Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

Eindelijk een topic naar mijn hart.

Ik heb:

- Tiberian Sun + Firestorm (expansionpack)

- Red Alert 2 + Yuri's Revenge (expansionpack)

- Renegade

- Tiberium Wars

- Binnenkort Kane's Wrath

Shit kan een mod deze 2 posts samenvoegen?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

LEES DEZE POST NIET (geheel) ALS JE TIBERIAN DAWN EN TIBERIAN SUN + FIRESTORM NOG NIET UITGESPEELT HEBT!!!!

De leiding gevende persoon van The Brotherhood of Nod: Kane, gaat dood in Tiberian Dawn en Tiberian Sun.

GDI storyline

In Tiberian Dawn, verdwijnt hij in het ligt van The Ion Cannon van GDI.

In Tiberian Sun, wordt hij door Officer Mcneil doorboord met een speer.

Echter, in Firestorm, blijkt dat Kanes lichaam alsnog verdwenen is in de Ion Cannon van GDI.

Aan het einde krijg je een cutscene te zien waar Kane (mogelijk in een cryonische toestand) in een buis zit met vloeistof. In het scherm erboven is te zien dat Kane en CABAL afwisselent een gesprek hebben.

Nod Storyline:

Kane sterft niet alleen in Tiberian Sun. Hier verdwijnt hij nadat hij

de raket met Tiberium heeft afgevuurd.

Tiberian Wars:

In de GDI campagne sterft Kane doordat hij tezamen met de Temple of Nod met

de grond gelijk wordt gemaakt door GDI's Ion Cannon. Dit veroorzaakt dat de Scrin land op de aarde.

Echter in de Nod campagne blijkt Kane nog te leven. De aanval op de Tempel was expres uitgelokt zodat de Scrin

zou landen en dat Kane hun technologie over Tiberium kon stelen. Dit onthult Kane nadat de speler (jij dus) de laatste Nod missie behaalt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Command and Conquer Renegade.

IN een van de missies dringt Havoc een plaats binnen waar mogelijk het graf van Abel ligt.

Tevens blijkt staat in de bijbel deze zin: And Cain went out from the presence of The Lord, and lived in the Land of Nod, on the east of Eden. Het betekend dat Kaïn vertrekt uit het land van de heer, en zich vestigt in het Land van Nod. Vele van zijn soldaten zien Kane aan als Kaïn, de eerste moordenaar. Dit lijkt erg te kloppen omdat Kane vaak spreuken uit de bijbel gebruikt. Tevens heet in Tiberian Dawn, Kane's rechterhand Seth, welke tevens de naam was van de derde broer van Kaïn

Command and Conquer Red Alert.

Kane verschijnt hier als Slatins mysterieuze raadsman. Het enige wat hij doet

is Stilstaan en Stalin af en toe (voor de speler onhoorbare) adviesen toefluisteren.

Nod zal zeer waarschijnlijk zijn aandeel hebben in de Koude oorlog. om zijn uiteindelijke doel te

verwezelijke.

Aan het einde van de Sovjets Campain zegt Stalins m,aitresse dat zij hem vergiftigt heeft. En dat ze lid is van de Broederschap van Nod. Ze zegt ook dat in de vroege jaren negentig de Broederschap volledig uit de schaduw zal herreizen. Daarna schiet Kane de maitresse in de rug en zegt met een grijns: Comrade Chairman, i am the future.

Gedeelte Bron: Wikipedia/Kane

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Command and Conquer Generals online gekocht eergsiteren. Uiteraard heb ik hem gekocht voor de multiplayer. Helaas ondervind ik bij de multiplayer een irritant probleem; negen van de tien keer als ik met iemand een ''quickmatch'' wil spelen krijg ik deze foutmelding:

post-66300-1218051648.jpg

Ik heb al bij de uitzonderingen van Firewall Generals gestop, geen resultaat, zelfs als ik Firewall helemaal uitzet kan ik nog niet normaal spelen. Een enkele keer lukt het me om gewoon te connecten met mijn tegenstander, maar vaak is het ofwel dat ik meteen bovenstaande foutmelding krijg, ofwel dat ik de map in ben maar mijn tegenstander niet (ik vermoedt dat hij/zij dan de foutmelding krijgt). Een enkele keer loopt alles wel soepel en kan ik normaal spelen.

Ik heb dit probleem dusdanig vaak, ook tegen spelers die al meer dan 300 potjes gespeeld hebben en het dus wel snor zit met hun Firewall, dat het ook niet (altijd) aan mijn tegenstander kan liggen.

Ik geloof dat dit probleem zich meer voordoet bij mensen, maar iemand zou me erg helpen als hij/zij uitlegt wat ik eraan moet doen als ik er iets aan kan doen.

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Naast de configuratie binnen je Windows/Antivirus-firewall, raad ik je aan om ook enkele poorten van je router/modem te openen. Een router/modem beschikt tegenwoordig ook vaak over een ingebouwde firewall, die af en toe handmatig aangepast dient te worden voor bijvoorbeeld het online kunnen spelen van games.

Dit zijn de poorten die je voor Command and Conquer: Generals moet openen:

TCP poorten:

80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP poorten:

4321, 27900

Overigens kun je hier terecht voor ondersteuning bij het openen van de poorten.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat mijn SpeedTouch 780 WL van KPN nou net in op die site voorkomen... :(

Wat ik nu gedaan heb is gewoon Firewall geopend, naar uitzonderingen gegaan, poort toevoegen. Ik heb alle poorten die jij beschrijft toegevoegd, maar dit heeft geen enkel resultaat. Nog steeds ondervind ik hetzelfde probleem...

Doe ik iets fout en zo ja wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Op die manier ben je nog steeds binnen je Windows/Antivirus-firewall bezig. Ik betwijfel of je daarmee wat opschiet. Op de site vind je overigens wel de SpeedTouch 780 V6, welke dicht in de buurt komt bij jou router. Vaak is de opbouw van het menu onder een bepaald type model hetzelfde, dus je kunt het beste die als alternatief nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is, niemand weet waarom Kane nooit doodgaat? Ik zou het ook niet willen, anders zullen er geen geen C&C's met als onderwerp 'Tiberium' meer komen.

Lees mijn 2e post op deze pagina. Ik denk dat Kane (volgens het spel) echt Kaïn is, en

een van Gods eerste schepsels was.

Wees blij dat ie niet sterft. anders zou ik C&C ook gelijk waardeloos vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik op het moment alleen generals (wat buiten de saga valt) (en RA2 gebrand) heb ga ik het c&c Saga pakket kopen. Dat is first decade+tiberium wars. Ook koop ik daarbij dan Kane's wrath. Dan ben ik bij red alert 3 met het verhaal helemaal bij en kan ik me daar ook is een keer in verdiepen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...