Honkbal95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 net ff de Beta van Ra3 gespeeld echt vet gaaf is dat Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 net ff de Beta van Ra3 gespeeld echt vet gaaf is dat Het is nog maar een Beta, er kan nog vanalles worden veranderd aan het spel. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 maar ik vind dat CnC ver naar beneden is gegaan nadat Ea Westwood had overgenomen naa Ra youri's revange Tiberian sun blijft de beste uit de serie (speel m nog steeds ) en Ra2 ook Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 maar ik vind dat CnC ver naar beneden is gegaan nadat Ea Westwood had overgenomen naa Ra youri's revange Tiberian sun blijft de beste uit de serie (speel m nog steeds ) en Ra2 ook Misschien nu niet, want Frank Klepacki komt terug, de oude composer en er komt een Hell March 3. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 go the brotherhood of nod Reageren
Torritor Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Kane is de beste schurk in de C&C-Serie. Reageren
Torritor Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Zekers! Wat vind jij van hem, dan? Reageren
Soulreaver Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 mensen hoe kom je tegenwoordig online op red alert 2 je kan niet meer inloggen help please Reageren
Nissan Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Zekers! Wat vind jij van hem, dan? Ik vind hem sowieso de beste schurk, daarvoor heeft, Meneer Kucan (de acteur die Kane speelt) ook een prijs gekregen voor beste game schurk. Daarnaast vind ik Nod de beste speelfactie. Dit door hun Vertigo Bombers, Redeemer (Kanes Wrath) en mijn oude favoriet, de Black Hand. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb ook een vraag , Hoe moet je de laatste missie van Red Alert 2halen want die lukt me nooit.( Voor De Alliëd Campaign) Reageren
Nissan Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 In de laatste missie moet je het Kremlin bestormen. Je land met een Navy Seal waarmee je de power Generator moet vernietigen. Wanneer je dat hebt gedaan komt er via de Chronosphere een teleportatie van een MCV. Bouw je basis vlug uit want aan het begin van de missie begint de counter van een Iron Curtain en een Nucleair Missile Silo. Je kan het beste een Chronosphere bouwen en een klein legertje dat je teleporteert naar de achterkant van het Kremlin. Vernietig Romanovs Elite Apocalypses en defensiewerken en je hebt de missie gehaalt. Er verschijnt nog een cutscene van Tanya die op zoek is naar Romanov in 't Kremlin. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 In de laatste missie moet je het Kremlin bestormen. Je land met een Navy Seal waarmeeje de power Generator moet vernietigen. Wanneer je dat hebt gedaan komt er via de Chronosphere een teleportatie van een MCV. Bouw je basis vlug uit want aan het begin van de missie begint de counter van een Iron Curtain en een Nucleair Missile Silo. Je kan het beste een Chronosphere bouwen en een klein legertje dat je teleporteert naar de achterkant van het Kremlin. Vernietig Romanovs Elite Apocalypses en defensiewerken en je hebt de missie gehaalt. Er verschijnt nog een cutscene van Tanya die op zoek is naar Romanov in 't Kremlin. Die laatste cutscene vindt ik erg grappig als Romanov in eens onder de tafel verschijnt met z'n onderbroek aan. Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 HIHI. Ik weet nog dat ik die missie als klein jochie moest uitspelen. Mijn taktiek was ook wel geinig. Ik had dat ik op het begin zo snel mogelijk en zoveel mogelijk kirovs (zappelingen) ging maken en daarmee langs de rand van het level naar het kremlin ging vliegen. O, dat was met yuris revenge. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.