Wesley Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Die freefight is gewoon elkaar kapot maken zonder stijl.Dan vind ik Taekwondo, Judo, karate veel beter. EDIT: ik snap niet dat mensen dat willen doen :s Natuurlijk is het wel gebaseerd op bepaalde stijlen. Zo zie je vaak dat iemand op de grond in een houdgreep wordt gezet.. oftewel dat lijkt veel op Jiu Jitsu en je ziet veel dat ze elkaar grote meppen geven dat lijkt dus veel op kickboxen/boksen.. Er zit echt wel stijl in, Freefighten is gewoon Mixed Martial Arts.. Oftewel gemengde vechtkunsten. Bewerkt: 18 juli 2009 door Wesley_GTA Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) free fighting... DUH Nee, Ik heb karate gedaan Bewerkt: 23 juli 2009 door j0uk3 Reageren
thomas1010 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik zat nog nooit op een vechtsport maar mischien ga ik vanaf september/oktober beginnen met taekwondo. Reageren
game~skater Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Die freefight is gewoon elkaar kapot maken zonder stijl.Dan vind ik Taekwondo, Judo, karate veel beter. Die werken toch met punten ? Judo met rug op de grond EDIT: ik snap niet dat mensen dat willen doen :s Kickbox, muay thai (A.K.A. Thai boks) is ook met punten, als je daar op oefent. En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc. @Wesley_GTA: Ik doe zelf ook een beetje aan jiu-jitsu, maar ik wil graag BJJ gaan doen (Brazial Jiu-Jitsu) Sorry voor het bumpje Bewerkt: 23 september 2009 door game~skater Reageren
DesertStorm Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Zelf doe ik aan Thaiboksen Dit doe ik gemiddelt 2 x per week. Op de kazerne doen we ook nogal wat aan boksen, Taekwondo, Judo, Karate en al dat soort dingen. Maar Thaiboksen blijft toch echt mijn lievelingssport. Opvalend vind ik trouwens dat er veel schedels zijn die hier maar postte voor het cijfertje. Sommige bullshit antwoorden zoals: ik doe aan geen vechtsport maar ik wil het wel ooit gaan doen. Daar moet ik nog erg aan wennen in dit forum. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Taekwondo. Ik doe het 2x per week, maandag en woensdag. Heb groen. =] Reageren
Choclate Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik doe al 5 jaar Kyokushinkai Karate en ik ga er ook nog meedoor. Ik ben Oranje band met gele slip (ik ga niet vaak op examen ik vecht meer) ik vind de band niet zo belangrijk. Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik zit op Taekwondo sinds 1.5 maanden denk ik. Maar ik wil binnenkort ook gaan boksen. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Kung Fu: Ik heb nu een jaar Zwarte band Judo: Gele Band En misschien raar: Ik doe sinds m'en 12 aan Worstelen ( en niet van dat dom gedoe echt ieman oppakken en weggooien) Reageren
marv666 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc. dat stukje vel meepakken kan niet waar zijn, aangezien je alleen de kleding mag pakken en die (mits het een echt judopak is) zo stevig is dat je er niet fatsoenlijk een stuk vel bij kan pakken. dit weet ik omdat ik zelf al sinds 1999 aan judo doe, ben nu aan het trainen voor de zwarte band. Reageren
game~skater Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc. dat stukje vel meepakken kan niet waar zijn, aangezien je alleen de kleding mag pakken en die (mits het een echt judopak is) zo stevig is dat je er niet fatsoenlijk een stuk vel bij kan pakken. dit weet ik omdat ik zelf al sinds 1999 aan judo doe, ben nu aan het trainen voor de zwarte band. Ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon bij de onderarm. Reageren
marv666 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon bij de onderarm. als je echt goed vastpakt, dan doe je dat bij de elleboog, zodat je meer controle hebt, dan wanneer je bij de onderarm pakt. Reageren
Joostumband Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik doe MMA, thaiboks en Commando Krav Maga (hoe wel die laatste eigenlijk geen vechtsport is). Reageren
game~skater Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon bij de onderarm. als je echt goed vastpakt, dan doe je dat bij de elleboog, zodat je meer controle hebt, dan wanneer je bij de onderarm pakt. Dat weet ik niet, zal het binnen kort eens proberen... Heb eigenlijk nog niet zo veel gehad over de pakking. Dus ja, Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik zie dat hier ook een paar judo doen. Ik zit nu ook flink wat jaartjes erop, ga deze zomer op voor de bruine band en ik ben dojo-assistent. En ik doe het nog steeds met plezier elke keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.