Draycott Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb een half jaar kickboxen gedaan Een half jaar Taek Wondo gedaan En nu doe ik aan Muay Thai aka Thai box voor al ander half jaar ik train mee met de gevorderden. Reageren
The Wizard Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik heb twee jaar judo gedaan ben na val met fiets gestopt schouder uit de kom Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik heb karate gedaan maar vondt er na een tijdje niks aan Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb eerst een flinke poos Judo gedaan. Toen ik aan de slag ging als leercontract restauranthouder had ik nog vrij weinig tijd om ernaar toe te gaan vanwege de lange en rare uren in de horeca. Eerlijk gezegd zou ik wel graag weer zoiets doen. Het is altijd een gezellige sfeer en je leert je een pak beter te verdedigen. Ik heb ook nog even karate gedaan, maar daar was de sfeer anders net als de grepen en de gevechten. Judo is wel minder sterk als karate, maar toch kies ik er voor om Judo weer terug te doen. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik zit op Fitness. mvg, Kloep Reageren
m.o.d Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) ik zit sinds kort op karate, en mag eind mei misschien al examen doen voor gele band ik ga geen gevechten/toernooien ofzo doen, want dat vind k niet echt leuk.. Bewerkt: 20 april 2008 door m.o.d Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik ga over 2 weken een proefles voor een soort karate/kung fu wete eigelijk niet wat het is Reageren
Wesley Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hmm, ik heb telkens plannen om weer op een vechtsport te gaan, ik zit te denken aan de sporten Jiu Jitsu, of Win Chun, of Win Tsjun. Heeft iemand hier toevallig enig idee of deze sporten legaal zijn in Nederland? Ik ben nu even een beetje te lui om te gaan zoeken ** excusses voor de bump, ik lette even niet op de datum ** Bewerkt: 28 juni 2008 door Wesley_GTA Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zit op Teakwondo. Dat is een vecht/verdedigings sport. Ik vind het alleen saai worden, dus ik ga er binnekort van af. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik zit nu een paar jaartjes op kickboxen en het blijft leuk Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik zit bijna 1 jaar onder Taekwondo het bevaldt me wel goed want, de dochter van een jeugdvriend van m'n vader heeft Zwarte Band en helpt mij. En een ander meisje daar op Taekwondo heeft Zwarte Slip en helpt mij ook zijn 2 vriendinnen van elkaar (Niet Lesbisch!!) Dus het is wel leuk En ik ga binnenkort op voor mijn Gele Slip Reageren
protection Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Eajh IK heb een paar jaar kickboks gedaan en toen ben ik over gegaan op jiu-jitsu Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Zit nu ongeveer één maand Karate echt top gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.