Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik starte al wat eerder en had hem in een paar seconden geladen.

Kleine samenvatting: Wilders vind dat de islam onze vrijheid afpakt. Dit doet hij aan de hand van versen uit de koran met beeldmateriaal. Ook worden er allemaal voorbeelden gegeven hoe Nederland eruit zou kunnen komen te zien.

Geplaatst:

Aan de reacties te zien van jullie zal ik de film wel een andere keer bekijken, want het laden duurt altijd lang als iets net online is. Dat was met de GTA IV trailers ook zo, wel had ik een stukje van de film op het nieuws gezien. Het stelt niet zoveel voor, Geert Wilders zelf komt overigens niet in de film voor.

Geplaatst:

Kleine samenvatting: Wilders vind dat de islam onze vrijheid afpakt. Dit doet hij aan de hand van versen uit de koran met beeldmateriaal. Ook worden er allemaal voorbeelden gegeven hoe Nederland eruit zou kunnen komen te zien.

Het zelfde hier, starte met 60 vieuws, Ik vind niet dat Wilders dit kan doen en zo Nederland in gevaar kan/mag brengen.

Geplaatst:
Aan de reacties te zien van jullie zal ik de film wel een andere keer bekijken, want het laden duurt altijd lang als iets net online is. Dat was met de GTA IV trailers ook zo, wel had ik een stukje van de film op het nieuws gezien. Het stelt niet zoveel voor, Geert Wilders zelf komt overigens niet in de film voor.

Ik wacht nu 10 min en hij is ongeveer op 30 seconden :7

Geplaatst: (bewerkt)

Het zelfde hier, starte met 60 vieuws, Ik vind niet dat Wilders dit kan doen en zo Nederland in gevaar kan/mag brengen.

Ik had zelfs nog maar 1vote :puh:

Heeft iemand nog meer links?

Zelfs op youtube staat hij nog niet. Dus ik denk dat dat voorlopig dan nog de enige plek is waar je hem kan zien.

Laad tip!

Je moet gewoon een beetje klikken op andere links naar de film, als je er al bent en hij laad niet en dan weer terug linken.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ik had zelfs nog maar 1vote :puh:

Heeft iemand nog meer links?

Zelfs op youtube staat hij nog niet. Dus ik denk dat dat voorlopig dan nog de enige plek is waar je hem kan zien.

Laad tip!

Je moet gewoon een beetje klikken op andere links naar de film, als je er al bent en hij laad niet en dan weer terug linken.

Bij mij doet die hele pagina het niet, ik zie alleen maar wit. :puh:

Geplaatst:

Ik heb de film inmiddels gezien en het zijn gewoon beelden van aanslagen en preken van radicale Moslims. Het zijn gewoon feiten die in één film worden neergezet dus ik snap niet waarom er zoveel commotie over was.

Geplaatst:

Ik haal 'm nu via uTorrent binnen, want dit laden schiet niet op. Als wat Jay zegt waar is dan is een groot deel van de commotie voor niets geweest gok ik, maar ik ben nogsteeds benieuwd...

Geplaatst:

De film laat alleen oude beelden zien en is eigenlijk niet zo erg als iedereen verwachtte maar sommige beelden zijn wel schokkend.

Geplaatst:

Ik ga hem (over)morgen misschien kijken, misschien is het dan wat rustiger. Trouwens denk ik ook niet dat de film op het nieuws komt, dan zou Wilders film toch nog op TV te zien zijn.

Geplaatst:

Ik vind het een grote schande wat die vent allemaal doet,

ik beledig zijn geloof en al die crap van hem toch ook niet...oke nu dan

en nee ben geen moslim.

Geplaatst:

Ik ben bang van deze gevolg want als de moslims deze film zien dan nemen ze wraak en willen de wereld veroveren dus wij moeten moslims anders zijn wij dood. Bijna iedereen denkt dat wij zijn sterker dankzij VS maar moslims hebben nuclaire bom dus gooien naar Nederland ofwel België en iedereen is dood. Er komt derde wereldoorlog. Ik bgein te bezorgen over de toekomst. Ik wil gewoon vrede maar de moslims wil oorlog. Allah zegt tegen de moslims dat zij moeten de wereld veroveren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...