Jump to content

Age Of Empires

Wrieh

Recommended Posts

Ensemble Studios is gesloten ja, maar is niet echt weg. De studio is namelijk gesplitst in 2 aparte studio's. 1 studio gaat verder met het supporten van Halo Wars en Age of Empires. En er is al bevestigd dat ze werken aan een DLC van Halo Wars dus zal Age of Empires ook niet weg blijven. Wat de 2de studio gaat doen is onbekend.

De studio die met deze reeksen verder gaat is Robot Entertaiment. Wat de studio precies nog gaat doen is onbekend maar het zal zeker nog wel verder gaan met Age of Empires. :Y

Delen op andere websites

• Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

47

• Cabyon

21

• Nissan

20

• Big Boss

10

Top Posters In This Topic

Ja. ^_^ Lekker van achteren aanvallen.

Wat dacht je van om met Montiers (ofzo) de vijandelijke basis aan te vallen en je soldaten de Montiers te laten verdedigen. Werkt heel handig als je vijand een sterke basis heeft maar weinig soldaten. :)

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$

Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it :puh:

Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks.

Delen op andere websites

Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$

Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it :puh:

Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks.

Wat dacht je van de George Crushington cheat. :puh:

Delen op andere websites

Dan krijg je zo'n borstbeeld van George Chrusington .. :7 Maar ik heb geen idee wat voor effect het heeft.

Edit:

George Crushington is a cheat unit spawned by the message "Where's that axe?". George Crushington is one of the most powerful units in the game (along with the Tommynator). George Crushington attacks by banging his head on soldiers (for normal attack), crushes them under him (for trample attack), and blows fire at buildings (while doing this, he says "Check in your wallet. That's me on the dollar bill". George Crushington is a huge stone bust, which looks similar to George Washington. When killed, he crashes to the ground.

cheatunits.jpg

http://ageofempires.wikia.com/wiki/George_Crushington

Bewerkt: door Big Boss
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...