Jump to content

Saints Row 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had nog een vraagje je hebt van die muziek winkels waar je liedjes kan kopen maar wat kun je er dan mee doen? :?

Bij SR1 kon je ze dan toevoegen op een bepaalde mp3 speler ingame en dus de hele tijd luisteren en volgend nummer enzo doen.

• Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

61

• PowerPats

24

• Vercetti24

18

• Gijsso

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had nog een vraagje je hebt van die muziek winkels waar je liedjes kan kopen maar wat kun je er dan mee doen? :?

Bij SR1 kon je ze dan toevoegen op een bepaalde mp3 speler ingame en dus de hele tijd luisteren en volgend nummer enzo doen.

Klopt, zo is het in SR2 ook.

Ik dacht iig zoiets gelezen te hebben.

Tevens kun je ook 100 CD's verzamelen, een soort hidden package's, en elke gevonden CD unlockt een muziektrack.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

de muziek in saints row is toch haast niks. Ik luister alleen naar die 80ties radiostation, maar daar heb je ook gauw alle liedjes al gehoord.

Geplaatst:

Klopt, zo is het in SR2 ook.

Ik dacht iig zoiets gelezen te hebben.

Tevens kun je ook 100 CD's verzamelen, een soort hidden package's, en elke gevonden CD unlockt een muziektrack.

Volgens mij zijn het er 50 en als je er pa tien hebt krijg je een bonustrack. :Y

Maar hoe zit je die op de ingame MP3? :?

Geplaatst:

als je die nummers hebt gekocht kun je ze geloof ik op je eigne plalist luisteren, hoe je dat moet doen zou ik nu ff neit wten

Geplaatst:

Ik luister ook alleen maar de 80 radio station. De rest zuigt echt heel hard. Maar SR is gewoon echt om te kloten.

Geplaatst:
Ik luister ook alleen maar de 80 radio station. De rest zuigt echt heel hard. Maar SR is gewoon echt om te kloten.

Je hebt gewoon veel meer dan in GTA IV daarom is het een leuke afwisseling. :)

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe videokaart die Saint Row 2 aankan, maar mijn processor kan het niet aan, is het een probleem als mijn processor Saint Row 2 niet aankan?

Mijn processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz

Nodig processor: Intel Core 2 Duo E4400 / AMD Athlon64 X2 3800+

Is het een probleem als ik Saint Row 2 nu koop en installeer?

Geplaatst:
Ik heb een nieuwe videokaart die Saint Row 2 aankan, maar mijn processor kan het niet aan, is het een probleem als mijn processor Saint Row 2 niet aankan?

Mijn processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz

Nodig processor: Intel Core 2 Duo E4400 / AMD Athlon64 X2 3800+

Is het een probleem als ik Saint Row 2 nu koop en installeer?

Waarschijnlijk wel, aangezien hij een dualcore/X2 nodig heeft, en jij hebt nog een singlecore.

Denk niet dat ie gaat werken :N .

Geplaatst:

ik denk ook da tje het niet gaat halen.

Het spel is echt waardeloos geoptimaliseerd(THQ's trademark) dus je hebt qua kwaliteit achterlijk hoge eisen nodig.

Geplaatst:

Het spel is echt waardeloos geoptimaliseerd(THQ's trademark) dus je hebt qua kwaliteit achterlijk hoge eisen nodig.

Als je toch alleen maar commentaar hebt over Saints Row 2 wat doe je hier dan? :duh:

Geplaatst:

Als je toch alleen maar commentaar hebt over Saints Row 2 wat doe je hier dan? :duh:

Het is wel zo, zelfs met mijn setup(Welke zeer voldoende zou moeten zijn) loopt Saints Row 2 super slecht, het spel zelf is goed, maar zwaar klote geoptimaliseerd.

Geplaatst:

dus je betn verplicht om het spel leuk te vinden? zou grappig zijn als je overal alleen maar goed over mag antwoorden, dan zou elk spel geweldig zijn, dat is echt dom.

En het is neit eens zozeer commentaar maar meer een feit, True crime NYC, SR2, juiced 2, allemaal THQ spellen lopen voor geen meter, het zijn stuk vor stuk waardeloos geoptimaliseerde games.

Geplaatst:

dus je betn verplicht om het spel leuk te vinden? zou grappig zijn als je overal alleen maar goed over mag antwoorden, dan zou elk spel geweldig zijn, dat is echt dom.

En het is neit eens zozeer commentaar maar meer een feit, True crime NYC, SR2, juiced 2, allemaal THQ spellen lopen voor geen meter, het zijn stuk vor stuk waardeloos geoptimaliseerde games.

Juiced 2 heeft nog zelfs de Xbox 360 knoppen erin staan :7

Geplaatst:

Ikzelf vind Saints row 2 wel goed. Technisch gezien is het verre van perfect, maar vanwege het aantal mogelijkheden vind ik deze game een 8.5 waard. Sinds ik Saints row 2 heb gekocht heb ik tijden niet meer zo veel plezier gehad tijdens het gamen.

Als er niet zo veel mogelijkheden in zaten, zou de game slecht zijn, vanwege irritante bugs, glitches en slechte physics enz. Ik hoop dat de volgende Saints row technisch minder problemen heeft. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...