Le MrG Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nighthawk Vliegtuig waarin voertuigen zijn te vervoeren Onderzeer Space Shuttle Reageren
Pitbull Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 jaja het gaat een spce shuttle worden volgens mij! Reageren
Stefan Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 K denk dat ze wel weer een mooie straaljager gaan maken en ik hoop ook een duikboot Reageren
need my speed Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 -Een vliegtuig waarin je voertuigen en mensen kan vervoeren -Een RC wagentje, in de tuin van de persoon waarmee je speelt ofzo. Geen race wagen, maar een gewone wagen -Een F1 wagen die beschikbaar komt nadat je alle races hebt voltooid (net zoals in SA en VC) Reageren
west-thug Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ik hoop dat je elke auto kan opvoeren niet alleen somige en ook dat je moters kan opvoeren en ook dat je een grotere huis kan kopen Reageren
ShortY- Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Uhm, dat is moeilijk, maar dat idee van Eclipse op het begin is wel grappig, maar ik denk onmogelijk . Maarja toch vind ik dat ook wel goed! Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 het ultime voertuig word nou komt het een rijdende rolstoel nou f serieus ik denk dat het een duikboot moet worden met raketlanceerders die je naar alles kan schieten en nog steeds de rustler dat ding werkt goed tegen hydra's Reageren
koenww Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 mss een onderzeeer of een slagschip of zo ene dom klein jeepje van het leger Reageren
CJ tha Kok Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Mijn ultiem voertuig is toch een Gilera Runner 180cc Dat zou geweldig zijn! Reageren
predator_91 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) waarom wil iedereen een onderzeeer die torpedos afschiet. een onderzeeer met kruisraketten ofzo die je afschiet en dan zelf kan besturen is toch veel rlxter:P kruisraket Bewerkt: 21 juni 2006 door predator_91 Reageren
CrashCo Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ja ik snowboarden en sk8tboarden eerder over gehad, zijn er echt mensen die als ultieme en meest speciale voertuig een snowboard, skateboard of winkelwagentje willen? Ze zijn wel leuk , dat niet, maar het zijn geen ultiemen... Xie inderdaad wel wat zitten in een ruimtevoertuig, maar dan alleen richting de maan hoor, niet richting tientallen planeten en sterrenstelsels. Maar vet watervoertuig zou ook leuk zijn, slagschip of zo. Ook zie ik (als het naar mijn idee in Europa gaat afspelen) grote cruiseschepen (bij de Franse riveira) waar je op kunt, maar das niet echt een ultiem voertuig Ik houd het dus op een raket of zo, of een slagschip Zou het niet lache zijn, ALS GTA 4 in Nederland zou afspelen? Zou ik te gek vinden... Maar ontopic: Ik denk dat de ultime wordt, een unlockbare waterfiets! Nee, geintje, ik denk dat het een watervoertuig word, ook al heb ik liever een vernieuwde water vliegtuig, of water heli... Reageren
immortal_breed Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Yo...nieuw hier k denk dat ze dr een onderzeeer instoppe...n k hoop op zo'n soort robotachtig toestel met van alles...soort van gundam wing achtig zal wel nii k zag ook ergens jetski staan...lijkt me ook kewl ikzelf probeer nii al teveel te verw8u dan is de verassing xtra groot of de teleurstelling ni zo erg hehehe Reageren
rialco Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 de death star van star wars van de empire kijk voor link http://static.howstuffworks.com/gif/death-star-1.jpg zou lache zijn Reageren
Bongo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Mij zou het wel leuk lijken een Hele grote Nascar racebaan met natuurlijk veel nascars erin waar je dus ook kan racen. Reageren
cactusdildo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 nee, de buruchtste gangester , zwaar crimineel, geschift en met een villa vol met drugs, wapens enz... die aant steppe is op eenja...STEP moet zo vet zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.