Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad een beetje overdreven ja. Wel moet je er rekening mee houden dat je veel mensen beledigd met een film. Ook zijn er al vele dreigingen geweest en stewardessen durfen niet meer te vliegen. Als je al deze verhalen hoort is het logish dat er spanningen ontstaan in Nederland.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Het is inderdaad een beetje overdreven ja. Wel moet je er rekening mee houden dat je veel mensen beledigd met een film. Ook zijn er al vele dreigingen geweest en stewardessen durfen niet meer te vliegen. Als je al deze verhalen hoort is het logish dat er spanningen ontstaan in Nederland.

Niet alleen in Nederland

Geplaatst:

Kijk jullie zijn nu allemaal bang en onzeker over dat er binnenkort een terroristische aanslag kan worden gepleegt.

maar het kwaad is al geschiedt de terroristen willen geen aanslagen plegen ze willen jullie slechts bang maken en intimideren.dus gewoon nuchter blijven totdat er echt een serieuze dreiging van terrorisme komt.

Geplaatst:

En powerpats kan het weten want...?

Overigens vind ik alle commotie rond de film vóórdat iemand de film gezien heeft een beetje overdreven. De acties van het kabinet begrijp ik niet, want hem openlijk vragen of hij het niet wil doen, geeft hem alleen maar een grotere reden om het wél te doen. 'Deskundigen' zeggen in het AD van vandaag dat Wilders het nou niet meer kan maken om zich terug te trekken, omdat zijn achterban dat niet zal slikken (alhoewel ik niet deskundig ben en dat toch had kunnen bedenken :7 ).

Ach, ze kunnen hem toch niks verbieden. Laat maar komen die film, nu ben ik benieuwd ook. Tenminste iemand die iets aan de allochtoonse invasie doet.

_O_ Geert Wilders. _O_

Bewerkt: door TheBlackDevil
Geplaatst:
Ach, ze kunnen hem toch niks verbieden. Laat maar komen die film, nu ben ik benieuwd ook. Tenminste iemand die iets aan de allochtoonse invasie doet.

_O_ Geert Wilders. _O_

Je bent waarschijnlijk nog nooit met een "allochtoon" in aanraking gekomen. Maak eerst een keer kennis en ga niet meteen kijken wat vrienden zeggen en wat de media je laat zien. Ga je er nou is in verdiepen, kom een keertje naar Amsterdam en maak is kennis. Bij terugkomst zul je zeker minder bevooroordeeld zijn. ;) Het is namelijk maar net met wie je te maken krijgt.

Van elke cultuur, land, geloof enz heb je goede en slechte mensen. Onthoud dat goed en ga niet meteen op de slechte af die het voor de rest verpesten.

Geplaatst:

Van mij mag hij gewoon de film uitzenden ik weet ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt, misschien is de film wel niet zo erg als mensen denken.

Geplaatst:

Nou, ik heb genoeg gezien en weet uit ervaring dat de mensen die de Islam volgen meestal schijnheilig zijn hoor.

Ik werk in een hotel, als receptie. Ik zie elke dag wel tig jongeren (Marrokanen) die met een vriendin/chimeid/dame met hoofddoek naar boven gaat om even 4 uur te krikken. Maar ondertussen wel die hoofddoek op!

Ook vandaag weer, ik fietste (Met de auto is het parkeren te duur) naar huis, steekt er zomaar een marrokaan over, zonder te kijken. Ik volop in de ankers, krijg ik nog een vuile blik toe ook.

Fijn volk.

Geplaatst:

Gewoon uitzenden

Het is een vorm van meninguiting. Ik snap niet dat de moslims daar zo vreselijk dom over doen. Als je nou es kijkt wat zij allemaal zeggen over de mensen in de VS en West-Europa en over het christendom. Wij gaan onzelf toch ook niet opblazen als zij ons beledigen.

Alleen jammer dat geen enkele omroep het wil uitzenden.

Geplaatst:
Ook vandaag weer, ik fietste (Met de auto is het parkeren te duur) naar huis, steekt er zomaar een marrokaan over, zonder te kijken. Ik volop in de ankers, krijg ik nog een vuile blik toe ook.

En dat gebeurt bij al die autochtone gangstertjes niet? :7

Geplaatst:

Ik vind dat die vervelende criminele "gangstertjes" aangepakt moeten worden, niet een complete bevolkingsgroep. Het probleem is dat Geert Wilders dat laatste helaas nu wel doet.

Gewoon uitzenden

Het is een vorm van meninguiting. Ik snap niet dat de moslims daar zo vreselijk dom over doen. Als je nou es kijkt wat zij allemaal zeggen over de mensen in de VS en West-Europa en over het christendom. Wij gaan onzelf toch ook niet opblazen als zij ons beledigen.

Alleen jammer dat geen enkele omroep het wil uitzenden.

Je moet niet 'de moslims' de schuld geven, maar de radicale moslims. Je moet ook niet hun cultuur met die van hun vergelijken, en bovendien brengt daar geen politiekes een film uit over de dreiging van het Chistendom en de slechtheid van de bijbel. Het enige juiste wat je zegt is dat het een vorm van meningsuiting is, maar dat wist iedereen al.

En ik denk dat Wilders de film niet eens moet maken. De gevolgen willen we niet, en de problemen zijn op een andere manier op te lossen.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

En dat gebeurt bij al die autochtone gangstertjes niet? :7

Oooh inderdaad, en die zijn net zo erg, stelletje vuillakken :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...