FireFighter Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Huh? Is IV al uit? nee maar de studio is toch gesloten omdat het er zo slecht mee ging dus ik denk niet dat er nog een aoe komt Jammer, ik vond het een goeie serie, met name Age of Empire III vind ik erg goed. Maar waar halen jullie het vandaan dat er misschien Age of Empire IV en zelf V zou komen? Hebben jullie een bron? Want ik zou wel graag willen weten of er zeker weten geen vervolg meer komt, of juist wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Huh? Is IV al uit? nee maar de studio is toch gesloten omdat het er zo slecht mee ging dus ik denk niet dat er nog een aoe komt Jammer, ik vond het een goeie serie, met name Age of Empire III vind ik erg goed. Maar waar halen jullie het vandaan dat er misschien Age of Empire IV en zelf V zou komen? Hebben jullie een bron? Want ik zou wel graag willen weten of er zeker weten geen vervolg meer komt, of juist wel. In de collectie-editie van Age Of Empires zat deze afbeelding: Met vijf plaatjes, elk genummerd met een Romeins cijfer. Zo kennen we de eerste drie uit AoE1, 2 en AoE3. De andere twee schijnen Age of Empires IV en V te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Mij lijkt de 4e ook wel wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Mij lijkt de 4e ook wel wat. Ben ik helemaal met je eens, jammer dat de studio gesloten is ik heb altijd genoten van alle delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een collector's editie, deze bevat AOE 1 + uitbreiding en AOE 2 + 2 uitbreidingen. Ik vind ze best wel leuk om te spelen. Het is ook wel grappig als je de delen van AOE goed bekijkt: AOE 1: Prehistorie tot de bronzen tijd volgens mij. AOE 2: Tijd van de middeleeuwen. AOE 3: Tijd van de ontdekking van Amerika. Je kunt het zien als een soort tijdlijn. Jammer genoeg gaan ze niet verder. Grtz RD Bewerkt: 7 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 AoE III is briljant, ik snap niet waarom ze zo'n geweldige gamestudio sluiten. Maarre, misschien gaan Ensemble of Microsoft er wel mee verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 AOE 1: Prehistorie tot de bronzen tijd volgens mij. AOE 2: Tijd van de middeleeuwen. AOE 3: Tijd van de ontdekking van Amerika. AoE1 = Romeinse Tijd. AoE2 = Middeleeuwen. AoE3 = De ontdekking van de Nieuwe Wereld. AoE4 word waarschijnlijk, als ie ooit komt; Eerste wereldoorlog. AoE5 word dan ergens ver in de toekomst. Jammer genoeg gaan ze niet verder. Het is niet bekent of ze er nog mee doorgaan of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Dat moet nog blijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 ensembled studios is nu bezig met halo wars en als die klaar is stappen ze op omdat de studio door m$ is gesloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 age of empires hoort gewoon thuis in de geschiedenis. ik wil geen 2de wereldoorlog of een acopolytische game ik wil gewoon met man at arms en catapults vechten in het verre verleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 AoE 3 speelt echt kuttig en die mensjes zijn ook zo houtig: houthakken. Bouwvakker. Ten aanval. AoE 2 is nog altijd de betere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Neuh. Maar je hebt gelijk, dat is wel een dwaze instelling waar ik me aan erger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thedutchrocks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Age Of Empires geweldig spel ik heb de een na laaste ik vind het spel goed. Maar vind het niet de beste strategy game serie. Ik koop af en toe 1 maar ben geen echt fan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Age Of Empires geweldig spel ik heb de een na laaste ik vind het spel goed.Maar vind het niet de beste strategy game serie. Ik koop af en toe 1 maar ben geen echt fan. In AoE3 kun je anders erg strategisch spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Ja. Lekker van achteren aanvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.