Jump to content

Sneeuw!

Recommended Posts

Geplaatst:

Kennelijk had ik even af moeten kloppen of minder enthousiast moeten zijn... Alle sneeuw is binnen een uurtje verdwenen, en wat er nu valt blijft niet eens liggen :-(

Geplaatst:

Bij ons heeft het bijna de hele middag gesneeuwd. Helaas bleef het sneeuw niet leggen.

Maar op sommige plaatsen wel, jammer genoeg was dat al snel weer verdwenen.. :7

Geplaatst:

Bij ons heeft het vandaag wel een beetje gesneeuwd, afgewisseld met regen, hagel, en af en toe zelfs zon.

Het was echter vrij natte sneeuw, dus er is weinig tot niets van blijven liggen, behalve op auto's en in het gras.

Ik had een witte Pasen wel leuk gevonden, helaas kwam het meer aan als een afgekloven boterham.

Geplaatst:
Vanochtend lag er bij ons nog best wel veel, nu niks meer :duh:

Hier in Amsterdam hetzelfde verhaal. Wel leuk die sneeuw maar het moet ook goed blijven plakken.

Geplaatst:

Hier hadden we de hele winter geen sneeuw gehad, nu is het lente en nu hebben we bijna sneeuwstormen :duh:. Wel spijtig dat het niet blijft liggen.

Geplaatst:

Gisteravond had ik training en toen sneeuwde het een paar keer. Zag er leuk uit, op zo'n veld met al die lampen erop. Gister overdag was het wel een paar keer wit, maar alles was vrijwel direct weer weg. Dan sneeuwde het weer, en was alles weer weg. Dit herhaalde zich een paar keer. Vandaag nog geen sneeuw helaas... :7

(Midden Noord-Brabant)

Geplaatst:

Gisteren heeft het hier met vlagen gesneeuwd de ene keer veel en dikke vlokken en de andere keer weinig en kleine vlokken maar nix bleef liggen :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...