overv161 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Die website had ik idd al gezien. Er bestaat ook idd een export tooltje voor 3ds, alleen heb ik geen 3ds Reageren
overv161 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 BaasB zei: overv161 zei: Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken... Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen. Weet iemand een goede .3ds to .dff converter? Dit is het enige wat ik nog nodig heb! Post hier maar commentaar... [EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite OK! Het spijt me dat ik je niet blij kan maken Reageren
BaasB Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) overv161 zei: BaasB zei: overv161 zei: Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken... Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen. Weet iemand een goede .3ds to .dff converter? Dit is het enige wat ik nog nodig heb! Post hier maar commentaar... [EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite OK! Het spijt me dat ik je niet blij kan maken Maakt niet uit man! Ik vind het al heel aardig dat je probeert ons blij te maken EDIT: wat kun jij eigenlijk allemaal met modden? ben je d'r goed in? en wat is je specialiteit? Bewerkt: 22 oktober 2005 door BaasB Reageren
overv161 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 BaasB zei: overv161 zei: BaasB zei: overv161 zei: Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken... Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen. Weet iemand een goede .3ds to .dff converter? Dit is het enige wat ik nog nodig heb! Post hier maar commentaar... [EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite OK! Het spijt me dat ik je niet blij kan maken Maakt niet uit man! Ik vind het al heel aardig dat je probeert ons blij te maken EDIT: wat kun jij eigenlijk allemaal met modden? ben je d'r goed in? en wat is je specialiteit? Nou, ik ben een gemiddelde modder. Ik kan niet dingen maken zoals Eclipse en Wauzie, maar ik kan best wel coole dingen maken. Ik heb niet echt een specialiteit. Ik ga het schip pas in GTA zetten als de eerste moo mapper er is. Dus jullei zullen helaas nog even moeten wachten. Sorry. Reageren
SamShine Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 - Stads en Racefietsen - F1 Raceauto - Rijdende bank (als fun voertuig) Reageren
Velaro Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 job+thom zei: -mountenbike-sabre De Sabre en de Mountainbike zitten er toch al in Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hey zou wel vet zijn als je een vracht wagen zou hebben waar echt auto's inkunnen die er niet uitglijden of stuiteren zoals in SA Of echt zo'n overdreve toekomst auto greetz GizmO Reageren
Rekam Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik kies voor een Formule 1 wagen als vervanging voor de paardenraces in SA. Dan kan je zelf rijden en veel geld verdienen. Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik hoop dat er een duikboot komt. Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Een echte met torpedo's. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 misschien wat laat maar ik zou amfibieauto step 3 of meer soorten tanks lowriders maar dan fietsen paarden swel leuk vinden om erin te doen Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 een amfibievoertuig lijkt me erg vet zo op de weg rijden, oow ff wachten richting strand, zo onder water verdwijnen Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 nja een duikbot lijkt me ook vet, en meschien ook een soort ouderwetsen car, zoiets als wat er ook bij je 1ste vriendin in de tuinstaat( gta sa) aleen dan 4 persoon, en mafia achtiger, dta lijkt me echt vet.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Een rijdende Snackbar!! Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.