Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of er behalve op Aarde nog leven te vinden is? Ja. Het zou wel heel arrogant zijn om te denken dat we de enige zijn in dit universum.

Zijn ze al op Aarde (geweest)? Nee. Ik geloof niet in UFO's in de zin van die bekende vliegende schotels, ontvoeringen, onderzoeken, etc. Wanneer er ooit contact komt tussen ons wordt dat een heel interessant iets. Hoe dat gaat verlopen kan ik niet voorspellen (ik denk trouwens ook niet dat, als het al gaat gebeuren, ik, mijn kinderen of mijn kleinkinderen dit mee gaan maken), maar ik denk niet dat de één van de partijen zich effectief verborgen gaat houden voor de ander. Ik geloof meer in een exchange on open ground, om het zo maar even te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn ze er ? ja

denk ik wel

of ze ooit contact zullen krijgen dat zal zeker nog wel een hele tijd duren

zeker als ze zich eerst wat bemoeien met area 51 <_<

*mopje* : waarom zijn aliens slim?

antw. omdat ze nog geen contact met de mens hebben opgenomen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik geloof wel dat er buitenaards leven is. Wij zullen vast niet de enige zijn in het universum. (ik denk dus het zelfde als wat Lantyz zecht.)

Ik denk niet dat het lange dunne mannen van 3 meter hoog zijn met een ET hoofd. Ik denk meer aan wormen en andere rare insekten. Het zou me wel onwijs gaaf lijken als wij nog mochten meemaken dat ze er een ondekken.

:alien: :alien: :alien:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar geloof ik echt niet in. Dat filmpje ziet er naar mijn mening erg nep uit. Ik geloof er dus ook niet in. We zouden heus niet de enige zijn maar je kan de bacterien op Mars bijv. ook al organismen noemen, want die leven tenslotte ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niks van, ze hebben wel eens een raket met beelden van de mensen naar een sterrenhoop gestuurd, maar daar kunnen we pas over 50.000 jaar bericht terug van krijgen, aangezien ik niet geloof dat de aarde dan nog bestaat (ik geloof dat er voor de tijd wel zo'n enorme menselijke fout met de techniek wordt gemaakt dat de hele mensheid op de aarde uitsterft) denk ik ook niet dat er ooit andere wezens gezien zullen worden. De enige optie was misschien Mars, maar daar geloof ik zo zachtjesaant ook niet meer in. Ik denk niet dat er andere wezens zijn misschien wel niet i.v.m. dat wij als aardelingen zó groot zullen worden dat we het hele heelal nodig hebben om genoeg leefruimte te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Na wat foto's te hebben bekeken op die site die hier werd genoemt, begin ik wel wat te twijfelen. Sommige zien er zó geloofwaardig uit, dat je bijna denkt :

'' Damn, Aliens bestaan ! ''

Dat filmpje was ook erg vreemd, de wereld zit vol verassingen, dus kan ook een natuurverschijnsel zijn ! :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten eens proberen om er één neer te knallen of te beschieten, dán pas weet je zeker óf ze wel echt bestaan ofdat het gewoon een natuurverschijnsel is, dán pas kan je het écht gaan onderzoeken, dán is misschien hoop op dé ontdekking aller tijden, dán geloof IK er in. Je kunt wel foto's hebben, maar die kun je veranderen d.m.v. fototechniek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...