Gta-killer Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Edit, en omdat Saints Row I(I) een freeroamgame is, is alles gejat van GTA ? Zo'n domme opmerking heb ik nog nóóit gehoord... Nog nooit gehoord?zeggen ze van ieder freeroam spel wel. Dat het gta namaak is. Maar van call of duty ga je toch ook niet zeggen een wolfenstein (of wat ook eerste shooter was) rip-off is. Natuurlijk kijken ontwikkelaars een beetje naar andere spellen, maar dat vind ik juist goed. Die mensen van saints row hebben gezien dat mensen niet realisme willen maar veel features. Wat wel in san andreas was maar in gta 4 veel oppeens vanalles weggehaald. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Edit, en omdat Saints Row I(I) een freeroamgame is, is alles gejat van GTA ? Zo'n domme opmerking heb ik nog nóóit gehoord... Nog nooit gehoord?zeggen ze van ieder freeroam spel wel. Dat het gta namaak is. Maar van call of duty ga je toch ook niet zeggen een wolfenstein (of wat ook eerste shooter was) rip-off is. Natuurlijk kijken ontwikkelaars een beetje naar andere spellen, maar dat vind ik juist goed. Die mensen van saints row hebben gezien dat mensen niet realisme willen maar veel features. Wat wel in san andreas was maar in gta 4 veel oppeens vanalles weggehaald. Daar doelde ik ook op. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Zijn er snelwegen? Voor mij is iedere weg een snelweg, ik zoef er met 200 over heen. Dat is ook iets wat ik in IV mis, snelheid. Reageren
Classic Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Nee ik bedoel gewoon echt van die lange wegen recht vooruit, met borden er boven, en afslagen en opritten, en een middenberm dat soort snelwegen xD Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ja. dat heb ik gezien in zo een gameplay filmpje. maar het leek alsof er niet zo veel verkeer rondreed. Reageren
AXIO Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik zat net een filmpje te kijken van SR 2 maar zit er geen auto aim in? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Er zit idd geen auto aim in. Ik heb hem sinds gister op DVD, en een avondje gespeeld. Het is in het nederlands, de besturing en camera standen zijn gewoon zwaar klote. Geen subtitlels (wat ik zelf erg irritand vindt, want soms is het amerikaanse gebrabbel wat moeilijk te verstaan ) Reageren
Miek Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Zelf weet ik niet zoveel over Saint's Row (2). Ik heb in ieder geval gezien dat GTA wel vet gedisd word in een reclamespotje. Volgens mij zijn de graphics 40% beter, als ik er een % moet op kleven. De car-surf ziet er ronduit belachelijk uit, alsof iedereen behalve JackAss zoiets doet. Ook zijn de personages niet zo mooi uitgewerkt. Ik heb al verschillende reviews gelezen en het spel boeit me niet zoveel. Ik zou het kopen als GTA IV me verveelt en als ik eens zin heb me te laten gaan ofzo. Waarschijnlijk zal ik dan ook tegen mijn zin in de storyline uitspelen. Maar qua features zit het erg goed, dat verdient wel een mooi getal. Maar qua verhaal en realisme verwacht ik wel iets, wat jammer genoeg misschien niet het geval gaat zijn; Maar we zien wel wat hij ons brengt hé. Ik zou Saint's Row alleen kopen voor de mooie features, bv neem nu TV kijken, voertuigen tunen, villa zelf naar eigen zin inrichten, Saint's is net zo'n game waarin je je levensstijl moet in verwerken. Reageren
AXIO Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ik heb 2 reviews gevonden op youtube.. bij het eerste filmpje kan je wel 3 minuten skippen, is allemaal intro Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) ik heb 2 reviews gevonden op youtube.. bij het eerste filmpje kan je wel 3 minuten skippen, is allemaal intro uhm.. Dat is van Saints Row 1 ? Bewerkt: 11 oktober 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dit spel zuigt. HARD! De auto's rijden echt gruwelijk slecht, het zelfde als in Saints Row 1. Idem voor de graphics, die lijken toch wel gruwelijk veel op die van het vorige deel. Gameplay is opzich wel leuk, maar er zijn genoeg andere dingen die een doorn in het oog zijn, waardoor de game over het algemeen bij mij toch wel slecht over komt. Reageren
AXIO Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 ik heb 2 reviews gevonden op youtube.. bij het eerste filmpje kan je wel 3 minuten skippen, is allemaal intro uhm.. Dat is van Saints Row 1 ? domme ik Reageren
game~skater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 @Galiorix: dat de auto's van geen meter rijden klopt. alles is behoorlijk en over the top. en dat willen ze houden in het spel. toch heb ik heel veel zin in dit spel. aangezien ik me ook nog heel erg vermaakt met Saints Row I. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Bij Saints Row 2 moet je in gedachten houden dat het spel zichzelf ook niet serieus neemt en dus iets heel anders is dan GTA IV. Ik weet wel dat veel dingen gekopieerd zijn van GTA IV maar IV is een stuk serieuser, SR2 niet. Het is een keuze die de makers hebben gemaakt. Ze dachten: nemen we de afslag naar een serieus spel en gaan we GTA IV achtervolgen of blijven we op de fun snelweg. R* heeft die beslissing genomen na GTA VS en die namen de afslag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.