Follow Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Ensemble Studios is gesloten ja, maar is niet echt weg. De studio is namelijk gesplitst in 2 aparte studio's. 1 studio gaat verder met het supporten van Halo Wars en Age of Empires. En er is al bevestigd dat ze werken aan een DLC van Halo Wars dus zal Age of Empires ook niet weg blijven. Wat de 2de studio gaat doen is onbekend. De studio die met deze reeksen verder gaat is Robot Entertaiment. Wat de studio precies nog gaat doen is onbekend maar het zal zeker nog wel verder gaan met Age of Empires. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ja. Lekker van achteren aanvallen. Wat dacht je van om met Montiers (ofzo) de vijandelijke basis aan te vallen en je soldaten de Montiers te laten verdedigen. Werkt heel handig als je vijand een sterke basis heeft maar weinig soldaten. Bewerkt: 1 maart 2009 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$ Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$ Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks. Wat dacht je van de George Crushington cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Wat is dat voor 'n cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Dan krijg je zo'n borstbeeld van George Chrusington .. Maar ik heb geen idee wat voor effect het heeft. Edit: George Crushington is a cheat unit spawned by the message "Where's that axe?". George Crushington is one of the most powerful units in the game (along with the Tommynator). George Crushington attacks by banging his head on soldiers (for normal attack), crushes them under him (for trample attack), and blows fire at buildings (while doing this, he says "Check in your wallet. That's me on the dollar bill". George Crushington is a huge stone bust, which looks similar to George Washington. When killed, he crashes to the ground. http://ageofempires.wikia.com/wiki/George_Crushington Bewerkt: 7 maart 2009 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Ik zal hem eens uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Soldaten slaat ie plat met z'n voorhoofd en gebouwen steekt ie in de fik door vuur uit te spuwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Een soort draak is het dan, maar wel een still alive.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Bewerkt: 9 maart 2009 door stefaneke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Is AoE ook beschikbaar als Direct Download? Je kan Command and COnquer bijvoorbeeld tegen betaling van de EA site afhalen. Kan dat ook met AoE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Nee En als je 'm illegaal wilt downloaden heb je helemaal pech, want je kan alleen maar online met een geldige CD Key. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.