet wekelijks naar Groningen, en dat kost weer te veel geld. Dus tsja.. Reageren
Kyl-El Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 heb een paar jaar geleden een aantal jaren op taekwon-do gezeten Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik wil graag op een vechtsport waar je vooral leert jezelf te verdedigen.Met verschillende grepen en slagen enzo... Niet karrate of judo want dat heb ik al gedaan.. Iemand nog ideeën? Win Chun? Kick boxen? Er zijn echt zoveel vechtsporten.. Boksen is niet echt iets voor mij. Ik heb ooit van Jui Jutsu ofzoiets gehoord.. Dat leek me precies bij me passen.. Heeft iemand daar meer informatie over? ik doe jui-jitsu das van alles das karate judo aikido(verkeerd geschreven zeker)en nog andere gevecht sporten je leert er klemmen en grepen maar ook vechten en worpen Reageren
Ruwie Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik wil graag op een vechtsport waar je vooral leert jezelf te verdedigen.Met verschillende grepen en slagen enzo... Niet karrate of judo want dat heb ik al gedaan.. Iemand nog ideeën? Win Chun? Kick boxen? Er zijn echt zoveel vechtsporten.. Boksen is niet echt iets voor mij. Ik heb ooit van Jui Jutsu ofzoiets gehoord.. Dat leek me precies bij me passen.. Heeft iemand daar meer informatie over? ik doe jui-jitsu das van alles das karate judo aikido(verkeerd geschreven zeker)en nog andere gevecht sporten je leert er klemmen en grepen maar ook vechten en worpen Ik zit nou ook op jui-Jitsu.. Het bevalt me wel maar het is een zware sport, dat merk ik nou al. Maar je leert er verschillende grepen en worpen dus het is een goede verdedigingssport... Reageren
Wesley Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik zit nou ook op jui-Jitsu.. Wow, dan zit je er wel heel gauw op, ik denk iets te snel.. Want 4/5 dagen geleden zei je nog dat je er op wou, en nu zit je er al op. Maarja. Reageren
Ruwie Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik zit nou ook op jui-Jitsu.. Wow, dan zit je er wel heel gauw op, ik denk iets te snel.. Want 4/5 dagen geleden zei je nog dat je er op wou, en nu zit je er al op. Maarja. Beetje trietst dat je overal iets achter gaat zoeken.. Ik ben alleen eerder daar begonnen dan ik dacht, en dat was het.. Lijkt me best moeilijk om zo te leven.. overal iets achter zoeken enzo Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Ik zit een maand 7 of 8 Onder Taekwondo over half jaar Examen voor gele slip. Bewerkt: 8 maart 2008 door gta player10 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik zit nu net 5maanden ofzo op Teakwando, kheb nu gele band maar ga voor de zwarte:P het is wel leuk want je maakt je soepel, je leert je evenwicht houden, schoppen, slaan, afweren, en sterker worden Reageren
rubensanti Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik wil op bujinkan gaan alleen ik kan er pas op als ik 16 ben Heb er al best veel filmpjes van gezien en het lijkt me echt een vette sport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.