moechy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hier sneeuwt het al een hele dag maar het blijft niet liggen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Kennelijk had ik even af moeten kloppen of minder enthousiast moeten zijn... Alle sneeuw is binnen een uurtje verdwenen, en wat er nu valt blijft niet eens liggen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik volg het weer altijd op buienradar.nl daar kun je zien wanneer er wat valt en waar. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Daarstraks was hevig sneeuw en er ligt beetje maar jammer was sneeuw te kort. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bij ons heeft het bijna de hele middag gesneeuwd. Helaas bleef het sneeuw niet leggen. Maar op sommige plaatsen wel, jammer genoeg was dat al snel weer verdwenen.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bij ons heeft het vandaag wel een beetje gesneeuwd, afgewisseld met regen, hagel, en af en toe zelfs zon. Het was echter vrij natte sneeuw, dus er is weinig tot niets van blijven liggen, behalve op auto's en in het gras. Ik had een witte Pasen wel leuk gevonden, helaas kwam het meer aan als een afgekloven boterham. Reageren
moechy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hier ligt 2cm sneeuw en hij is blijvrn liggen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Bij mij is 11,5 cm sneeuw. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Vanochtend lag er bij ons nog best wel veel, nu niks meer Reageren
Jay; Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Vanochtend lag er bij ons nog best wel veel, nu niks meer Hier in Amsterdam hetzelfde verhaal. Wel leuk die sneeuw maar het moet ook goed blijven plakken. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hier hadden we de hele winter geen sneeuw gehad, nu is het lente en nu hebben we bijna sneeuwstormen . Wel spijtig dat het niet blijft liggen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Vanochtend was alles wit en toen straks sneeuwde het even. maar dat is nu al weer weg Reageren
K.O. Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Gisteravond had ik training en toen sneeuwde het een paar keer. Zag er leuk uit, op zo'n veld met al die lampen erop. Gister overdag was het wel een paar keer wit, maar alles was vrijwel direct weer weg. Dan sneeuwde het weer, en was alles weer weg. Dit herhaalde zich een paar keer. Vandaag nog geen sneeuw helaas... (Midden Noord-Brabant) Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Gisteren heeft het hier met vlagen gesneeuwd de ene keer veel en dikke vlokken en de andere keer weinig en kleine vlokken maar nix bleef liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.